Betrouwbare garage met duidelijke afspraken

Autocenter MeBo B.V. uit Roggel is al jarenlang de garage waar onze auto's in onderhoud zijn. Reparaties en onderhoud worden altijd netjes uitgevoerd volgens afspraak. Ook een aantal keer ad hoc een probleem gehad en ook dan staat men voor je klaar. Kortom, een aanrader voor wie een betrouwbare garage zoekt.

Top bedeijf

Goede service en vriendelijk eerlijk.top bedrijf

Mij m’n auto binnen gebracht voor reparatie en kreeg binnen een uur al een telefoontje dat de reparatie duur uit viel S middags terug gegaan en een andere auto gekocht

Geweldige service

Alles tip top geregeld

possitief

geen opmerking

Staan altijd voor ons klaar, ook wanneer ze eigenlijk gesloten zijn!

Klantvriendelijk!

Gewoon fijne zaak om een auto te kopen,ik ben heel tevreden over mebo.

Uiterst vriendelijk, vertrouwd en vakbekwaam

Wij zijn vanuit het westen van het land (omgeving Schiphol) naar Roggel afgereisd, voor een mooie (voor ons) nieuwe auto. Door omstandigheden konden wij niet op de afgesproken tijd op zaterdag. Wij kregen de mogelijkheid om op zondag alsnog te komen. Dat hebben wij ook gedaan, Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen door de eigenaar en voorzien van een vers kopje koffie. Na de proefrit, de koop gesloten. Een week later konden we de auto afhalen. Wat een service. Omdat wij op een grote afstand wonen werd de garantie omgezet zodat wij lokaal eventuele problemen, bij ons kunnen laten herstellen. Mocht het alsnog niet lukken, konden wij altijd terug naar Mebo bv. Werkelijk top. Kijk en daar worden klanten zoals wij vrolijk van en rijden dan ook graag 2 en een kwartier ervoor naar Roggel. Mark, nogmaals hartelijk dank voor de goed SERVICE!

prima.

prima.

Duidelijke uitleg en in mijn beleving goede kennis van zaken

PRIMA

Ptima

Vriendelijk geholpen.

Maandagmorgen vroeg gebeld en kon smiddags al een proefrit maken. Voor de carnaval nog afgeleverd. Top.

Snelle proffesionele oplossing met ongekende service

Vandaag niet alleen snel geholpen maar ook gebruik mogen maken van een rustige werkplek! Superfijn. Dank je wel.

Netjes en goed behandeld. Goed bedrijf

Komen de gesmaakte afspraken na.

Alleen maar positief..Klantvriendelijkheid staat op een hoog niveau.

Super geholpen

Deskundig personeel Vriendelijk en goed advies

Super service

Snelle en goede service

kennis van zaken en klant vriendelijk

Geholpen door Marc, hij neemt de tijd voor je en luistert goed wat iemand zegt , erg klant vriendelijk, Ben erg tevreden .

zeer te vreden

nieuwe klanten aanbevelen

Zeer klantvriendelijk,en ze staan altijd voor je klaar

Zeer tevreden, kan me geen betere garage voor stellen

Keurig verzorgde organisatie

Afspraak is afspraak

Erg goed

Goede klantvriendelijke service.

Uitstekende service en komt afspraak na. 0

Goede service, duidelijke verwoording over wat er gedaan moet worden en is.