Zeer klantvriendelijk bedrijf

De presentatie van de auto is zeer goed de auto is helemaal klaar voor de proefrit mooi schoon en er zijn geen dingen die daarna nog geregeld moeten worden

Een erg betrouwbare en klantgerichte garage

Ben erg tevreden over de manier waarop ik geholpen ben Snel en volgens vooraf gemaakte prijsopgave Erg prettige medewerkers Geeft vertrouwen

Denken mee met klant

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Bij kleine problemen word goed advies gegeven en indien de tijd het toelaat, ter plaatse vakkundig opgelost.

Super service

Aardige medewerker. Denken graag met je mee. Snel hulp.

geweldig goed

Super service

Goed en eerlijk advies . Waardoor keuze makkelijker om een nieuwe auto aan te schaffen. Daar stond een mooie auto en die werd snel in orde gemaakt zodat ik weer veilig de weg op kon. Ze zijn er heel vriendelijk en denken met je mee . Fijne garage en personeel. Super top . Zeker een aanrader.

beetje twijfel!

Dat het uitvoeren van een kleine beurt qua prijs binnen 2 jaar bijna verdubbelt is geeft tot nadenken. Ruitenwisser laten vervangen zouden 8 jaar oud zijn? bleken maar 2 jaar oud te zijn! Beter navraag doen, waarom de wissers volgens mij te strak waren afgesteld doen en oude reparatierekeningen nakijken lijkt mij hier niet verkeerd. Verder zijn de olieprijzen mijns inziens dramatisch gestegen! Erg geschrokken van de ontvangen rekening terwijl het voertuig nauwelijks 8000 km op 2 jaar tijd heeft gereden.

Heel betrouwbaar en goede service

Al ruim 12 jaar klant bij Mebo. Altijd goede service. Betrokken en betrouwbaar.

Ik kom al meer dan 15 jaar, en ben zeer tevreden

Goede garage

Goede garage, goede service

Ben weer geweldig goed geholpen.

Kunnen we weer weg met de camper.

Super en hele goede service

Perfecte en betrouwbare garage!

Erg professioneel!

Mooi bedrijf met duidelijke afspraken en goede service.

Op alle fronten zeer goed

Goede service klantvriendelijk behulpzaam. Technische kennis zeer goed.

Uitstekend geholpen

Ik ging voor een grote beurt naar de garage, de garage belde me dat de auto een kleine beurt nodig had

Staan altijd voor je klaar

Goede service en klantvriendelijkheid

Juiste communicatie over de reparaties

Prima ontvangst, leenfiets en verdere afhandeling.

Super service!

Altijd bereid om een oplossing te zoeken voor alle problemen

je wordt altijd correct geholpen

Duidelijk in de communicatie en komen afspraken na. Bij serieuze problemen aan auto wordt meteen actie ondernomen.

keurige afspraken en behandeling

duidelijke afspraken en behandeling

Geweldige service

Geen enkele dwang om tot koop over te gaan. Alle ruimte geboden. Er werd meegedacht.

correcte bediening c.q. reparaties

perfecte reparaties!!

Snelle en duidelijke service

Heel goed dat er vooraf of tijdens de reparatie contact met de klant wordt opgenomen, als er bv meer kosten zijn.

Bevelantstraat 20 a

6088 PB Roggel