Klein bedrijf met persoonlijke aandacht voor de klant.

Als je hier een APK-keuring of een reparatie laat uitvoeren, weet je zeker dat je eerlijk wordt behandeld. Geen onnodige vervangingen. Zeer betrouwbaar bedrijf.

Klein bedrijf met persoonlijke aandacht voor de klant.

Klein bedrijf met persoonlijke aandacht voor de klant

Goede service en snel klaar

Goede garage leekkere koffie gast vrij Goede monteurs

Vriendelijk en snel

Geregeld zo als altijd

Uitstekend.

Wordt altijd prima en vriendelijk behandeld. Er wordt meegedacht en goed geadviseerd als dat nodig is. Werken netjes voor een redelijke prijs, en je kan er altijd binnenlopen top.

in alle opzichten een prima garage

mijn ervaring met jullie is uitstekend

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak

Altijd top

Lang verhaal kort. Geen flauwekul. Gewoon eerlijk en goed.

Vriendelijke mensen die snel werken

Ik ben via via bij dit bedrijf uitgekomen omdat zij op korte termijn mijn bus konden uitlijnen. Op de afgesproken tijd heb ik mijn sleutel afgegeven en ze hebben snel en netjes gewerkt :) De prijs vond ik ook heel redelijk. Ik ben tevreden!

Zoals gewoonlijk weer hele goede en snelle service.

Zoals altijd, een uitstekende service!!

Wordt er altijd vriendelijk geholpen en zijn zeer behulpzaam. Bij problemen denken ze in oplossingen en gaan ermee aan de slag. Zeer klant gericht

Ben al jaren klant en auto wordt altijd goed onderhouden

Eerlijk bedrijf

zoals altijd vriendelijk en service gericht

vriendelijk, altijd een leenauto en bij problemen altijd alert en vakkundig geholpen

Netjes geholpen.

Supergoed

Transparant, meedenkend, deskundig, heel tevreden hier!

Rijksstraatweg 17

2988BA Ridderkerk