Geslaagd!

Tim wist precies wanneer ik klaar was voor het praktijkexamen. De lessen waren leuk en leerzaam. Ik heb hiervoor bij een andere school rijles gehad. Bij rijschool STORM had ik veel meer het idee dat ik ook echt klaar voor het examen was! 100% aan te bevelen!

Lesstof werd volledig aangepast aan mij

Rijschool Storm belooft zich aan te passen aan de cursist, en in mijn ervaring hebben ze deze belofte volledig gerealiseerd. Tim was enorm geduldig met me, heeft me altijd gestructureerd het rijden laten opbouwen en van alles bedacht om mijn zelfverzekerdheid te vergroten. Uiteindelijk in twee keer geslaagd dankzij deze rijschool. Tim, ontzettend bedankt voor al het geduld, ook al pakte ik niet alles even snel op. Van begin tot eind vond ik het een fantastische ervaring hier te mogen lessen, en ik voel me nu ook echt klaar om zelfstandig de weg op te kunnen gaan.

In 1 keer geslaagd!

Geweldig goede begeleiding voor iedereen! zeker een aanrader voor iedereen!

Ervaren en inzicht rijke instructeurs, toppers!

Van de get-go effectieve aanpak. Fijne instructeurs met humor en veel praktische inzichten/kennis die goed van pas komen bij lessen. Iets meer gefocust op het praktijk examen tijdens de laatste twee lessen had mij nóg beter geleken. Hartelijk dank en vriendelijke groeten!! :)

In 1 keer keer geslaagd.

Nooit eerder een rijles gehad. Nu 63 jaar en altijd gefietst. Gestart bij STORM en Tim die net instructeur was gaat me lesgeven. Na een proefles in een schakelauto gaan lesrijden in automaat. Tijdens corona en vakantie half jaar gestopt en daarna weer verder met 2x les per week. Na een tussentoets nog een paar lessen en daarna examen. Tim is geslaagd als instructeur en ik voor mijn rijbewijs!

Hele fijne lessen ! Aan te raden !

De lessen bij Storm waren erg fijn en leerzaam. Jelmer is een geduldige man die je toch aanzet alles uit jezelf te halen, en op een fijne manier uitlegt met ook wat humor. Ziekte en afzeggen werd op tijd aangegeven en er was ruimte om afspraken anders in te delen. De administratie was ook goed bereikbaar en reageerde snel. Nadat ik in 1x geslaagd was een leuk kaartje en ballon gekregen. Kortom, deze rijschool is echt aan te raden!

Fijne begripvolle rijlessen gehad

Erg duidelijk uitgelegd met veel geduld en begrip voor je situatie met als mooi eindresultaat een rijbewijs

Absolute aanrader als u op zoek bent naar een goede rijschool.

Met een super vertrouwd gevoel geslaagd voor het rijbewijs vandaag, mede dankzij de professionele rij instructeur. De rijlessen worden gegeven op de manier die het beste bij je past. De rijlessen waren altijd erg gezellig en leerzaam, ik kan met een vertrouwd gevoel de weg op. Ontzettend bedankt Jaap!

In 1x geslaagd en bijzonder aan te bevelen. Tim is een super leraar.

Ik had maar 5 maanden om te slagen. Samen met Tim een plan opgesteld. Hij stelde mij bijzonder op mijn gemak en wist precies mijn zwakke punten te verbeteren. Resultaat.. in 1x geslaagd. Bedankt rijschool Storm en Tim voor je grappige en succesvolle lessen.

Ik heb altijd leuke rij lessen gehad! Ook als er iets niet helemaal goed ging werdt dat op een leuke en goeie manier gezegd ik had altijd zin in rijles dus echt een aanrader deze rijschool!

Goede rijschool,nemen echt de tijd voor je

Erg tevreden ze nemen echt de tijd voor je. Echt een top rijschool.

Zonder Autorijschool Storm was ik nooit geslaagd.

De rijlessen waren duidelijk en de rijinstructeur heeft mij enorm geholpen. Fouten die ik maakte werden goed besproken en dat heeft voor verbetering gezorgd. In het algemeen waren de lessen ook nog hartstikke leuk.

Met veel plezier goed leren autorijden

Begonnen bij een andere rijschool in een schakelauto. Daar werd ik dringend geadviseerd om automaat te gaan rijden. Maar dat veranderde niet zoveel. Vaak kwam ik met buikpijn thuis. Bij Storm gaat het heel anders. Wat gaat er goed en wat kan er beter. Elke les wordt afgesloten met wat je er zelf van vindt. Dankjewel voor je geduld Jelmer. Dat ik de ruimte kreeg om van mijn fouten te leren, en zo mijzelf beter heb leren kennen, om een volwaardig verkeersdeelnemer te kunnen worden. Toch maar mooi in één keer geslaagd.

Fijn

Ik vond de rijlessen bij Storm erg fijn en duidelijk. Ze hebben aandacht voor je en geven je zekerheid, iets wat echt belangrijk is tijdens het deelnemen aan het verkeer. Bedankt voor alles Storm.

Geduldig, humoristisch en eerlijk.

