goede bedrijf afspraak is afspraak

Een bedrijf waar je goed zaken mee kunt doen, en ruime keuze in auto,s

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk, snel, verstand van zaken

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Ze staan direct voor je klaar

Als je aangekondigd met een hulpvraag bij de werkplaats langs komt rijden dan staan ze direct en vriendelijk voor je klaar en helpen snel en vakkundig. Klasse!

Deskundig, persoonlijk, eerlijk, toegewijd

Het bedrijf blinkt uit in personal touch, neemt ook na een deal alle tijd met gevoel. Goede beprijzing en een mooi assortiment topmerken BMW, Mercedes, Audi. Men kent de auto's goed en praat met oprechte kennis en ervaring. Een servicebedrijf met ook een schone professionele garage ernaast.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer tevreden over de service en de klantvriendelijkheid.

Gewoon goed geregeld!

Mijn 2e auto die ik bij Douwe de Beer heb gekocht. Henk luistert goed naar je wensen en komt met een goed advies. Hij neemt de tijd voor je en komt zijn afspraken na.

Prima dienstverlening

Mooi bedrijf , fijne mensen

Prettig geholpen door Henk Noever

Onlangs Mercedes GLC gekocht bij Autocentrum Douwe de Beer. We zijn prettig geholpen door Henk Noever van de verkoop. Een vriendelijke sympathieke man die geen vervelende opdringerige verkoop praatjes deed. De auto is zoals op de website omschreven. Service hebben we geen ervaring mee, de auto is klachtenvrij.

• Service N.v.t.

Zeer correct geholpen

Ik heb er een goed gevoel bij om hier een auto te kopen.

Top....met een hoofdletter T

ongedwongen sfeer

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Auto aangeschaft en eerste onderhoudsbeurt laten uitvoeren.

Zowel de medewerkers in de werkplaats als showroom als deskundig en betrouwbaar ervaren, klant gerichte, fijne mensen. Positief verrast met betrekking tot garantie, al met al, ondanks de afstand, een adres waar ik graag naar terugkeer.

uitstekend

kon een goede afspraak voor een apk leen auto meegekregen alles prima verlopen

Verkoop met een hart

Een auto kopen doe je niet iedere dag, zij verkopen ze wel elke dag, maar wel in alle rust, persoonlijk en geduld. Geen opdringerig gedrag en bla bla zoals bij anderen. Super bedrijf !

Gewoon goed

Geweldig geholpen

goede service gegeven. Afspraken allemaal nagekomen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Zeer goed geholpen en een eerlijke deal kunnen maken.

Ik heb een zeer plezierige contact gehad met Kees en we zijn tot een goede deal gekomen voor het inruilen van mijn auto. De nieuwe auto bevalt goed en voldoet goed aan de verwachtingen. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden als je naar een leuke auto op zoek bent, een eerlijke deal wil maken en goed wordt behandeld.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Ik koop nooit meer een auto met garantie

Word aan het lijntje gehouden. Mooi praten bij verkoop, maar bij een probleem afschuiven. neem de moeite niet om even met de auto proef te rijden. kom speciaal naar Dronten. dan word gezegd dit geef ik door , en hoor niks meer. Als je dan een mailtje zend, krijg ik te horen breng de auto maar voor 3 dagen . en we kijken wel of het terecht is . praat over een auto van 50000, euro.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Verkopers die zeer vriendelijk en behulpzaam zijn en weten hoe ze de klant kunnen bedienen

bij onze zoektocht naar een andere auto zijn wij bij uw autocentrum terecht gekomen, waar wij als nieuwkomer aangenaam verrast werden. De ordelijkheid en overzicht van de zaak maar zeker de vriendelijkheid en behulpvaardigheid van de mensen. Onze dank daarvoor

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Plezierig communicatie met chef werkplaats. In het verleden vaker bij jullie geweest maar op zoek gegaan naar goedkoper adres. Soms nogal wat ruim in de uren geschreven en berekend.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Fijne persoonlijke behandeling door vriendelijk mensen.

Goede informatie door vriendelijke mensen. Op al mijn vragen een goed antwoord gekregen waardoor de beslissing om bij Douwe de Beer een auto te kopen makkelijker werd. Ook de informatie over de eigen werkplaats met goed opgeleide monteurs gaf mijn veel vertrouwen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Ontspannen tot een deal komen

Afspraak is afspraak bij Douwe de Beer

onverwacht snel en efficient

Accu gaat het niet halen dit weekend. Naar vakgarage Duitse merken de Beer (geen quickfitter !). Ik ben geen "klant" en het is vrijdagmiddag 15:00. De werkplaats is al opgeruimd. Verwacht een afspraak te mogen maken voor dinsdagmiddag... (zo werkt dat tegenwoordig). Maar dat loopt anders. De receptionist is een old school Mercedes monteur, geen customer service advisor personenwagens.. Komt achter de desk vandaan, meet ding door (20% over). Vervolgens sleutelt hij in 15 minuten een nieuwe accu in de wagen. (accu is niet echt exotisch, dus gewoon op voorraad). Na 20 minuten met een gloednieuwe accu op pad.

• Reden bezoek: N.v.t.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijk mensen en goed geholpen zijn we.

komen afspraken na

al jaren Klant

De Giessen 1 8253 PR Dronten

Over Autocentrum Douwe de Beer

Persoonlijke aandacht en een laagdrempelige sfeer is de rode draad. U bent verzekerd van topkwaliteit tegen een scherpe prijs. Wij doen wat er is afgesproken en voorkomen verrassingen.