perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb lang nagedacht over hoe ik mijn ervaring met rijschool Storm het beste kan omschrijven maar eigenlijk schieten woorden gewoon te kort. Het heeft mij 30 (!) jaar gekost om mij rij angst te overwinnen en rijschool Storm te bellen voor het inplannen van rijlessen. Alleen al het idee om een rijschool te bellen, zorgde voor slapeloze nachten. Gelukkig kreeg ik Lydia Storm aan de telefoon en zij gaf mij al gelijk zo\'n goed gevoel over de rijschool dat ik ook de intake met Jelmer aan durfde. Ook die kennismaking verliep goed. Jelmer heeft mij nooit het gevoel gegeven dat ik het niet kon ondanks al eigen mijn twijfels en onzekerheden. Langzaamaan groeide mijn zelfvertrouwen. Ook de theorieles van Jaap heeft hier aan bijgedragen. Uiteindelijk ben ik in 1x geslaagd en heb ik afgelopen week een auto gekocht. Ik kan het soms nog niet geloven maar ik heb mijn rijbewijs en dat heb ik echt voor een heel groot deel te danken aan \'Team Storm\'. Drie geweldig lieve mensen die mij hebben bijgestaan en gestimuleerd en die er voor gezorgd hebben dat mijn liefste droom in vervulling is gegaan. Het halen van mijn rijbewijs. Dank voor jullie steun. Jullie zijn echt geweldig!

goede service, goed behandeld

Ontzettend goede, geduldige en vooral gezellige rijschool dankzij Jelmer zijn goede manier van lesgeven is het gelukt om mijn rijbewijs te halen!! 😊

goede service, goed behandeld

Het was een goede ervaring om bij rijschool storm rijles te hebben. Bij mij heeft het wel een tijdje geduurd maar dat maakte niet uit.

goede service, goed behandeld

Ik heb super geboft dat ik bij autorijschool Storm kwam. Ik ben ontzettend goed geholpen en ik moest van ver komen, maar het is me gelukt. Het rijbewijs is binnen. Ze hebben me op een hoog niveau gebracht. Zonder Jelmer, Jaap en Lydia was het me nooit gelukt. Met veel zelfvertrouwen ga ik het leven tegemoet! :D

goede service, goed behandeld

Voor mij is autorijschool storm een super rijschool! Ik kon altijd terecht bij Lydia storm. Ontzettend bedankt hiervoor!! Mijn rij instructeur jaap boersma is een top rij instructeur, die ik zeker aan beveel! Veel geduld , humor en als je het even moeilijk had was hij er om mij te steunen! Dankzij hem heb ik nu mijn rijbewijs waar ik ontzettend blij mee ben! Danjulliewel voor alles Jaap,Lydia en Jelmer!!! :)

goede service, goed behandeld

In één woord TOP!! Wat ben ik Jelmer dankbaar, samen hebben we een tijd meegemaakt dat niet altijd even makkelijk was. Tranen gedeeld, frustraties gehad maar ook zeker veel gelachen en ga je humor zeker missen, en ja, af en toe kon ik je niet uitstaan, en dat klinkt erger dan dat het is, maar het heeft mij wel doen doorzetten en heb ik het nodig gehad. Jelmer ik zeg het nogmaals, ik ben je super dankbaar! Het is super dat er zulke rijscholen als Storm bestaan met hele goede rijinstructeurs!

goede service, goed behandeld

Ik heb de lessen als super ervaren! Ik vond het erg spannend, maar ik voelde me volledig op mijn gemak bij Jelmer de instructeur. Het was altijd gezellig en alles wordt rustig uitgelegd. Ik ga de lessen missen.

goede service, goed behandeld

Ik reed bij Jaap boersma en vandaag had ik mijn rijexamen en gewoon in de 1e keer gehaald!! super blij dus dank aan Jaap en Jelmer van Autorijschool Storm!

goede service, goed behandeld

Autorijschool storm wat een top rijschool! Na een slechte start bij een andere rijschool kwam ik hier in een warm bad terecht. Mijn medische ziekte geschiedenis en mijn situatie hierom heen werden erg goed opgenomen en stap voor stap werd alles gedaan. De rijlessen waren een feestje iedere keer en ik zag er dan ook erg naar uit, nu is het bijna jammer dat het afgelopen is. Ik leerde niet alleen rijden maar René leerde mij ook gelijk wat talen haha. De rijlessen waren leerzaam en ik vond het fijn dat er nooit andere leerlingen waren. Ik raad autorijschool storm dan ook echt aan, geen vraag is te gek en voor ieder probleem is een oplossing. Op de momenten dat ik erg ziek was, was er belangstelling en begrip. En ook over het rijden werd nagedacht. Zo ging ik van schakelen naar automaat en flauw woord grapje, automatisch ging het beter. Ik had nooit gedacht dat ik het zou halen maar door alle steun, geduld en doorzettingsvermogen heb ik het roze pasje in huis! Wat een vrijheid! Echt heeeeel heeel erg bedankt autorijschool storm en René en Jaap natuurlijk ;) Ik kom mijn auto zeker een keertje showen!

