Fijne rijschool, goede instructeurs, prettig ervaren

Er wordt goed gekeken naar wat er beter kon, en wanneer je klaar bent voor examen. Daar buiten is er ruimte om mee te denken qat het beste bij je past

Uitstekende ondersteuning

Alles is rustig uitgelegd en er wordt ondersteuning geboden als dit nodig is. Als iets onduidelijk is, is dit ook te bespreken, zodat er beter begrip is over hoe het begrepen is door student tegenover wat er bedoeld werd

Hele fijne rijervaring gehad bij Marco!

Een top instructeur! Goede uitleg! Alom een hele goede ervaring gehad en in 1 keer geslaagd!

Very positive experience!

Marco is a very patient, kind instructor! He helped and encouraged me every step of the way! Thanks so much Marco! 4,5 stars because the lessons are a little expensive.

Leuke instructeurs, nemen rustig de tijd voor je

Dank voor de fijne begeleiding! Heel blij met 1e keer slagen!

Super goed

Mijn rij lessen gingen super goed. Karol legt alles super goed uit en neem de tijd om het meerde keren uit te leggen als je iets niet snapt. Ook mijn examen in een keer gehaald!

Ik vind top

Goed uitleg

Super fijne en goede rijlessen gehad, bij Julie

Super vriendelijk en fijne lessen. Niet erg als je foutjes maakt kan gebeuren en volgende keer lukt het wel. Stellen je goed gerust

Gezellig én leerzaam

Perfecte voorbereiding op het praktijkexamen e achter b. Ik wist wat er verwacht werd en we hebben alle vaardigheden uitgebreid geoefend. Stéphan zegt waar het op staat en geeft tegelijk vertrouwen. Dat vloog voorbij en met goed resultaat.

Een hele fijn ervaring gehad bij de rijschool altijd met veel plezier gereden en goede rijlessen gekregen. Ook was alles duidelijk en goed geregeld. Een erg goede ervaring dus.

Goeie begeleiding

Fijne rijschool

Op een fijne en rustige manier wegwijs gemaakt in het rijden met aanhanger

Op een fijne manier en rustige manier wegwijs gemaakt in het rijden met aanhanger

Ontzettend goede rijschool

Mijn instructeur Guido heeft mij niet alleen geholpen om in een keer te slagen maar ook om mij goed te laten rijden. Erg goede ervaring met deze rijschool. Ten zeerste aan te raden :)

Veel geleerd

Gezellig en leerzaam

Heel relaxed in 1x geslaagd!

Heel relaxed in 1x geslaagd!

Effectief les gekregen en veel geleerd

Ik vond in het algemeen de lessen efffectief en leerzaam. Het is erg fijn dat er bij onderdelen die je moeilijk vindt extra aandacht aan besteed wordt.

Goed en zeer deskundige rij instructeur

Tijdens mijn BE lessen ben ik goed geholpen met praktijk ervaring van de instructeur. Ik kan iedereen rijschool Jan Heezen aanbevelen voor je rijbewijs

Goede instructeurs

Ik vond het prettige ervaring om bij rijschool heeze te rijden en ik werd goed begeleid en met de juiste kennis het examen gestuurd

Een goede rijopleiding!

Ik heb ontzettend genoten van mijn rijlessen. Ik had een gezellige instructrice waar ik me altijd mee op m’n gemak heb gevoeld. Ook heel flexibel ivm planningen, betalingen etc. Ik kijk terug op een fijne tijd!

Super fijne rijschool!

De rijschool was altijd meedenkend met lessen plannen en mijn instructeur Guido stelde me altijd op mijn gemak!

Altijd een positief woordje klaar

Zeer gezellig en leerzaam. In 1 dag je E achter B is gelukt. Bedankt Stefan.

Begonnen met rijlessen in april bij rob bouchee bij rijschool heeze . 13 lessen gehad en de eerste keer geslaagd! Heel fijn gelesd fijne instructeur fijne auto en fijne rijschool !

Echt goed ervaring

Stefan is een goed instructeur. Aanrader

Hele fijne en leervollen lessen gehad.

Ik werd goed opgeleid op mijn eigen tempo. Als iets niet goed lukte werd dat nog goed op de puntjes geoefend.

Top ervaring

Fijne instructeur, goede uitleg en snelle examens

Kerkhoflaan 1 5582 JH Waalre

653 39 16 49

Over Rijschool Jan Heezen BV

Welkom bij Rijschool Heezen! Met onze persoonlijke benadering is het felbegeerde roze pasje voor iedereen binnen handbereik. Wij halen je thuis of op school en zetten je daar ook weer af. Je lest bij ons altijd bij dezelfde instructeur. Je kunt bij ons terecht voor de auto, motor, bromfiets, aanhangwagen, theorie-opleiding en zelfs het vaarbewijs. De koffie staat klaar en we hopen je snel te zien! Neem contact op via [email protected] of bel 040-2220219