Goed!

Er wordt met je meegedacht en er wordt tijd voor je genomen.

Eerlijke en vriendelijke behandeling.

Staat altijd klaar voor de (nieuwe) klanten.

Betrouwbaar

Alle onvoorziene kosten worden eerst gedeeld met de klant. Borgo denkt mee in betaalbare oplossingen.

Klantvriendelijk, goede snelle service, duidelijke communicatie.

Kwam voor de eerste keer, maar voelde me gelijk thuis. Je voelt je serieus genomen, duidelijke in de communicatie. Kreeg een goede duidelijke toelichting op de factuur. Goed gevoel aan over gehouden en een aanbeveling voor anderen die ook een garage zoeken.

Eerlijke en professionele service waar je voor terug komt

Na een telefoontje wist ik precies waar ik aan toe was met correcte prijsopgave.

Altijd vriendelijk, behulpzaam en verstand van zaken

Altijd vriendelijk, behulpzaam en denkt goed mee. Ook niet geheel onbelangrijk, oprecht geïnteresseerd in de klanten.

Super goed en snel geholpen!

Fijne garage met vakkundig personeel.

alles volgens af spraak

camper gebracht volgens afspraak perfect geholpen

Zeer te vrede met de service bedankt

Prima en ga zo door

de auto's worden weer in orde gemaakt zoals je van een garage mag verwachten, prima

Voor de 4x een schitterende auto aangeschaft via Borgo. Arco bedankt voor de goede service en afhandeling. Wederom weer dik tevreden!

Vakmanschap

Vriendelijke eigenaar staat open voor alles wat je vraagt maar vooral een goede vakman die zijn vak verstaat

Is goed

8.Om dat er naar de klant .klant gekeken wordt de lengte. En daar de Auto. Aan gepast.

Denk mee, en biedt extra service.

Goede service. Vriendelijk.

Geweldige garage

Top geregeld met de nieuwe auto. Ook de service is uitstekend

Goede service en heel klantvriendelijk, kijken ook altijd met klanten mee om ze zo goed mogelijk te kunnen helpen

Uitstekende service en fijne auto

Recent een BMW 523i gekocht via AutoBlaak bij autobedrijf BORGO. Ze staan bekend als BMW specialist en zo is de auto ook aan mij afgeleverd. Licht cupping aan de banden; geen probleem, kosteloos 4 nieuwe continentaal banden. Toen ik aangaf zelf de lichte steenslag op de motorkap te gaan bijstippen hebben ze op eigen initiatief een gloednieuwe lakstift in het Dashboard kastje gedaan. Ook de verkoper bij AutoBlaak was meer dan netjes en vriendelijk. Ik zou hier met alle vertrouwen weer een auto kopen.

Zoals gebruikelijk weer uitstekend

Ben al 12 jaar klant bij dit bedrijf. Zelfs na de verhuizing uit Ridderkerk blijf ik trouw. Ik moet nu een half uur heen en een half uur rijden om er te komen maar dat heb ik ervoor over. Vertrouwen is in deze de pijler waar dit op gebaseerd is

Uitstekend!

Vriendelijk en altijd goed geholpen.

Goede en zeer klantvriendelijk personeel. Vakkundig en nemen de tijd voor je.

Geweldige service en eerlijke prijzen, kortom top!

Arco is altijd netjes en duidelijk zodat je weet waar je aan toe bent. Een eerlijk advies en eerlijke prijzen zijn de standaard hier. Voor mij nooit meer een andere garage!

Zeer degelijk, betrouwbaar en schappelijk. Was onder de indruk.

Oldtimer gekocht en keurige oplossing gevonden door Arco in verband met enkele dingen die later naar boven kwamen. Klasse!