Niet wat ik verwachte

Ik had gekozen om een dagcursus aanhangwagen te volgen. Ten eerste had ik niet de gegevens van Ronald ontvangen echter hier konden zij niks aan doen. Dit liep via Bouwradius. Hierdoor had ik al een kleine achterstand in de cursus. Tot mijn verbazing waren we met 2 man aangemeld voor de cursus. Dit was niet verteld, ook niet door Ronald welke mijn via de mail elke keer netjes op de hoogte hield. Hierdoor wordt je oefentijd tot de helft verkort. Ook de instructeur gaf aan dat dit te kort is met 2 man. Gelukkig ben i wel geslaagd door de goede uitleg van de instructeur. Hier was niks op aan te merken. gaf duidelijke uitleg. Echter had i zelf het gevoel dat ik met weinig oefenkunst het examen in moest. Ik vind dat Ronald ook naar de bedrijven moet aangeven dat dit niet werkt. En zeker bij de persoon welke komt rijden. Ik had hier zeker een opmerking vooraf geplaatst bij het bedrijf.

Zeer teleurstellend

De beloofde 4 uur praktijkles (aangekocht via jouwscooterrijbewijs.nl) werden 2 uur praktijk en 1 uur theorie. Mijn zoon heeft het examen vervolgens niet gehaald. Ik zal niet beweren dat hij niets fout heeft gedaan, maar deze voorbereiding zal er zeker niet toe hebben bijgedragen. Bovenstaande heb ik een week geleden aangegeven bij Ronald verkeersopleidingen en ik wacht nog steeds op een reactie. Al met al zeer teleurstellend.

Hele fijne rijschool

Een hele fijne rijschool waar je goede rijles krijg. Er wordt tijd voor je genomen en je wordt geholpen om een planning te maken die past bij die tijden die jou het beste uitkomen. Hele vriendelijke instructeurs.

Super goed

Super goede begeleiding s.o naar Dad

Zeer goede begeleiding

Goeie uitleg en goeie aanstuuring

super

goede uitleg met rijden duidelijk wat je wel en niet mag doen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super fijne les gehad van Paul voor de brommer

Echt mega mega mega fijn

Fantastische rijschool!

Hele fijne rijschool, goede begeleiding gehad voor om in 1 keer mijn motorrijbewijs te halen. Zou hier zeker terugkomen!

Vriendelijk, geduldig

Goede communicatie, weinig tot geen uitval van insctructeurs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

strenge instructeur maar wel heel goed

Ik heb de lessen als prettig ervaren. Goede uitleg en duidelijk als je iets verkeerd doet. Stelt je op je gemak voor het examen. Kortom; een aanrader!

Super rijschool!

Proffesionele rijschool met hele goede rijinstructeurs die je een goed gevoel geven tijdens de rijlessen en alles vakkundig uitleggen. Heb in 1 keer busrijbewijs D gehaald. Kan iedereen deze rijschool aanraden!

Ronald is de beste

In korte tijd behaald wat ik nodig had

Fijne ervaring met Ronald Verkeersopleidingen

Ik heb een prettige ervaring met Ronald Verkeersopleidingen. Snelle reacties, rustige en fijne instructeurs, goede kwaliteit van rijlessen. Kortom zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vlotte rijschool met vriendelijk personeel en heel duidelijke instructeurs.

Ik heb er in een korte periode mijn rijbewijs bus gehaald. Eerste keer geslaagd. Prima instructie, er wordt steeds duidelijk op je verbeterpunten gehamerd. De begeleiding vanuit het kantoor is prima, bijtijds, duidelijk en als nodig flexibel. Nette faciliteiten, niks op aan te merken.

Ik heb er veel geleerd.

Ik heb er veel geleerd.

Best teacher Joan

I failed my driving test several times with another school. I went to Ronald because I heard they are the best. Ohh, WHY I didn't go before! I only spent a month practicing and immediately took advantage of my exam! Joan is very Professional. She helped me feel safe behind the wheel, to lose fear when Im driving, and. I don't speak Dutch but we understood each other very well. When someone has experience and knows what they do, the language doesn't matter. I really loved having them as a teacher.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede begeleiding en gezellig personeel

Ik heb een tijdje terug mijn scooterrijbewijs gehaald bij Ronald en ik ben erg tevreden. Als ik informatie wilde via de mail krijg ik hier duidelijk en snel antwoord op. Zowel bij de proefles als bij de dagcursus werd er goed de tijd genomen om je alles te leren en door de gezellige reactie van de instructrice ging ik ontspannen het examen in!

Uitstekend !!

Goeie ervaring geslaagd voor me C rijbewijs

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Fijne rijschool, mooie bus en vrachtwagens

Bij deze rijschool in korte tijd C, D , CE en code 95 voor C en D gehaald. Mooi wagenpark, en div fijne instructeurs gehad. Ze zijn persoonlijk betrokken en denken met je mee. Helaas ook mindere goede ervaringen gehad met een andere rijschool. Vandaar de overstap naar Ronald. Ga zo door!! En bedankt voor de fijne lesuren.

Fijne rijschool.

Flexibele, fijne rijschool. Hier mijn rijbewijs behaald. Goede ervaring mee gehad.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke en behulpzame mensen met verstand van het vak super

Fijne sfeer goeie uitleg

• Deskundigheid/Vakmanschap

Simpel en goed theorie materiaal was oud en Basic en twee kandidaten tegelijk lijkt mij geen goed idee

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede opleiding met goede instructeurs en ook inheems met veel plezier