Weer prima geholpen

De auto is er weer klaar voor. Top!

Goed, adequaat en zonder poespas.

Als ik m'n auto een avond voor de afspraak breng, moeten de sleutels in de brievenbus. dit is voor mij als klant niet zo'n veilig gevoel. Het gilde kan hier zo bij en kunnen de sleutels er uit vissen en hun weg vervolgen.

Snel afspraak regelen. Nette mensen

Ze maken snel tijd voor je. En ze regelen het goed voor je

Prima service en goede afspraken

Snelle service en altijd vriendelijk

EVEN bellen en het probleem is verholpen top zaak..

aandacht, inzicht en vakkennis

Prima ervaring bij dit bedrijf. Duidelijk aandacht voor de analyse van een probleem. Concreet oplossing gericht passend bij de vraag. Schonewerkplaats duidelijk aanspreekbare mensen goed contact. Het is eigenlijk zo simpel maar gewoon betrokken vakmensen zijn goud waard

Top autobedrijf in alle opzichten!

Na een hachelijke ervaring met mijn eigenlijke dealer loopt mijn Peugeot 2008 weer als een zonnetje. Het is een uitstekende keuze om Autobedrijf Borgo het jaarlijkse onderhoud van je auto toe te vertrouwen en/of je door hen proactief te laten adviseren. Goudeerlijke mensen die vakmanschap verstaan, meedenken en zeer klantvriendelijk zijn.

Weer super geholpen.

De auto is weer klaar voor het winterseizoen. Nieuwe banden en puntjes op de i.

De service en dienstverlening zijn goed.

De service en dienstverlening zijn goed.

Denken altijd met je mee

Vergaande service

Betrouwbaar, vakkundig autobedrijf

Ik kom al vele jaren bij autobedrijf Borgo. Het vakkundige en vriendelijke personeel hebben mij altijd correct en naar volle tevredenheid geholpen, tegen een zeer nette prijs.

Zoals altijd, gewoon super. Wij komen niet voor niets uit Willemstad voor de service van Borgo

Goed en vriendelijk geholpen door vakkundig personeel

Zie de zin bove

Subliem

Gewoon goede service. Geen geschreeuw en weinig wol, maar waar voor je geld. Dit is een top bedrijf Waarom denk je dat wij nog steeds (vanuit Willemstad nb) hier naartoe komen om de auto in onderhoud te hebben?

Vakkundig en betrouwbaar Autobedrijf

Ik kom al vele jaren naar grote tevredenheid bij autobedrijf Borgo. Het zeer vriendelijke en vakkundige personeel heeft mij altijd prima en volgens afspraak geholpen, tegen een zeer redelijke prijs.

Vakkundig en betrouwbaar Autobedrijf

Klein bedrijf met persoonlijke aandacht voor de klant.

Als je hier een APK-keuring of een reparatie laat uitvoeren, weet je zeker dat je eerlijk wordt behandeld. Geen onnodige vervangingen. Zeer betrouwbaar bedrijf.

Klein bedrijf met persoonlijke aandacht voor de klant.

Rijksstraatweg 17 2988BA Ridderkerk

180397 943