Super top service

Er mij heel goed geholpen.

Prima rijschool en instructeurs

De touringcar behoeft echter aandacht en verbetering.

Prima,

Ik had al eens een poging gedaan maar nu veel betere begeleiding,.

Lesgeven kan echt beter

Dagcursus gedaan voor E achter B rijbewijs, in de ochtend training en in de middag gelijk examen. Samenvattend heb ik het examen gehaald, maar de training mag echt beter. Veelal moet jezelf aanmodderen en krijg je hoop kritiek i.p.v. tips & tricks hoe je praktisch moet handelen met een aanhangwagen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Niet twijfelen, gewoon doen!!!

Echt zeer goed meedenken van de administratie heeft mij geholpen om binnen 2 weken na mijn proefles voor mijn BE rijbewijs het examen te kunnen doen. De proefles van 2 uur is voor het BE rijbewijs zeer aan te bevelen. Ik heb 35 jaar mijn B rijbewijs en ruim 20 jaar ervaring met het rijden met een caravan, daardoor niet verwacht dat ik nog zoveel bij moest leren (Ron bedankt). Daarna een halve dag duo-les gehad met aansluitend het examen. De training was voor mij echt pittig, instructeur Aissa had echt veel geduld en gaf goede aanwijzingen en tips om mij klaar te maken voor het examen. Na een zeer intensieve ochtend heb ik begin van de middag mijn BE examen afgelegd met een positief eindresultaat. Dit was vooral te danken aan de goede instructeurs van rijschool Ronald. Kortom zeer aan te bevelen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

In 1x geslaagd voor D, dus goed.

Alleen jammer dat er ondanks de advertentie er niet in Tiel gelest werd. Maar verder prima rijschool en instructeurs en materiaal.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima rijschool met top instructeurs en mooi materiaal

Van theorie tot busrijbewijs begeleiding gehad van een warm sociaal team. Dank je wel, Wim voor de theorielessen, Kevin voor de rijlessen. Ronald en team voor telkens weer een warm ontvangst. Een rijschool die ik kan aanraden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Marcel is een top gozer, legt alles goed en duidelijk uit en verteld wat er verwacht wordt. Scooters waren ook van prima kwaliteit waar ik op heb afgereden.

Goede duidelijke instructeur

Instructeur zag de puntjes die minder gingen en bleef daar op doorgaan zodat het met examen goed zou gaan. Maakte me wel zenuwachtig maar niet voor niets. Examen in 1 keer gehaald.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijschool met goede instructeurs!

Instructeurs hebben goede kennis en kunnen dit goed overdragen. Hele prettige omgang met iedereen van Ronald Verkeersopleidingen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goed en leerzaam en snel op weg

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Uiterst tevreden.

Enorm tevreden over de snelheid van het examen, Voortijdig duidelijke instructies gekregen en op de dag zelf ruim de tijd gekregen voor een stukje theorie en praktijk oefeningen. Mijn instructeur ben ik ook zeker over te spreken en raad ik aan bij collega's en vrienden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

geweldig!! ik heb bij deze school mijn rijbewijs behaald!

duidelijke planning van de lessen, zeer leerzame lessen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede uitleg en goede instructeur

Alles naar mijn wensen

Alles zoals afspraak en snelle resultaten. Aardig personeel die meedenkt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goede lessen en begeleiding voor mijn vrachtwagen rijbewijs

Goede en duidelijke lessen. Begeleiding rond alle toetsen en examens waren ook erg goed. Een aanrader.

Top ervaring

Super top service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede rijschool met goede instructeurs

Zeer goede rijschool met goede instructeurs, goede kennis van zowel theorie als praktijk. Hele prettige leeromgeving en heel veel plezier les gehad en gekregen. Top verkeersopleiding.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles klopte, van begin to eind.

Rustige en zeer ervaren instructeurs.

Prima!

Het was erg spannend maar erg op mijn gemak gesteld door de rij instructeur.

Uiteindelijk tevreden

Over instructeurs hiervoor was ik minder te spreken, maar dankzij instructeur Kevin toch in één keer mijn rijbewijs gehaald. Aardige instructeur met een gericht plan en goede feedback om aan te werken. Zeer tevreden over hem als instructeur. Het inplannen van de afspraken en klantencontact was prima.

Professional.

Professional medewerking. Heb gevraagd voor een snelle praktijk examen. Ronald opleidingen konden al binnen korte tijd een praktijk examen voor mij boeken. Werd ook goed voorbereid door een van de medewerkers. Heb de examen in 1 keer gehaald. Bijdeze Will Ik Ronald opleiding bedanken.. zeker een aanrader voor iedereen..

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een hele fijne en goede rijschool

de beste!

top instructeurs en verder alles perfect georganiseerd

Aardige instructeurs

Aardige instructeurs In 1x gehaald!

Kazernestraat 1 3351 AG Papendrecht

078 6158147