perfect, zeker aan te bevelen

Binnen een maand sloeg de motor van mijn Citroen C5 HDI 2 keer af terwijl ik met weinig toeren reed. De 1e keer kreeg de Wegenwacht hem met remreiniger weer gestart. Hij dacht aan een kapotte dieselpomp of een defecte boordcomputer. Pfff, per stuk meer dan € 1.000. De 2e keer wilde hij helemaal niet meer starten. Dus is de auto per oplegger naar Sint Hubert gebracht. Martijn geloofde niets van een kapotte pomp. En hij vond ergens een stekkertje dat een beetje was ingebrand. Stekker gerepareerd, kabel vastgezet en de auto rijdt weer perfect. Bedankt weer Martijn, ik kom graag vanuit Duitsland voor pech en onderhoud naar Sint Hubert. Zeer goede service, altijd op zoek naar een goede oplossing zonder de klant op kosten te jagen. Klasse!

perfect, zeker aan te bevelen

De schokbreker van mijn Mazda Premacy uit 1999 was afgebroken. Martijn zei direct:\"Daar zetten we geen nieuwe op, we zoeken een goede set tweedehands.\" Een set, vroeg ik nog? Ja, die ander zal wel net zo slecht zijn. En dat was ook zo. Dus nu heb ik weer 2 goede schokbrekers voor een betaalbare prijs. Bedankt voor het meedenken en de zeer goede service!

goede service, goed behandeld

2de hands auto gekocht. Het bedrijf vind ik zeer goed door een relaxte sfeer, geven je de tijd om alles rustig te bekijken; dus echt niet pusherig. Daarnaast, mocht er iets mis zijn kort na de aankoop en je hebt géén garantie, dan wordt dit in alle redelijkheid opgelost. Natuurlijk niet helemaal gratis; dan had je de garantie er bij moeten nemen...

zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht, zeer slechte service. Afreizen vanuit Noord-Holland naar St. Hubert omdat daar het BOVAG bedrijf is wat jouw auto naar wens verkoopt. Auto daar kopen, mooie praatjes en belofte naar aanleiding van de komende APK. Eenmaal een APK gedaan, terwijl de auto in mijn bezit is, krijg ik een dikke rekening van ruim 400 euro. Contact opgenomen met deze garage, maar een enkele tegemoetkoming kan ik vergeten. Van eerder gemaakte afspreken weet daar niemand meer af. Zwaar waardeloos.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Geachte mevrouw Van Baar, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. U heeft uw auto volgens duidelijke afspraken bij ons gekocht, waar u destijds mee akkoord bent gegaan. Na deze verkoop heeft u buiten ons medeweten om extra kosten gemaakt, die u hierna bij ons heeft willen verhalen. Hier gaan wij helaas, maar vanzelfsprekend, niet mee akkoord. Ook de bemiddeling van de BOVAG, die op uw verzoek is ingeschakeld, heeft ons hier in het gelijk gesteld. Nogmaals, wij betreuren het dat deze afhandeling -ondanks onze uiterste inspanningen om u tevreden te stellen- niet naar uw tevredenheid is afgerond. Met vriendelijke groet, Autoservice St. Hubert.

goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijk en eerlijke ,nemen alle tijd voor je dus niet snel en weer weg . Heb er auto een auto gekocht

goede service, goed behandeld

Eindelijk een eerlijk en meedenkend autobedrijf gevonden! Blij mee!!!!

goede service, goed behandeld

Eerlijke occasion, eerlijk bedrijf!

goede service, goed behandeld

heb begin januari een opel astra gekocht. dit is vogens afspraak zeer goed gegaan.

goede service, goed behandeld

Heel GOED bedrijf met heel goede service, idem voor de deskundigheid, Prijs/Kwaliteit, prijs is niet verkeerd, mag natuurlijk altijd wat lager is mijn mening.

goede service, goed behandeld

Wij hebben tot dusverre geen auto gekocht bij ASS, wel 2 auto\'s in onderhoud. Service is altijd super!

apk keuringen

goede service, goed behandeld

Positief, altijd bereid snel te helpen bij problemen. Ook lekkere koffie!

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Wij worden altijd correct en professioneel Door jullie geholpen! Wij kunnen alleen zeggen ga zo door!👍wij bevelen jullie zeker aan bij bij familie en vrienden!

goede service, goed behandeld

tot op heden goede ervaringen vriendelijke behandeling en deskundige medewerkers.

perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijk en vakkundig personeel. Prima service!

goede service, goed behandeld

Wij hebben hier voor een prima prijs/kwaliteit verhouding en met eerlijk advies, een tweedehands auto gekocht. Rijdt als een zonnetje.

goede service, goed behandeld

Een uitstekend bedrijf waar wij al jaren onze autos in onderhoud hebben, ook met kleine reparaties waar geen afspraak voor is proberen ze altijd zo spoedig mogelijk op te lossen. En dit lukt ook vrijwel altijd, een bedrijf waar we een warme relatie mee hebben waar je niet tevergeefs aanklopt.