Mijn allereerste autootje gekocht bij assh. Goede prijs en kwaliteit. Bij problemen altijd behulpzaam en denken met je mee. Garage lost alles goed op en zorgen voor een goed prijsje. Enorm klantvriendelijk! Zeker een aanrader!

Altijd goede vriendelijke service !

Onze auto daar gekocht. Wat een hele prettige ervaring was. Eerlijke verkoop, vriendelijke service. Nu nog steeds voor reparaties en onderhoud rijden wij van Arnhem naar Sint Hubert omdat we dit een zeer prettige garage vinden. Wij raden iedereen deze garage aan !

Fijn om te horen dat jullie nog steeds tevreden zijn, en daar zijn wij ook weer trots op, en daar werken we voor. Dank je wel, en Merci!

Prima!

Vriendelijke ontvangst na 3u rijdem

Daar sta je dan op donderdagmiddag in Kleve met een Citroën C5 waarvan de hydraulische pomp niet meer werkt, dus de auto niet omhoog komt. Rijden kan met hooguit 40 km per uur. Ik bel naar ASSH. "Kom maar langs René, we zijn er nog wel even en hebben een leenauto voor je. Dan kijken we morgen wel naar de Citroën." Vrijdag een telefoontje, probleem is opgelost maar de remblokken achter zijn flink versleten. "Willen jullie die ook nog vervangen?"Het wordt daardoor wel later voor de auto klaar is, ophalen lukt mij die vrijdag niet meer. "Geen probleem, kom morgen maar langs, dan zijn de mannen toch bezig." De volgende dag rijd ik weer comfortabel en tevreden in de Citroën naar huis. Super service!

Uitstekend!

We hebben al enkele jaren onze auto's in onderhoud bij autoservice St.Hubert. Daar hebben we alleen maar positieve ervaringen mee. Waren toe aan een andere auto. Deze sinds kort gekocht bij autoservice St.Hubert. Over de verkoop en inruil alleen maar lof.

Top service!

We hebben een leuke Fiat 500 gekocht bij Garage St. Hubert. Na twee maanden een probleem met koelvloeistof. Na een telefoontje waren ze snel ter plekke en hebben ze het probleem meteen verholpen. Top service!

Top bedrijf

Snel en goede service

Prima!

Prima , goede service !

goede service, goed behandeld

Altijd meedenken, goede en vriendelijke service. Onze volgende auto gaat zeker weer hier gekocht worden.

goede service, goed behandeld

Waren op zoek naar goede gebruikte auto in de prijsklassen van 2000 tot 2300 Euro. Had een Ford Fiesta staan. Gekocht met 4 nieuwe banden. Enkele weken later nog enkele kleine klachten verholpen naar volle tevredenheid. Zou er zo weer een auto kopen.

goede service, goed behandeld

Zeer tevreden, goede service en vertrouwde sfeer.

goede service, goed behandeld

Onze Toyota ingeruild voor n Ford C max Fijn geholpen alles gedaan wat was afgesproken Voelt zeer vertrouwd

goede service, goed behandeld

Fijne auto garage, vriendelijk en een eerlijke prijs

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

wij zijn zeer tevreden over dit fijne autobedrijf. Fijne auto met garantie gekocht, even tegen een paar kleine dingen aangelopen maar de garage heeft ons uitstekend geholpen. Echt een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

Dit is een zeer prettig en eerlijk autobedrijf. Ik heb hier een auto gekocht en alles is perfect verlopen. Buiten de garantie nog wat probleempjes met de auto gehad en deze zijn goed, snel en onder coulance verholpen! Perfect!

perfect, zeker aan te bevelen

Enkele maanden geleden hebben wij bij assh een andere auto gekocht. We zijn zeer tevreden over de service. De airco werkte niet goed. Is snel gerepareerd. Gratis vervangend vervoer gekregen voor die dag. Top

perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben een andere auto gekocht. Fijne ontvangst. Erwin heeft ons vriendelijk te woord gestaan en nam de tijd. Nette prijs gekregen voor onze oude auto.

goede service, goed behandeld

Bedankt voor jullie eerlijke advies.

In een woord SUPER |||||

goede service, goed behandeld

Geweldig geholpen, eerlijk en fair

goede service, goed behandeld

Uitstekende service, snelle verwerking en een goede auto in bezit.

goede service, goed behandeld

auto ingeruild alles goed verlopen