perfect, zeker aan te bevelen

Super goede rijschool, de rijlessen waren altijd leuk en goed begeleid, daardoor heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald! De klantvriendelijkheid is erg goed en de rijschool is heel flexibel met het inplannen van rijlessen. De begeleiding naar het examen is ook erg goed, en je kan altijd extra oefenen op onderdelen die je nog niet zo goed onder de knie hebt. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb gereden met Jelmer, en vond het super. Heb het rijbewijs ook in 1x gehaald en dat heb ik toch ook aan hem te danken.

goede service, goed behandeld

De rijlessen bij Autorijschool Storm heb ik als zeer prettig ervaren. De deskundige en vooral rustige begeleiding heeft mij uitstekend geholpen. De begeleiding richting het examen was uitstekend. Jelmer had de situatie perfect ingeschat waardoor ik in 1 keer mijn examen kon halen.

goede service, goed behandeld

Ik heb een fijne ervaring gehad met dit bedrijf. Ik ben goed begeleid tijdens mijn rijlessen. De instructeur liet duidelijk weten welke elementen van het rijden ik goed beheerste en aan welke elementen ik nog moest werken. Ik vond het fijn om een persoonlijke benadering te hebben, omdat het voor mij helderheid gaf waar nog aan gewerkt moest worden.

perfect, zeker aan te bevelen

gedulde rijinstructeur geen leerlingen achterin goede rustige uitleg goede begeleiding met autisme bedankt voor het halen van rijbewijs René Storm

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn lessen heb ik ervaren als zeeer prettig. Het was altijd onwijs gezellig en er werd veel gelachen. Mijn onzekerheid is dan ook compleet weggenomen, en ik voel me zeker achter het stuur. Dankzij de goeie begeleiding van Rene ben ik in 1 x geslaagd, tranen stonden in mijn ogen. Ik was en ben nog steeds blij dat ik het heb gehaald! En zeker geen spijt van keuze rijschool! Bedankt!! Echt bedankt voor de tijd die ik nooit weer zal vergeten, en zelfs ga missen!!!

goede service, goed behandeld

leuk gereden goede begeleiding en het was altijd gezellig in de auto

goede service, goed behandeld

Had Rene als instructeur.Zeer geduldig fijne rijlessen ,goeie tekst en uitleg.

goede service, goed behandeld

De rijlessen bij rijschool Storm heb ik als leuk ervaren! Jelmer is geduldig en geeft erg gemotiveerd les. Ik heb mijn praktijk examen in één keer gehaald en heb direct daarna al vele kilometers gereden. Nogmaals erg bedankt voor de lessen!

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Ja, wat kan ik zeggen over rijschool Storm? Er is er slechts één in zijn soort. Praktisch, leerling gericht, amicaal, to the point, no nonsense, profesioneel, zeer bekwaam, duidelijke uitleg en niet alleen gemotiveerde instructeurs maar ook motiverende instructeurs. Dank René, voor de goede gesprekken, jouw humor en jouw gezelligheid. Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs in één keer heb gehaald dankzij onze gezamelijke inzet en jouw deskundigheid en dat is: \"Niet gek voor een gek\". You\'re one of a kind. Bedankt.

goede service, goed behandeld

Je hebt altijd met dezelfde instructeur te maken en hoeft niemand thuis te brengen. Dit vind ik erg goed. ook kan je de lestijden zelf beslissen in de agenda. Door de duidelijke uitleg en goede service heb ik ook mijn rijbewijs gehaald. Bedankt

goede service, goed behandeld

Ik heb met veel genoegen lessen gevolgd bij autorijschool Storm. Bij deze rijschool wordt er zeer deskundig en met aandacht voor jouw persoonlijke uitdagingen les gegeven.

goede service, goed behandeld

Ik kan eigenlijk alleen maar hoge cijfers geven, omdat ik heel erg tevreden ben over de lessen. Natuurlijk was ik zelf niet altijd even vrolijk, maar Jelmer kan goed les geven, blijft altijd rustig en hielp me goed op weg naar het examen.

goede service, goed behandeld

Ik heb een leuke en plezierige tijd gehad tijdens het lessen bij Storm. ik heb mijn praktijk examen in 1 keer gehaald en ben blij dat ik bij deze rijschool heb gereden.