De weg naar mijn rijbewijs was hobbelig, maar daarnaast ook gezellig en leerzaam. De weg ging verder dan alleen het aanleren van rij-vaardigheden maar was ook het groeien van zelfvertrouwen. Jaap en Jelmer hebben daar beide op hun eigen manier aan bij gedragen, geduldig en eerlijk als het nodig was. Maar bovenal met humor. Ook de laatste stappen richting het examen, het voorbereiden rondom het CBR vond ik rustgevend.

Excellent experienced!

A relax, fun, patience and puts in 100% in his job, that’s what I was looking for an instructor. Thanks to Jelmer, he even exceeded my expectations. His way of teaching with a combination of words of wisdom he doesn’t only help me in getting my license but also most importantly to become a safe driver. From the bottom of my heart, thank you so much Jelmer Storm! God bless you and your entire team! Groet, Janice

Rijopleiding gericht op jouw competenties

Mijn rijopleiding is echt boven verwachting afgerond met in één keer slagen voor theorie en praktijk. Jelmer heeft mij een richting gegeven van waar ik sta en waar ik naar toe moet. Een route, stap voor stap op basis van competenties. Het is vooral de uitleg, de rust en de inzichten die mij hebben doen beseffen dat ik de juiste rijschool heb gekozen. Scholing is maatwerk en die kreeg ik. Als je een rijschool wil die je helpt elke uitdaging te overwinnen, dan moet je zeker voor deze rijschool kiezen. Ik ben geslaagd en enorm dankbaar!

Ik zou niet zonder kunnen

Ik heb geen ruimtelijk inzicht en weet het verschil tussen links en rechts niet. Mijn instructeur Jelmer heeft hier alle tijd voor genomen en mij op een rustige manier uitgelegd hoe alles moet. Hij is wat dat betreft de geduldigste persoon die ik ooit heb ontmoet. Hij doet ook echt zijn best om jou op je gemak te stellen en kan veel hebben. Als je autorijden doodeng vind, moet je bij hem gaan lessen. Hij is degene die je over die angst heen kan helpen en weet hoe hij met eventuele tekortkomingen kan omgaan. Als Jelmer er niet was geweest, had ik nooit een rijbewijs gehaald!

Goede rijschool

Bedankt voor alle leuke en leerzame lessen, Jaap en Jelmer. Na bijna 4 jaar eindelijk mijn rijbewijs gehaald. Gaat raar zijn, geen rijlessen meer en jullie droge humor ga ik stiekem ook wel missen. En nu hoeven jullie nooit meer mijn gezeur aan te horen over dat ik het nooit ga halen en dat jullie mij met opzet die kleine *** straatjes in sturen xD en nooit meer moeten jullie verplicht naar Kensington luisteren, omdat het rijden voor mij dan beter gaat. Volgende week mijn rijbewijs ophalen en dan kijken voor een eigen auto.

Professioneel

Uitstekende rijschool. Rustig. Begripvol. En gezellig.

Persoonlijk en doelgericht.

In 2018 ben ik begonnen met autorijlessen, voor iemand met faalangst was deze rijschool de perfecte keuze. Mijn instructeur was Jaap, hij denkt met je mee en zorgt er voor dat je de aandacht krijgt die je verdient. Zijn uitleg is zeer goed en dit zorgt er voor dat je het snel op pakt, zowel in theorie als in de praktijk. Ik ben zeer blij met de keuze geweest voor deze rijschool, erg gezellig team met een doel, zorgen dat je veilig de weg op kan en durft! Met vriendelijke groet, Gian Carlo Langendijk!

Fantastische betrokken rijschool

Betrokken, met veel aandacht voor de student. Ik heb ervaring met andere rijscholen maar Storm doet het beter dan al die anderen.

perfect, zeker aan te bevelen

Wij zijn super tevreden over autorijschool Storm! Mede dankzij Jelmer heef mijn dochter haar rijbewijs gehaald!Als onze jongste straks zover is kiezen we zeker weer voor autorijschool storm. Goed en zeer vakbekwaam!Een dikke 10 hebben ze zeker verdiend!

goede service, goed behandeld

De juiste begeleiding, Jelmer heeft overal een antwoord op. Hij gaat tijdens de lessen voor een 10! Ook is de sfeer altijd gezellig. Kortom met veel plezier mijn rijbewijs gehaald!

perfect, zeker aan te bevelen

Voordat ik bij Autorijschool Storm kwam, heb ik >40 uur lessen gevolgd, tweemaal van rijschool gewisseld en driemaal van instructeur. De begeleiding die ik vervolgens bij Autorijschool Storm kreeg, was ook zeker een wereld van verschil. In plaats van de standaard \'ga maar wat rijden en je leert het vanzelf\', krijg je een persoonlijk afgestelde begeleiding die focust op jouw kwaliteiten en \'mindere kwaliteiten\'. In mijn geval was dit mijn slechte herstel van fouten die ik maakte, wat bij mij leidde tot een soort van tunnelvisie. Hier hebben wij dus goed op getraind, en dit heeft mij buiten het rijden ook enorm geholpen.