goede service, goed behandeld

Door een burn-out heb ik een enorme faalangst ontwikkeld voor autorijlessen. Maar zonder een rijbewijs is het leven toch een stuk moeilijker....dus werd het voor mij tijd om uit mijn comfortzone te komen.. Ik besloot op zoek te gaan naar een autorijschool die gespecialiseerd is in \'speciale gevallen\'. Mensen zoals ik die er enorm tegenop zien om überhaupt in een auto te zitten en daarbij heel erg onzeker zijn. Want ik was bang dat ik anders heel snel zou afhaken. Bij autorijschool Storm nemen ze de tijd voor je. Zo krijg je eerst een intakegesprek om elkaar beter te leren kennen en te kijken waar je pijnpunten liggen. Dat heb ik persoonlijk als heel prettig ervaren. Bij mijn vorige rijschool moest je altijd een leerling ophalen of wegbrengen. Als je last hebt van faalangst is dit alles behalve prettig. Bij autorijschool Storm zit er nooit een andere leerling op de achterbank. Dit heeft mij heel veel rust gegeven. door mijn enorme faalangst zag ik altijd enorm op tegen de lessen. Wat helemaal niet nodig was, want René had enorm veel geduld, gaf altijd positieve feedback en heeft veel humor. Ik kwam altijd met een goed gevoel weer uit de auto. De autorijlessen waren erg gezellig en erg leerzaam. Ook als ik met een slecht gevoel in de auto stapte, wist René me altijd wel weer aan het lachen te maken en te motiveren. Zodat ik altijd weer met een goed gevoel uit de auto stapte. Uiteindelijk ben ik van een schakelbak overgestapt naar een automaat. Dit was bij de intake al het advies van René, maar ik moest en zou schakelen..... Na een paar lessen in de automaat voelde ik me ook een stuk zekerder van mijn zaak. En maakte ik ineens grote sprongen vooruit. Achteraf heb ik erg veel spijt dat ik niet meteen het advies van René heb opgevolgd. Tijdens de rijlessen dacht ik vaak: ik ben hopeloos...ik krijg nooit mijn rijbewijs. Ik kap ermee....en ben zo blij dat ik toch naar René heb geluisterd en door heb gezet. Bij het 2e examen mijn rijbewijs gehaald.. Dat had ik een paar jaar geleden echt niet kunnen denken... Dus denk je dat je een hopeloos geval bent? Dat je never nooit je rijbewijs gaat halen? Geef de moed niet op...en bel autorijschool Storm. @ René: bedankt voor de gezelligheid en de goede feedback. Ik zal onze rijlessen en je humor heel erg missen.

goede service, goed behandeld

Na ruim vijftig lessen bij een rijschool zonder examen en zelfs TTT, besloot ik over te stappen naar Autorijschool Storm. Op de website las ik namelijk dat men een oplossing biedt voor mensen die zijn vastgelopen in de rijopleiding. Daarnaast is Jelmer gecertificeerd rijinstructeur ASS/AD(H)D. Beide factoren waren voor mij doorslaggevend. Tijdens de intake kreeg ik meteen een positief beeld van de rijschool. Jelmer inventariseerde wat mijn knelpunten waren tijdens het rijden. Gedurende de lessen werd hier steeds aan gewerkt. Al snel werd het duidelijk dat automaat rijden voor mij een betere oplossing was. Het is erg handig dat men zowel een schakelauto als automaat aanbiedt. De lesinhoud heb ik als prettig, constructief en creatief ervaren. Zo nu en dan reed Jelmer eerst, zodat ik de kunst van bijv. het kijkgedrag kon afkijken, om het vervolgens zelf te doen. Dit was effectief om mijn fixeren af te leren en afwisselender te kijken. Wat ik ook erg goed vond, was dat moeilijke situaties vaak werden herhaald. Zo moest ik bijvoorbeeld het kruispunt bij de Vlietsterbrug meerdere keren rijden, totdat ik het voldoende beheerste. Ik vond het ideaal dat ik geen andere leerling hoefde op te halen of weg te brengen. Hierdoor was er meer individuele aandacht , waardoor ik sneller vooruitgang boekte. De rit naar Groningen was letterlijk een eye-opener: door de enorme verkeersdrukte (vergeleken met Leeuwarden) kon ik ervaren hoe belangrijk het kijkwerk was. Natuurlijk was het rijden door de McDrive het allerleukste! De feedback die Jelmer gaf was vrijwel altijd opbouwend, er was ruimte voor humor en het uiteindelijke doel werd steeds voor ogen gehouden. Hierdoor lukte het mij om gemotiveerd te blijven en uiteindelijk in één keer te slagen!

