Als ik niet bij rijschool Storm was gaan lessen had ik nu nog steeds mijn rijbewijs niet gehaald. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de lessen. Jelmer is altijd heel geduldig. Jelmer is niet alleen een goede rijinstructeur, maar ook een goede coach. Hij is altijd heel behulpzaam en doet zijn werk met plezier, waardoor ik ook plezier in het autorijden heb gekregen en niet heb opgegeven. Ik beveel deze rijschool aan iedereen aan.

Ik ben blij dat ik voor rijschool Storm heb gekozen! Goede begeleiding en vooral veel geduld. Het was met Jelmer altijd gezellig en heb veel geleerd. Ik vond het ook fijn dat je altijd prive les hebt dus nooit iemand hoeft op te halen of thuis te brengen. Heel erg bedankt voor de leuke tijd!

Wat rijlessen betreft vind ik het haast jammer dat ik mijn rijbewijs heb gehaald. De rijlessen waren altijd erg gezellig, gemoedelijk en leerzaam. Ik kreeg bij mijn vorige rijschool maar niet het gevoel dat de auto \'eigen\' werd en ik zat daardoor nooit ontspannen in de auto. Bij René is dat enorm veranderd!

al vanaf het eerste contact was het meteen goed. Ik had mij online aangemeld en werd meteen de dag daarna terug gebeld. Ik werd zeer vriendelijk en begrijpend te woord gestaan. Met het intake gesprek werd ook alles duidelijk besproken. Tijden het lesrijden vond ik het altijd fijn dat er nooit boos werd gereageerd als je iets fout deed maar dat de nadruk ligt op wat je wel goed doet en waar je nog aan moet werken. Als ik alles weer over zou moeten doen zou ik zeker weer bij deze rijschool gaan rijden!

Ik ben super tevreden over de ervaringen met autorijschool Storm. Rene toonde zich een professionele instructeur door altijd weer op een prettige manier deskundig en vooral zeer geduldig les te geven. Zeer aan te bevelen voor iedereen dus ook voor mensen met rijangst en/of faalangst.

Geweldige tijd gehad en veel geleerd. Jammer om dit hoofdstuk af te sluiten, maar aan al het leuke komt een eind.

Ik heb het enorm getroffen met zo\'n goede, spontane en geduldige begeleiding van Jelmer Storm! Ik had heel veel faalangst en het was een hele hoge drempel om te beginnen met lessen. Ik ben 38 jaar en had nooit gedacht dat het mij zou lukken om nog mijn rijbewijs te halen. En dan gewoon in 1x afrijden. Ik adviseer iedereen om bij de autorijschool Storm te gaan lessen. In het begin gesprek word je goed ingelicht en zijn de vragen altijd welkom.

Ik heb heel goed ervaring met Autorijschool Storm. Hij is gespecialiseerd in rijangst, mensen die probleem hebben met faalangst, hij is heel geduldig .

Een 10 staat zo overdreven, vandaar een 9, maar ik ben werkelijk in alle opzichten heel enthousiast over deze rijschool! Fantastische begeleiding, zeer toegewijd en deskundig! Maar vooral ook zeer plezierig en aangenaam, ook wat waard. Elke les kreeg je de volledige aandacht en er werd niet op 5 minuten gekeken. Echt super!

Jaren lang heb ik er tegenop gekeken om autorijles te nemen. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en me aangemeld bij Autorijschool Storm. Bij Autorijschool Storm word op een rustige, duidelijke en gezellige manier lesgegeven. Op deze manier keek ik naar elke rijles uit in plaats van er tegen op. Dankzij de goede manier van lesgeven en begeleiding ben ik in 1x geslaagd. Nogmaals bedankt voor alles Jelmer!

Ik denk dat ik de beste begeleiding heb gehad bij het moeilijkste wat ik ooit heb gedaan, tenminste ik heb het als moeilijk ervaren. De begeleiding tijdens het rijden was top, veel besproken, indien nodig, en erg leerzaam. Ik heb altijd het volste vertrouwen in mijn instructeur gehad. Hij geeft je vertrouwen en gaat het gesprek met je aan, waarbij er ook naar mij werd geluisterd. Bovendien waren de lessen inhoudelijk goed en was er ook ruimte voor gesprekken over ditjes en datjes, wat het voor mij een stuk aangenamer maakte. Afspraken werden goed nagekomen en indien nodig werd er naar oplossingen gezocht om bijvoorbeeld een les te verplaatsen of iets dergelijks. Elke les was er voldoende uitdaging. Erg fijn was het ook dat je een vol uur les had en je bij de deur werd opgehaald en afgezet zonder dat je de volgende klant hoefde op te halen, waardoor je ook de tijd en ruimte had om een en ander na te bespreken.

Goed, Leerzaam, gezellig, prettige sfeer. Wanneer een leerling moeite heeft met een deel van het auto rijden, is het mogelijk dat hier \'spelletjes\' op worden verzonnen die hele leerzaam zijn.

Ik heb het altijd heel erg leuk gehad en de juiste begeleiding gehad. Dankjewel voor de super leuke lessen!

Prettige rijschool waar ik rustig en met veel plezier mijn rijlessen heb kunnen volgen.

Geduldig, begripvol, ervaren, professioneel en volledig afgestemd op de behoefte van elke leerling. Maar ook tijd voor een grapje en een praatje.

Heel leuke en leerzame tijd gehad bij Autorijschool Storm. Meteen al bij de intake een positief gevoel gekregen. Tijdens de lessen duidelijke en rustige uitleg gehad van Jelmer. Je wordt niet alleen klaargestoomd voor het rijexamen zelf, maar ook op vele andere facetten van het autorijden.

Prima ervaring, gezellig en kundig. Het beste wordt van de cursist en zichzelf geëist, dit resulteert in een hoog slagingspercentage

De beste rijschool van Leeuwarden!

Erg goed, ik heb leuke lessen gehad en nu in één keer mijn rijbewijs gehaald Er was veel aandacht voor me