Tevreden

Goede lessen gekregen van Karol, na de tweede poging kwam ik niks tekort om te slagen. Minpuntje zou kunnen zijn dat ik uiteindelijk meer geld kwijt was dan ik vantevoren verwacht had, aangezien er na het pakket nog een hoop bij moest komen.

Het waren 5 geweldige uren.

De rijles voor e achter b was heel goed verzorgd. Het voelde niet als rijlessen maar gewoon een leuk dagje door Mierlo. Tijdens het dagje Mierlo hebben we alles in detail geoefend wat resulteerde in het behalen van mijn e achter b rijbewijs.

Ik heb mijn rijlessen bij Rijschool Heezen heel goed ervaren. Ik had een leuke ervaren instructeur die me goed begeleid heeft in mijn lessen. Als ik foute maakte was ik gefrustreerd met mezelf maar door mijn instructeur was ik al snel weer vrolijk en gemotiveerd. Ben heel blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen!

Top ervaring

Was goede uitleg en de rij instructeur was erg aardig en ik kon er gezellig mee praten.. erg klantvriendelijk en kon makkelijk contact maken. :)

Fijne, rustige manier van lessen zo!

Ik heb me altijd op mijn gemak gevoelt en de manier waarop alles uit werd gelegd was heel duidelijk en chill. Fijne ervaring gehad!

Altijd Fijne rijles en instructeur.

Altijd fijn gelest bij Kim. En goede uitleg.

Fijne rijinstructeur en duidelijke begeleiding

Stefan nam de tijd om me de goede technieken aan te leren voor het BE rijbewijs. Hij deed dit op een hele rustige manier en ik was dan ook helemaal niet zenuwachtig bij mijn examen. Ik ben meteen geslaagd dus ben super tevreden.

Geweldige ervaring

Leerzame, gedreven, plezierige lessen gehad bij Kim, bij haar ga je zeker slagen!

Duidelijk en rustig

Ik kreeg duidelijke instructies, en kon vragen altijd stellen. En bleef alles goed en duidelijk herhalen, zowel theorie als prakrijk

Leuk

Ik heb veel leuke en veilige kilometers gemaakt

Goede les

Goed bedrijf om gaan de lessen.

Duidelijk, informatief en gezellig

Dank je wel Stefan. Top instructeur.

Een zeer ontspanne en begripvolle rijschool

Zowel voor mijn theorie-als praktijklessen en examens, heb ik de ruimte gekregen om de tijd te nemen die ik nodig heb.

Goede rijschool, fijne instructeur!

Heezen is een goede Rijschool, altijd rijlessen gekregen van dezelfde instructeur. Blijft altijd rustig, is kritisch als het nodig is en geeft complimenten als het goed gaat, Bedankt voor de lessen Marco!

Fijne rijschool met duidelijk app en planning

Fijne ervaring en goede begeleiding!

Rob was een hele fijne instructeur en de invalinstructeurs waren ook heel vriendelijk! De service die de rijschool biedt is ook goed.

Top instucteur! Bedankt karol!

Top rijschool, duidelijke uitleg!

Fijne rijlessen, en een goeie begeleiding

Super fijn!

Super fijne tijd gehad met de rijlessen! Denken graag mee over wat het handigste is qua lessen etc. Erg flexibel en ook persoonlijk! Zeker een aanrader

met veel plezier heb ik elke les die rot humor van julie aan moeten horen

soepele uren, flexibele afzet en ophaalplekken leuke sfeer in de auto (met kut humor) Julie een topper

Fijne rijschool, goede instructeurs, prettig ervaren

Er wordt goed gekeken naar wat er beter kon, en wanneer je klaar bent voor examen. Daar buiten is er ruimte om mee te denken qat het beste bij je past

Uitstekende ondersteuning

Alles is rustig uitgelegd en er wordt ondersteuning geboden als dit nodig is. Als iets onduidelijk is, is dit ook te bespreken, zodat er beter begrip is over hoe het begrepen is door student tegenover wat er bedoeld werd

Hele fijne rijervaring gehad bij Marco!

Een top instructeur! Goede uitleg! Alom een hele goede ervaring gehad en in 1 keer geslaagd!

Very positive experience!

Marco is a very patient, kind instructor! He helped and encouraged me every step of the way! Thanks so much Marco! 4,5 stars because the lessons are a little expensive.

Over Rijschool Jan Heezen BV

Welkom bij Rijschool Heezen! Met onze persoonlijke benadering is het felbegeerde roze pasje voor iedereen binnen handbereik. Wij halen je thuis of op school en zetten je daar ook weer af. Je lest bij ons altijd bij dezelfde instructeur. Je kunt bij ons terecht voor de auto, motor, bromfiets, aanhangwagen, theorie-opleiding en zelfs het vaarbewijs. De koffie staat klaar en we hopen je snel te zien! Neem contact op via [email protected] of bel 040-2220219