Kan niet beter

De mensen van Mudde Kok nemen de tijd, luisteren naar alle wensen en streven naar een perfecte ervaring. Deskundig, professioneel en heel menselijk. Precies die kwaliteiten die je graag wil in een partij. Ik zou iedereen aanbevelen om hier zaken te doen.

Weer een top ervaring

Mooi bedrijf, ik heb inmiddels mijn tweede Land Rover bij ze gekocht. En weer een top ervaring, de auto's zien er netjes uit en het personeel is er vriendelijk, vlot en correct zonder poeha. Ga zo door, en tot volgend jaar ;-) Jered Dutch Garden

Vriendelijk attent meedenkend

Heel goed en leuk geholpen, duidelijk zonder nonsens geholpen. Snelle levering. Ik ben erg onder de indruk.

• Bereikbaarheid

Gastvrij, meedenken, goed advies en tijd nemen voor hun klant

Een mooi bedrijf op een prima locatie. Open en goed ontvangst.

Zeer goed ervaring

Ik ben zeer onder de indruk van de professionaliteit van het bedrijf. Vriendelijk, duidelijk, meedenkend en zorgvuldig. Echt een ervaring waar andere autobedrijven, lees autodealers, wat van kunnen leren

• Bereikbaarheid

Snel handelen en mee willen denken.

• Bereikbaarheid

Service van begin tot eind

Zowel ontvangst bij eerste gesprek en aankoop, als ontvangst bij ophalen van de auto was goed verzorgd. Voldoende uitleg gegeven en ruim de tijd genomen. Top!! Erg blij met onze Volvo C40

• Bereikbaarheid

Ervaring was prima. Duidelijke uitleg .

• Bereikbaarheid

wat een prettige ervaring!

Warme vriendelijke ontvangst. Adequaat alles afgehandeld binnen no time. Wij zijn zeer tevreden. Op weg met een mooie auto en een heerlijke afsluiting in de kofferbak!

• Bereikbaarheid

Een mooi bedrijf en een fijn ontvangst zowel bij verkoop en oplevering

• Bereikbaarheid

Je voelt je hier weer als een kind in een snoepjes winkel.

Wat een mooie wagens staan hier te koop! Er is altijd wel iets dat bij je past, de hele sfeer en hulp van het personeel is super.

Buitengewoon

Volvo C40 aangeschaft en trilling in banden waargenomen. Auto is opgehaald en geretourneerd met 4 nieuwe banden. Service is buitengewoon…..Jullie hebben een vaste klant erbij.

Goede en eerlijke afhandeling

Zeer vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg en behulpzaam personeel. Verzorging, service en begeleiding : subliem.

Super toffe mensen

zeer profesioneel en klantvriendelijke mensen ze hebben me goed geholpen en mij goede service aangeboden

• Bereikbaarheid

Fijne dealer met ruim aanbod

Tevreden over de gang van zaken. Vlotte communicatie, mooie zaak met ruim aanbod op goed bereikbare locatie. Minpuntje is dat helaas verzuimd is om de bandenspanning van de afgeleverde auto nog even te checken. Die blijkt te laag.

Prima zaak!

De moeite en prijs waard! We trokken naar Nunspeet en kochten een Volvo EX30. Geweldige wagen, volledig elektrisch, klein en fijn, prima wegligging en met voor onze leeftijd diverse veilige opties. De aflevering was rond etenstijd. We kregen een heerlijke lunch, bereid door Okky. Bart van der Veen stelde geduldig de software in en Karel Kok gaf de nodige instructies om met ons ‘fluisterbootje’ naar huis te kunnen zoeven. Bovendien kregen we nog een heerlijke Urker zalm op de koop toe mee. Top!

• Bereikbaarheid

Net bedrijf, gedreven door snelle verkoop.

Netjes geholpen voor de inruil van mijn oude auto. Helaas waren er een aantal zaken niet opgepakt voor het ophaal moment. Daardoor duurde het wat langer als gepland. Verder netjes geholpen maar wel gedreven door "snelle" verkoop.

• Bereikbaarheid

Vriendelijk, wel echt op verkoop gebaseerd.

Ik ben goed geholpen. Heb een mooie auto. Bedankt!

Goede service!

Bij afleveren geconstateerd dat er een deukje op de auto zat die bij de koop er nog niet was. Toen ik dit aangaf was het geen probleem en komende week wordt dit deukje hersteld zonder enige discussie!

• Bereikbaarheid

Zeer professioneel en prettig geholpen bij het kopen van mijn nieuwe auto.

Prettige sfeer, zeer complete showroom en goed advies. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Bereikbaarheid

Vriendelijk, behulpzaam en goede.communicatie over het.proces..

Vriendelijk, behulpzaam en goede communicatie. Alles zeer vlot afgehandeld met goede vervolgservice voor onderhoud (incl haal- en brengservice)

• Bereikbaarheid

Bij Mudde en Kok is de service perfect en is men duidelijk in de communicatie. Aanrader!

• Bereikbaarheid

Goede ontvangst en snelle communicatie

We zijn netjes ontvangen en alles liep netjes volgens afspraak.

Zeer goede ervaring

Goede service en goede prijs kwaliteit verhouding.

Super fijn geholpen!

We zijn erg fijn ontvangen en goed geholpen. Ook het snel zaken doen was erg prettig.

Makkummerwaard 2

8321WV Urk