uiterest correct

vriendelijk, niet opdringerig , gewoon erg tevreden

prima garage, vriendelijke en professionele afhandeling.

goede service en goede afhandeling van de reparatie en de apk keuring

Goede service goede prijs

Erg tevreden goede service en klantvriendelijk

Erg blij met dit bedrijf Voelt vertrouwd en kan het anderen ook aanbevelen.

Duidelijke uitleg over de service

Altijd fijne service zonder nare verrassingen.

Super autobedrijf.

Meerdere auto’s gekocht in het verleden en staan altijd voor je klaar. Vriendelijke mensen en vertrouwd bedrijf. Een aanrader voor ieder.

Zoals gebruikelijk goede, klantvriendelijke en betrouwbare service! Kom er al jaren en weet dat ik in beste handen ben.

Eerlijk en volgens agspraak

Komen goed de afspraak na en informeren ook over extra werk zonder dwang . Fijne garage waarin ik al jaren tot tevredenheid kom

GOED

goed werk en eerlijke afspraken

Prima service en prettig bedrijf!

Auto voor een grote beurt geweest. Vriendelijk contact, laten de auto en de gebreken/naderende gebreken zien, geven eerlijk advies (ook als iets nog wel even mee kan) en leverden de auto netjes gewassen af. Top service!

Snel en goed geholpen!

De auto rijdt weer zo fijn en soepel na deze keuring en grote beurt! Dankjewel Mebo!

Ben al jaren klant en ze hebben een prima dienstverlening met aardige medewerkers

Ze hebben een mooie auto voor mij gezocht

Goed geregeld en vriendelijk

Klantvriendelijk

Goede service en altijd vriendelijk. Goede voorlichting en advies.

zeer Goed

Goede informatie. Goede afhandeling en service.

top

Prima bedrijf met duidelijke communicatie. Prijs/ kwaliteitverhouding is prima in orde.

Netjes geregeld

Geen klachten altijd overleg ivm extra kosten en reparatie Correct behandeld

Afspraak is afspraak

Van proefrit tot aankoop tot afhandeling een fijne ervaring. Er wordt tijd genomen voor uitleg en afspraken worden nagekomen. Een rustige informele sfeer wat bij de meeste/andere dealers wel anders is. Door mond tot mond reklame Mebo tegengekomen en nu zelf ervaren, waarom anderen zo tevreden zijn. Blij met mij Ford Puma. Dank Marc en Nicole voor jullie service!!

Zeer positieve ervaring

Pas geleden hier een nieuwe auto gekocht. Vanaf het eerste moment dat ik binnenkwam prima gevoel eraan overgehouden. Goede uitleg over nieuwe auto gekregen. Uiteindelijk auto gekocht, kan er alleen maar positief over zijn.

Uitstekend!

Goede service en snelle reparatie zoals altijd!

Uitstekend vakmanschap.

Min of meer vanaf dag 1 klant, nooit iets te klagen gehad en er is altijd een zeer prettig contact met alle medewerkers.

Behulpzaam, klantvriendelijk, betrouwbaar en na een onderhoudsbeurt ook nog een wasbeurt. Dat is een mooie service

Vriendelijk professioneel personeel met oog voor details

Al 16 jaar klant, gewoon omdat ik het ze gun. Ook vandaag is er weer goed werk geleverd. Leuk detail na een onderhoudsbeurt wordt de auto gewassen Het zijn de kleine dingen die het doen.

Bevelantstraat 20 a

6088 PB Roggel