Klantgerichte rijschool met leuk personeel

Prima rijschool, uitstekende instructeurs en klantgerichte planners. Hier mijn C1 rijbewijs gehaald en mazzel dat er een plekje vrij viel om af te rijden.

Klantgericht

Prettig in de omgang met personeel en vertrouwenswekkend.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Top en vriendelijk geholpen

Goede uitleg bij al m'n vragen. Duidelijke mail gehad met wat ik allemaal kon kiezen wat ik precies wilde. Zelfs mijn examen nog paar weken eerder kunnen doen doordat er een uitvaller was. Dit is verder allemaal door Ronald geregeld. Top gedaan

• Deskundigheid/Vakmanschap

Tot nu toe overal in 1 keer voor geslaagd!

Aanhangerrijbewijs in 1 ochtend gehaald. Alle 3 de theorie modules voor mijn vrachtwagen rijbewijs met code 95 ook in 1 keer gehaald. Nu nog de vrachtwagen rijlessen en hopelijk slaag ik die ook in 1 keer!

Wisselvallig

Ik ben twee keer gezakt en terecht omdat ik zelf vond dat ik niet goed reed. Ik vond ook zeker dat ik geen goede instructeur had. Bleek achteraf dat ik veel dingen bij hem niet had geleerd. Nadat ik van Ronald les heb gekregen begon ik de dingen te zien en te snappen. Derde examen was voor mij dan ook het eerste examen dat ik er klaar voor was. En toen ook makkelijk geslaagd

Top Top Top!!!

Top ervaring, top instructie tijden auto rijden en heel aardig instructeurs.

Hele fijne rijschool

elke rijles is bij mij erg goed bevallen. De manier van tips en feedback geven vond ik bij elke instructeur zeer fijn. Hierdoor heb ik in een korte periode mijn motor rijbewijs weten te behalen.

Prettig bedrijf code 95

Cursus code 95 is goed geregeld.

EHBO was echt prima

Was echt een goede opfrisser

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een cursus waar je het verschil mee kan maken tussen leven en dood

De cursus was praktijk gericht met toepasbare theorie. Compliment voor onze trainer Jeanette!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Flexibele organisatie en prettige medewerkers om instructie van te krijgen.

De accommodatie is mooi en toegerust voor instructie (Code 95) en praktische oefeningen (EHBO). Instructie lessen (theorie) goed voorbereid en voorzien van (veel) oefenmateriaal. Wijzigen van lessen gaat flexibel en zonder problemen. Vooraf duidelijke informatie wat de gang van zaken is en wat nodig is voor een juiste afronding van de opleiding. Parkeren van je privé auto is een uitdaging (weinig parkeervakken) maar vlakbij is winkelcentrum met voldoende parkeerplaatsen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keurig op tijd begonnen,en prima locatie.

Ehbo les gehad,zeer goede instuctrice

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een goede rijschool die met je meedenkt

Voor mijn zoontje zijn scooter rijbewijs gedaan, en bij tweede keer praktijk geslaagd. Maar een perfecte rijschool die met je meedenkt en goed op de hoogte houd.

Goede opleider!

Met plezier rijlessen gevolgd, goede instructeurs en begeleiding en prima motoren om mee te rijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ze nemen de tijd voor uitleg zijn vriendelijk goede sfeer

Good

Ik had een aardige rijinstructeur die me good geholpen heb met het leren van auto rijden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wijze van benaderen en lesgeven heb ik als zeer plezierig en leerzaam ervaren. Ronald heeft gedoseerd gewezen de hoofdpunten en leerdoelen, ook was er voldoende ruimte voor een grapte. Kortom … blij mee!

Goede fijne ervaring

Alleen jammer dat ik in 1 keer geslaagd was en er niet eens een foto van mij werd gemaakt!

Prima rijschool

Goede duidelijke begeleiding!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke instructeurs en een strakke planning

Na een lange en weinig zinvolle tijd bij E&R kwam ik bij Ronald verkeersopleidingen terecht. Daar ben ik in een leerzame 4 weken opgeleid tot buschauffeur.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goede begeleiding en prettige sfeer tijdens de proef-en praktijk les

De proefles en praktijk les gaven mij een goed beeld van het examen. Ze hebben mij goed begeleid. De instructeurs waren vriendelijk en de sfeer in de groep was prettig ik voelde mij op mijn gemak. Alle informatie die ik nodig had werd naar mij gemaild en ik kreeg toegang tot de online omgeving van Ronald en CBR.

Super vrachtwagen en instructeur

Was een hele goede en rustige ervaring met Ronald en de goed uitgeruste Mercedes vrachtwagen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

onbetrouwbaar personeel, zeer slechte afhandeling

eerst instructrice, die het geloof verkondigt, en meer met het thuisfront bezig is [ telefonisch] dan het lesgeven.. daarna instructeur met bijbedoelingen, wil andere dingen van een 18 jarig meisje dan les geven, bah bah Ronald lapt dit aan zijn laars, en gaat wel een keer in gesprek!!!!!

Gewoon goed

Fijne mensen nemen de tijd voor mij goed bedrijf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima geregeld zowel theorie als praktijk

Enige minpuntje was dat ik mogelijk de verkeerde telefoniste aan de lijn kreeg die alles aan een collega moest vragen. Dat kan beter denk ik verder prima

Kazernestraat 1 3351 AG Papendrecht

078 6158147