Begonnen met rijlessen in april bij rob bouchee bij rijschool heeze . 13 lessen gehad en de eerste keer geslaagd! Heel fijn gelesd fijne instructeur fijne auto en fijne rijschool !

Echt goed ervaring

Stefan is een goed instructeur. Aanrader

Hele fijne en leervollen lessen gehad.

Ik werd goed opgeleid op mijn eigen tempo. Als iets niet goed lukte werd dat nog goed op de puntjes geoefend.

Top ervaring

Fijne instructeur, goede uitleg en snelle examens

Zeer behulpzaam

Mijn ervaring was erg goed, goed geholpen door de beide instructeurs, hard gewerkt en daardoor toch mooi geslaagd. Goede rijschool

Heel erg fijn

Niks te klagen

Alles duidelijk en op een rustig tempo

Heel goed!!

Ik heb echt een hele goede ervaring gehad! Super fijne rustige leraar gehad die me goed onderstaande op momenten dat ik het nodig had, maar gaf me ook goede kritiek die terecht was en wat me zeker hielp! Super bedankt Marco! Het was altijd gezellig!

Fijne en duidelijke rijlessen

Ik heb alles heel rustig uitgelegd gekregen van Guido, een foutje maken was niet erg en ik werd gecorrigeerd op een normale rustige en duidelijke manier

Fijne begeleiding in opmars naar het BE-rijbewijs.

In een woord TOP! Bedankt Stefan!!

super goede rijschool

heel fijn kunnen rijlessen en goede rij-instructeur.

Fijne communicatie en gezellige ritjes

Ik vind dat Guido altijd erg gezellig is en je heel erg op je gemak laat voelen. Foutjes maken is geen probleem bij hem. Je leert alles op een rustige manier stap voor stap.

Super goede rijschool met hele leuke instructeurs

Ik heb een heel positieve ervaring bij rijschool van heeze gehad. Hele relaxte instructeurs.

Helemaal top

Stefan is ‘n geweldige gozer! Legt alles goed uit en is geduldig.. Leuke les met humor… Ook credits aan Karin en Sandra! Toppie! Rijschool Heezen is echt een aanrader..!

Fijne rijschool.

De manier van les geven is aangepast op eigen niveau, waardoor je niet overweldigend geraakt.

Super gezellig met Stefan. Leuk eb in 1 keer geslaagd

Gezellige fijne rijschool. Zeer aan te raden!!

Hele fijn rijschool

Perfecte instructrice gehad voor mij die ervoor gezorgd heeft dat ik van de eerste keer slaagde!

Super lessen gehad. Met een goede instructeur

Hele prettige ervaring en goede begeleiding

Ik ben altijd goed geholpen en begeleid, hele aardige encfijne instructeurs die je altijd goed weten te helpen

Fijne instructrice, gezellig maar ook duidelijk en overzichtelijk. 1e keer geslaagd!!

Geweldige rijschool!

Marco is geduldig en stelt je echt op je gemak, maakt niet uit wat er fout gaat. Fijnste leraar die ik gehad heb en ik heb er wel een paar versleten. Uitleg is duidelijk en grondig en je krijgt de mogelijkheid om te rijden zoals je dat later in de praktijk ook zal doen. Ben altijd echt met goeie zin in en weer uit de auto gestapt. Ook de rijschool heeft alles tot in de puntjes goed geregeld. Ik zou Heezen zeker aan iedereen aanraden!

Fijne rijlessen gehad

Leuke en leerzame lessen gehad van Mark. Voor de rest ook goede ervaring gehad met de rijschool zelf, die goed met je mee denkt!

Ervaring met stefan

Top ervaring pusht goed door Humor zeer aanwezig fijne en goeie vent

Op een fijne manier leren auto rijden.

Rob is een goede rij-instructeur, ziet wat jij moeilijk vindt. Geeft dit ook goed aan. Ook een gezellige rij-instructeur. Ook een fijne les-auto, modern met genoeg ruimte achterin.

Hele fijne rijlessen gehad door Eddy

Fijne rijlessen gehad door Eddy, altijd lachen maar is ook een serieuze rij instructeur

Kerkhoflaan 1 B

5582 JH Waalre

653 39 16 49

Over Rijschool Jan Heezen BV

Welkom bij Rijschool Heezen! Met onze persoonlijke benadering is het felbegeerde roze pasje voor iedereen binnen handbereik. Wij halen je thuis of op school en zetten je daar ook weer af. Je lest bij ons altijd bij dezelfde instructeur. Je kunt bij ons terecht voor de auto, motor, bromfiets, aanhangwagen, theorie-opleiding en zelfs het vaarbewijs. De koffie staat klaar en we hopen je snel te zien! Neem contact op via [email protected] of bel 040-2220219