goede service, goed behandeld

Het was al snel duidelijk dat ik bepaald geen natuurtalent ben in autorijden. Ik kreeg het advies alleen automaat te gaan rijden en dat is een goede keus gebleken. Jelmer Storm was gelukkig altijd geduldig, duidelijk in zijn aanwijzingen en altijd flexibel in het benaderen van de verschillende problemen waar ik tegen aan liep (links/rechts, teveel nadenken, niet kunnen filteren etc). Ondanks mijn eigen frustraties waren de lessen constructief en leuk. Ik heb er heel wat lessen voor nodig gehad maar heb uiteindelijk mijn rijbewijs wel in 1 keer gehaald.

perfect, zeker aan te bevelen

Jelmer is een erg gezellige, humoristische instructeur met een persoonlijke benadering. Ik vond het fijn dat je niet anderen hoeft thuis te brengen of op te halen. Aan het einde van de les altijd een evaluatie en duidelijkheid over waar je aan moet werken, erg prettig! En uiteindelijk in 1x geslaagd.

perfect, zeker aan te bevelen

Als ik niet bij rijschool Storm was gaan lessen had ik nu nog steeds mijn rijbewijs niet gehaald. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de lessen. Jelmer is altijd heel geduldig. Jelmer is niet alleen een goede rijinstructeur, maar ook een goede coach. Hij is altijd heel behulpzaam en doet zijn werk met plezier, waardoor ik ook plezier in het autorijden heb gekregen en niet heb opgegeven. Ik beveel deze rijschool aan iedereen aan.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben blij dat ik voor rijschool Storm heb gekozen! Goede begeleiding en vooral veel geduld. Het was met Jelmer altijd gezellig en heb veel geleerd. Ik vond het ook fijn dat je altijd prive les hebt dus nooit iemand hoeft op te halen of thuis te brengen. Heel erg bedankt voor de leuke tijd!

goede service, goed behandeld

Wat rijlessen betreft vind ik het haast jammer dat ik mijn rijbewijs heb gehaald. De rijlessen waren altijd erg gezellig, gemoedelijk en leerzaam. Ik kreeg bij mijn vorige rijschool maar niet het gevoel dat de auto \'eigen\' werd en ik zat daardoor nooit ontspannen in de auto. Bij René is dat enorm veranderd!

perfect, zeker aan te bevelen

al vanaf het eerste contact was het meteen goed. Ik had mij online aangemeld en werd meteen de dag daarna terug gebeld. Ik werd zeer vriendelijk en begrijpend te woord gestaan. Met het intake gesprek werd ook alles duidelijk besproken. Tijden het lesrijden vond ik het altijd fijn dat er nooit boos werd gereageerd als je iets fout deed maar dat de nadruk ligt op wat je wel goed doet en waar je nog aan moet werken. Als ik alles weer over zou moeten doen zou ik zeker weer bij deze rijschool gaan rijden!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben super tevreden over de ervaringen met autorijschool Storm. Rene toonde zich een professionele instructeur door altijd weer op een prettige manier deskundig en vooral zeer geduldig les te geven. Zeer aan te bevelen voor iedereen dus ook voor mensen met rijangst en/of faalangst.

perfect, zeker aan te bevelen

Geweldige tijd gehad en veel geleerd. Jammer om dit hoofdstuk af te sluiten, maar aan al het leuke komt een eind.

goede service, goed behandeld

Ik heb het enorm getroffen met zo\'n goede, spontane en geduldige begeleiding van Jelmer Storm! Ik had heel veel faalangst en het was een hele hoge drempel om te beginnen met lessen. Ik ben 38 jaar en had nooit gedacht dat het mij zou lukken om nog mijn rijbewijs te halen. En dan gewoon in 1x afrijden. Ik adviseer iedereen om bij de autorijschool Storm te gaan lessen. In het begin gesprek word je goed ingelicht en zijn de vragen altijd welkom.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb heel goed ervaring met Autorijschool Storm. Hij is gespecialiseerd in rijangst, mensen die probleem hebben met faalangst, hij is heel geduldig .

goede service, goed behandeld

Een 10 staat zo overdreven, vandaar een 9, maar ik ben werkelijk in alle opzichten heel enthousiast over deze rijschool! Fantastische begeleiding, zeer toegewijd en deskundig! Maar vooral ook zeer plezierig en aangenaam, ook wat waard. Elke les kreeg je de volledige aandacht en er werd niet op 5 minuten gekeken. Echt super!

perfect, zeker aan te bevelen

Jaren lang heb ik er tegenop gekeken om autorijles te nemen. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en me aangemeld bij Autorijschool Storm. Bij Autorijschool Storm word op een rustige, duidelijke en gezellige manier lesgegeven. Op deze manier keek ik naar elke rijles uit in plaats van er tegen op. Dankzij de goede manier van lesgeven en begeleiding ben ik in 1x geslaagd. Nogmaals bedankt voor alles Jelmer!