goede service, goed behandeld

Hey René en Jelmer! Alweer driekwart jaar mijn rijbewijs. Zo blij dat ik de overstap heb gemaakt naar jullie. En in één keer geslaagd! Dankzij het eeuwige geduld en de eindeloze peptalks van René. De Roso training was ook een hele goede oefening. Ik rij nu zonder angst in de auto. En wie had dat gedacht, toen ik huilend in Swichum (of all places)stond en vol frustratie riep \"zoek het maar uit Storm, maar ik rij niet meer verder!\" Toen ik laatst weer eens van Leeuwarden naar \'s Hertogenbosch reed dacht ik daar weer aan. Maaaar...ik moet je ook iets bekennen René: Een paar weken geleden viel er een liefdesbrief van het cjib op de deurmat. 16 km had ik te hard gereden. 131 euro....AUW!!! \"Terecht\", hoor ik jou al zeggen,\"zo heb ik jou niet opgevoed!\" :-( Iets vrolijks dan maar. De auto doet het nog goed, en door de apk, er mankeerde niets, maar dan ook helemaal niets aan. Woehoe! René, je hebt al een taart gehad ;-), maar langs deze weg wil ik je nogmaals bedanken. Ik denk nog vaak aan je als ik rij. Hoe zeg jij dat zo mooi: joe aaar greeeet! ;-) lieve groet, Daphne

Ik ben zeer tevreden.

goede service, goed behandeld

Prima autorijschool. Renee en Jelmer vinden het echt belangrijk dat je goed en veilig leert rijden. Een aanrader!

De Malus 113

8934CW Leeuwarden