onbetrouwbaar personeel, zeer slechte afhandeling

eerst instructrice, die het geloof verkondigt, en meer met het thuisfront bezig is [ telefonisch] dan het lesgeven.. daarna instructeur met bijbedoelingen, wil andere dingen van een 18 jarig meisje dan les geven, bah bah Ronald lapt dit aan zijn laars, en gaat wel een keer in gesprek!!!!!

Gewoon goed

Fijne mensen nemen de tijd voor mij goed bedrijf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima geregeld zowel theorie als praktijk

Enige minpuntje was dat ik mogelijk de verkeerde telefoniste aan de lijn kreeg die alles aan een collega moest vragen. Dat kan beter denk ik verder prima

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijk wat er van je verwacht wordt

Prima instructeur duidelijk van stof en spreekt je aan op je verbeterpunten.

Betrokken!

Fijne rijschool voor theorie en praktijk , ook de meiden achter de receptie, groetjes Ton van der Veen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goede, moderne truck en uitstekende trainers

In het begin was er wat pech, maar met de lessen verbeterde mijn rijgedrag enorm en uiteindelijk heb ik het examen kunnen halen, met speciale dank aan instructeur Issa.

Goede individuele begeleiding

Lessen toegespitst op de vaardigheden en behoeften van leerling

Geweldige ervaring

Goede en duidelijke instructies van mijn instructeur. Gezellige, leuke en stress vrije lessen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

E achter B gehaald binnen 1 dag. Heel prettig en duidelijk les gekregen van Ronald die mijn klaar stoomde voor het examen zodat ik niet voor verrassingen kon komen te staan. Ik zou dan deze rijschool ten zeerste aanraden mocht je op willen gaan voor je rijbewijs.

Een van de Beste van NL

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie dag met leuke mede examenkandidaat en prima en fijne instructeur

Een goede, veilige en leuke leeromgeving. De instructeur is rustig, benaderbaar en laat je leren van je fouten

Fijn en goed

Fijne en goede lessen gehad, goede uitleg en luisteren naar je wensen. In een keer mijn rijexamen gehaald, dankzij de goede begeleiding. Zeker aan te raden!

Topper

Het zijn toppers , altijd met verbetering bezig om jou te laten slagen . Echte aanrader

Niet super

AVB lessen worden met redelijk veel tegelijk gegegeven. Doordat er op 3 verschillende gedeeltes oefeningen uitgezet worden en de instructeur maar 1 deel tegelijk kan zien krijg je weinig les. Heel af en toe wordt iedereen samen gehaald voor uitleg en verder ben je opjezelf aangewezen. AVD lessen zijn altijd met 2 (tenzij je meer betaald voor privéles) en er wordt totaal niet gekeken naar niveau. Als je vraag of ze er rekening mee houden krijg je als antwoord “of je betaald extra voor privé les en anders heb je pech”. Ik heb lessen tot een half uur alleen gereden of stilgestaan omdat de andere cursist de verkeerde afslag nam. Als je duo les hebt wordt er alleen in een auto achter je gereden en niet met de motor meegereden. Hierdoor wordt er maar 50% gezien van wat je doet omdat er vaak auto’s tussen komen, je bent op de motor uiteraard wat sneller en flexibeler. Iedere les een andere instructeur, geen vastigheid en geen vaste lesplannen. Ik heb in januari een planning gemaakt met de rijschool voor juni. 1,5 week voor ik de eerste les had heeft de rijschool, zonder overleg en bericht, alles omgegooid en alleen mijn examen laten staan. Ik heb daarvoor toen opgebeld en het antwoord was “als u niet kunt heeft u pech. Onze planning is veranderd en dus moet u zelf maar uw eigen privé planning omgooien.” Dat ik fulltime werk interesseerde niemand. Ik had mijn hele werkplanning gedeeld en er werd totaal niet naar gekeken. Lessen werden soms ook 2 dagen van te voren afgezegd. Bij 2 lessen is de instructeur een half uur te laat geweest. Dan ga je er vanuit dat je een half uur langer door gaat, maar nee. Wel betaald, niks voor terug gehad. Als je pech hebt heb je om de 20/30 minuten even ‘rook’ pauze. Ook als je zelf niet rookt. Wel belangrijk voor sommige instructeurs. Het was fijner geweest om gewoon even te stoppen, uitleg/feedback te krijgen en dan weet lekker door te gaan. Ook bij spanning bij examen is geen begeleiding. Privéles van Cees was Top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede uitleg vooraf en in fijne stapjes leren scooter rijden

Ik vond fijn dat ik eerst uitleg kreeg over hoe de dag eruit zou gaan zien. Fijn dat de belangrijkste borden nog even doorgenomen werden. Daarna voorzichtig geleerd hoe je met een scooter om moet gaan en wat je moet weten over de scooter. Nadat dat allemaal duidelijk was, gingen we in stapjes leren scooter rijden. De praktijk examen werd ook fijn afgenomen en ik vond fijn dat de examinator je op je gemak stelde en achteraf doornam wat voor tips hij nog voor mij had.

Prima leerervaring

De theorie werd duidelijk en makkelijk aangeleerd. Ik zelf heb altijd wat moeite met leren en ben hier goed mee op weg geholpen. Wat betreft de praktijk lessen heeft iedere Leraar zijn eigen manier van denken, zeggen, doen en laten. Soms moest ik daar nog even in omschakelen omdat de ene net iets strenger kijkt dan de ander. Helaas duurde het voor mij wel iets te lang voor ik eindelijk mocht gaan lessen nadat ik mijn Theorie had behaald. Verder heb ik hier een goede ervaring gehad en is alles prima verlopen.

Een fantastische ervaring!

Ik heb bij Ronald een hele leuke les gehad, een leuk praatje en in één keer geslaagd! Heel vriendelijk personeel.

Een aanrader

Serieuse maar ook leuke les gehad

Heel goed!

Goede uitleg

Goeie uitleg

Leuke dag geahd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke uitleg over alles.

Alle stof dat in het examen komt is duidelijk uitgelegd.

alles is goed uitgelegd

goeie instructeur aardig en legde alles goed uit waardoor ik het kon begrijpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed georganiseerd en goed uitgelegd

Snel en duidelijk

Fijn duidelijk en snel kort om heel handig

Leuk

Goede uitleg