Fijn bedrijf

wordt goed geholpen via telefoon als aan de balie. Onderhout goed uit gevoerd. Zeer te vrede

Zoals gewoonlijk perfecte service

Wij hadden een afspraak voor APK en onderhoudsbeurt van onze 17 jaar oude Daihatsu Materia, zoals altijd weer perfect. Betalen geen euro te veel en worden ook reuze klantvriendelijk behandeld

vriendelijk goed overleg perfect

B

• Service N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

betrouwbaar

Nooit technische klachten over de inmiddels 15 jaar oude Daihatsu Sirion die ik 12 jaar geleden bij Hommel als occasion gekocht heb en die daar in onderhoud is gebleven. Zeker de moeite van de lange rit waard !

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Heel klant vriendelijk, koffie staat altijd klaar. Worden geen onnodig onderhoud gedaan . Eerlijk tegenover de klant. En na een APK en beurt een schone gewassen auto staat klaar. Ik zeg Top Garage waar de klant voorop staat.

Goed en netjes geholpen

Fijne service, vriendelijk en deskundig

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Eerlijke prijzen

Prettige sfeer

Een tijdje op zoek naar een Mazda CX60. Ik zag deze op de site van Auto Hommel. Na het achterlaten van mijn gegevens via de site werd ik snel teruggebeld. Auto Hommel heeft voor mij een mooi inruil voorstel gemaakt en na een proefrit waren wij verkocht. Communicatie en afspraken als zeer prettig ervaren. Ik zou hier zo weer een auto kopen.

Prettig en klantvriendelijk autobedrijf

Na de proefrit heb ik aangegeven dat het airco-systeem niet helemaal oké klonk. Met de afleverbeurt zou hier naar gekeken worden, maar achteraf blijkt dat dit niet gebeurd is. Want op bepaald moment werkt de airco niet meer, en moest het airco-systeem bijgevuld worden. Toch werkte de airco na bepaalde tijd wéér niet. Bleek de condensor een klein lek te hebben. Het terug naar de garage moeten gaan was dus niet nodig geweest als er direct goed naar het airco-systeem gekeken was. Maar, ik ben telkens zeer vriendelijk en zonder enige tegenzin geholpen door de mensen van Hommel. Mijn auto is verder goed en netjes afgeleverd en ik rij er inmiddels al een jaar met plezier mee. Ik vind autobedrijf een prettig bedrijf met een goede klantvriendelijkheid en service gerichtheid.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer mee denkend, goede inruil prijs

Goed uitziende showroom, vriendelijk personeel. Luisteren goed naar de wens van de klant. Zoeken naar juiste oplossing voor de klant en bedrijf zodat beide partijen tevreden zijn. Eerlijke inruil prijs .

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zoals altijd weer super goed geholpen!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service, fijn contact/overleg.

Uitstekende service en zeer vriendelijke ontvangst

Uitstekende service en zeer vriendelijke ontvangst

Professioneel en klantvriendelijk

Hommel heeft een grote diversiteit in auto's. We kregen van een aantal auto's de sleutel zodat we op ons gemak de auto konden bekijken en beoordelen. We hebben een proefrit gemaakt, dat was heel fijn. We zijn door de eigenaar van Hommel heel goed geholpen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Bij Hommel staat de klant nog echt centraal

Wij hebben een jong gebruikte auto gekocht , en de verkoopster die ons heeft geholpen verdient een dikke pluim. Kennis van zaken , vriendelijk en goede koffie.

TOP service

Steeds weer netjes geholpen!

Geweldig geholpen

Altijd weer fijn om voor een APK en een onderhoudsbeurt langs te komen. Marcel is zeer vriendelijk en staat altijd even open voor een praatje. Met het ophalen van mijn auto bespreekt hij wat de kosten zijn etc.

Fantastisch geholpen.

Wij kunnen niet anders zeggen dan dat we fantastisch zijn geholpen. Van proefrit tot aankoop én aflevering van onze auto. We willen in het bijzonder Sebastiaan bedanken, die heeft ons op een fijne manier begeleid in de aankoop.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mooie auto en goed inruilbod

Auto stond mooi klaar, gezellig praatje met eigenaar, alles goed geregeld

Gewoon ouderwets goed

Wordt netjes geholpen en nette prijzen

Goede service vriendelijk personeel

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ruime uitleg. Uitstekend geholpen.

Van de voorgesprekken t/m de aflevering liep alles naar wens.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Ik ben perfect geholpen

Een bedrijf dat zijn klant op het gemak stelt volop de tijd voor je neemt

Gastvrij en klantgericht!

Er wordt tijd voor je genomen! Ook al is het druk en moet je even wachten, nemen ze vervolgens ook voor jou weer rustig de tijd!

Penningweg 1

4879 AE Etten-leur

Over Auto Hommel

Auto Hommel uit Etten-Leur is een begrip in het zuiden van het land. Eén van de oudste familiebedrijven waar wij ontzettend trots op zijn! 1 team, 1 locatie en met 1 taak: u voorzien van mobiliteit in de grootste zin van het woord. Wij bieden u kwalitatief goede occasions, maar ook het onderhoud, APK, schade verzorgen wij voor u vanuit onze locatie in Etten-Leur aan de Penningweg 1. Bij ons staat klanttevredenheid, gastvrijheid en kwaliteit hoog in het vaandel. Naast betrouwbaarheid en service onderscheiden wij ons door een sterke klantgerichte aanpak. We zijn dan ook bijzonder trots op onze 9,3 klantenbeoordeling. Bekijk deze eens op onze website: www.autohommel.nl.