Fantastisch!

Duidelijk, netjes en goede service!

Goede service, prima ervaring

Professioneel bedrijf met een goede service en een ruime keuze aan auto's.

• Bereikbaarheid

Prachtig en professioneel bedrijf met groot aanbod

Wij zijn pro-actief door Sander benaderd met een mooi aanbod van een V60. De Volvo voldeed perfect aan de verwachtingen en is ook nog mooi gepersonaliseerd naar onze wens. Van begin tot eind keurig geholpen en op de hoogte gehouden. Ook de aflevering door Bart is een meerwaarde, neemt goed de tijd voor uitleg. Al met al een professionele indruk van een prachtig bedrijf op een centrale locatie.

Super goed geholpen!

Communicatie verliep erg goed zowel via de mail als de ontvangst in de showroom. Vriendelijk personeel.

Prettig!

Zeer klantgericht en professioneel personeel. Goede voorraad auto’s en fijne ambiance.

één Mudde Kok auto...één héle prettige ervaring

Zowel telefonisch als persoonlijk een fijn contact. Vanaf de proefrit van onze nieuwe XC60 tot aan de levering was prima. We hadden de 2 uur durende rit vanuit het zuiden er graag voor over. We zijn zeer tevreden.

• Bereikbaarheid

Goede service, prettige en vriendelijke medewerkers.

Ik word goed geholpen

Goede service van begin tot eind

In een woord geweldig

Vanaf het moment dat we het bedrijf binnen stapten kregen we een betrouwbaar gevoel en werden we prima geholpen. Alles was tot in de puntjes geregeld, ondanks dat we spontaan binnen liepen.

• Bereikbaarheid

Zeer professionele goed georganiseerde klantbehandeling

Van eerste kennismaking tot aflevering is alles naar wens verlopen

Beter kan bijna niet.

Werknemer van Mudde en Kok wist wat ik zocht.Toen dit type auto daar binnen kwam belde hij mij op dat wat ik zocht binnen kwam. Inderdaad, na de auto gezien te hebben en er mee proefgereden te hebben was het snel geregeld. Ik rij nu in een auto die ik mooi vind en die goed is.In de garage alles gecontroleerd en nagekeken Voor aflevering ook een onderhoudsbeurt gehad..Gewoon perfect. Wat mij vooral verbaasde was de netheid en de service toen ik daar naar binnen liep.

• Bereikbaarheid

Het is prettig zaken doen in hun mooie bedrijfspand in Nunspeet!

Onze eerste ervaring met autobedrijf Mudde en Kok ruim 5 jaar geleden was prima. Dus ook onze tweede Volvo komt bij Mudde Kok vandaan. Ook al is Mudde Kok in Nunspeet qua formaat flink uitgebreid, hun advies, begeleiding en aflevering zijn persoonlijk gebleven. I.C.K uit Ede

Professioneel

Kundig en eerlijk advies over het elektrisch rijden. Prima aflevering en uitleg. Bedrijf en medewerkers komen professioneel over.

We voelden ons koninklijk

Super, mijn man ging bij eerste bezoek in zijn werkkleding/overall naar een auto kijken. Hij werd enthousiast benaderd door medewerker Jaïr, koffie, proefrit mocht ook, dan legden ze een kleedje in de auto. Mijn man bedankte, maar enige dagen later zijn we samen gaan kijken. Bij binnenkomst een warm gevoel, mooie uitstraling en we mochten op ons gemak rondkijken. Paraplu's bij het buitenterrein, handig bij trotseren van de regen. Vragen werden, onder het genot van kopje koffie, goed en duidelijk door Erik-Jan uitgelegd . Ondertussen werd onze voorkeursauto binnen gezet, zo konden we de auto goed en droog bekijken. Proefrit gemaakt en wij waren gelijk verliefd. Met nog een kop koffie, nodige vragen en info hebben wij volmondig ja gezegt. Kenteken moest aangevraagd worden. 1 week later werden we, dit keer door Eleonore, warm enthousiast ontvangen om onze nieuwe MG EHS luxury op te halen. Het voelde vertrouwd, wij waarderen dat zeer, we voelden ons erg welkom en gewaardeerd. Uitleg van vele technische snufjes was over en weer erg informatief. Onze auto zag er top uit, shiny interieur, alles glimmend opgepoetst en wij reden met een glimmende brede lach terug naar Kampen. Met op schoot een heerlijke gerookte zalm als kado van Mudde Kok

• Bereikbaarheid

geweldige ervaring en service.

Een auto kopen bij Mudde Kok is geweldig. Van het eerste contact met verkoper tot de aflevering is super. Nemen alle tijd om de auto goed uit te leggen.

Fantastisch bedrijf

Onze 2e auto van mudde kok vorige week opgehaald. Deal snel gesloten omdat ze erg redelijk zijn (Jonathan). Vragen daarna ook snel beantwoord via Whatsappje. Met ophalen van onze auto uitleg gekregen. Wouter had veel geduld en legde ons alles rustig uit. Voor ons op alle fronten top bedrijf

Geweldige ervaring

Een auto kopen bij mudde Kok is fantastisch. Van het eerste contact vanaf de balie tot de levering is vlekkeloos, goed gecommuniceerd, en feilloos verlopen.

Geweldige service

De proefrit, de afname,ontvangst,met een woord,geweldig

• Bereikbaarheid

Goede vriendelijke snelle service.

De reden dat ik eigenlijk met jullie in contact ben gekomen komt door Bram Ippel. Hij wist mijn te overtuigen dat ik beter via Mudde Kok mijn auto kon leasen dan via Broekhuis. Vandaar dat ik nu mijn nieuwe auto maar rechtstreeks bij jullie heb gekocht. Ik ben tijdens het verkoopproces goed geadviseerd en heb uiteindelijk toch voor een Hybride met stekker gekozen ipv een Volvo diesel. Of dit mij gaat bevallen gaan we meemaken. Het gehele proces verliep snel en soepel.

• Bereikbaarheid

Het was een feest om met Mudde Kok zaken te doen

Vanaf de eerste tot de laatste minuut voelden we ons welkom. Er werd goed geluisterd en meegedacht. Zeer gastvrij ontvangen!

• Bereikbaarheid

vijf mails om een aflevering te plannen is wat veel. vraag alles in één keer. ook bijzonder dat een half uur voor aflevering gebeld wordt op welke naam de auto moet staan.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Zijn zeer correct en netjes geholpen.

Vriendelijke mensen. Niet opdringerig. Communicatie prima. Houden zich aan afspraken die gemaakt zijn. Goed instructies bij afleveren.

Kan niet beter

De mensen van Mudde Kok nemen de tijd, luisteren naar alle wensen en streven naar een perfecte ervaring. Deskundig, professioneel en heel menselijk. Precies die kwaliteiten die je graag wil in een partij. Ik zou iedereen aanbevelen om hier zaken te doen.

Weer een top ervaring

Mooi bedrijf, ik heb inmiddels mijn tweede Land Rover bij ze gekocht. En weer een top ervaring, de auto's zien er netjes uit en het personeel is er vriendelijk, vlot en correct zonder poeha. Ga zo door, en tot volgend jaar ;-) Jered Dutch Garden

Vriendelijk attent meedenkend

Heel goed en leuk geholpen, duidelijk zonder nonsens geholpen. Snelle levering. Ik ben erg onder de indruk.