perfect, zeker aan te bevelen

Ook al woon ik in Duitsland, 3 kwartier rijden van ASSH. Het is mijn garage! Al jaren worden mijn auto\'s perfect onderhouden. Geen probleem is onoplosbaar. Altijd betaalbaar. Deze week nog mijn C5. Achterklep en achteruit wilden niet open. Achterklep werkt weer perfect. Voor de achterruit vond Martijn een goedkope oplossing. I.p.v. een tijdrovende zoektocht naar kapotte bedrading en dure reparatie, een \'touwtje van tie-wrap\' waarmee ik eenvoudig de ruit kan openen. Perfecte oplossing!

voldoende, een redelijke ervaring

Een mooie Seat Ibiza ST op internet gezien bij dit bedrijf en uiteindelijk zaken gedaan met Huib...een enthousiaste verkoper. We hebben 2 goede auto\'s ingeruild op de Seat en het viel ons toch erg tegen wat we aan inruil kregen (vandaar een 6). Huib was er echter verhelderend eerlijk over en uiteindelijk zijn we zelf akkoord gegaan. De service was prima. We moesten nog een keer terug vanwege kromme remschijven, kregen keurig een leenauto tot de auto klaar was. Nieuwe remschijven werden kosteloos geplaatst....echter de remblokken werden niet mee vervangen, omdat deze nog erg goed waren. De uitleg dat we de eerste 5000 KM wel voorzichtig moesten remmen, omdat de \"oude\" remblokken anders de nieuwe remschijven weer krom zouden kunnen trekken, vonden wij een vreemd verhaal. Waarom dan niet ook de remblokken vervangen met een dergelijk risico? Een noodstop is natuurlijk nooit te voorspellen bijvoorbeeld. Ook al werd dit misschien anders bedoelt....wij vonden dit niet erg deskundig overkomen. Verder een prima....en eerlijk autobedrijf met goed geprijsde auto\'s.

voldoende, een redelijke ervaring

Juiste en snelle communicatie via email en telefoon.

goede service, goed behandeld

Zeer tevreden over de service en kwaliteit van dit bedrijf.

voldoende, een redelijke ervaring

Wij hebben een tweedehands auto gekocht, een vriendelijke deskundige verkoper heeft ons geholpen. We zijn erg netjes en klantvriendelijk behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

Prima bedrijf !! Goede service. Wordt meteen geholpen als dat mogelijk is. Betrokken mensen.

goede service, goed behandeld

Goed, staan altijd meteen voor je klaar.

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Goede en snelle service, goed advies, klantvriendelijk personeel, divers aanbod van occasions, prijs-kwaliteit verhouding prima.

goede service, goed behandeld

voor de eerste keer bij Autoservice St. Hubert geweest en bij alles scoren ze tot nu toe zeer hoog bij ons.

goede service, goed behandeld

Onlangs schade gehad met mijn audi. Gelukkig was ASSH heel erg behulpzaam met de afwikkeling en blijf ik een tevreden klant

goede service, goed behandeld

Goede garage met goede en snelle service. Ik wordt altijd snel geholpen als ik langs kom. Ook met kleinere dingetjes.

slechter dan verwacht

MAAK BIJ DIT AUTO BEDRIJF NOOIT EEN AFSPRAAK OM VOOR DE DAG ERNA EEN PROEFRIT TE MAKEN, WANT VOOR JE HET WEET IS DE AUTO DIE ZELFDE DAG NOG VERKOCHT, ZONDER DAT JE HET WEET!!! DUS, DIE SERVICE ZAL OOK WEL NIET GOED ZIJN.

slechter dan verwacht

perfect, zeker aan te bevelen

Beste ASSH, Ik ben erg te spreken over dit bedrijf. Laatst nog een grote beurt uitgevoerd aan mijn Peugeot 307. Bleek toen ik s avonds de auto weer thuis had staan dat een dimlicht kapot was. Ik snel ASSH gebeld en die kwamen de zelfde avond nog een ander lampje monteren. Zodoende kon ik toch veilig opweg voor de ski vakantie. Heren bedankt voor alles en keep up the good work!!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Waardeloze garage waar onwaarheden worden verkocht. Auto\'s met historie die van geen kant klopt, verkoop van wagens met kapotte motoren. Bij problemen is de garagehouder compleet onbereikbaar en verschuilt zich direct achter juristen. Ik zou niemand willen aanraden hier ooit een auto te kopen. Auto\'s worden zo doorverkocht zonder er ook maar naar om te kijken, in plaats van repareren word er vloeibare pakking gebruikt zodat een auto alleen bij de testrit goed presteert. Al met al een zeer onbetrouwbaar bedrijf wat zeer goed bereikbaar is bij interesse voor een auto, maar compleet onbereikbaar bij problemen, totaal Bovag onwaardig!

Grootvenseweg 27

5454GD Sint hubert