Fantastische service!

Mijn vorige Volvo XC70 uit 2006 had helaas zoveel schade dat reparatie financieel niet gerechtvaardigd was. Na 13 jaar zeer tevreden met deze auto gereden te hebben, nu snel op zoek naar een vervanger die er voor onze vakantie naar Berlin beschikbaar zou moeten zijn, daar het verblijf al betaald was. Mijn wens was al een tijd ooit een tweede hands Volvo V90 Cross Country als vervanger van de XC70 te zoeken. Voorkeur was een model met panoramadak, bruin leren stoelen, lucht geveerd achter, elektrische stoelen en veiligheid opties en dan als het mogelijk te vinden zou zijn, in die specifieke grijze kleur waar een zweem groen door heen zit. Die vond ik bij Mudde en Kok met net geen ton gereden. Het ophalen van de auto was een feestje en de mensen bij Mudde en Kok nemen goed de tijd voor haar klanten. Alles heel netjes geregeld. De auto is in prachtige - bijna nieuw - staat. Geen verborgen verrassingen, behalve condens in het rechterspiegel glas wat door Mudde en Kok kosteloos vervangen gaat worden. De rit naar Berlijn en terug is uitstekend bevallen - ook voor onze volwassen twee jongens achterin met meer zit comfort vergeleken met de XC70. Wat ik ook van goede service vind getuigen is dat er aangeboden is het onderhoud bij Mudde en Kok te laten voeren waarbij de auto kosteloos gehaald en gebracht wordt, terwijl ik woonachtig ben op 115 km van Nunspeet! Ik ben zeer tevreden met de auto en de afhandeling van de koop -uitstekend!

• Bereikbaarheid

Prima autobedrijf met begrip voor wat de klant wil

We zijn zeer goed ontvangen, konden onze wensen aangeven en kwamen er uiteindelijk op een zeer aangename wijze met elkaar uit. Goed autobedrijf met begrip voor de klant

• Bereikbaarheid

Zeer vriendelijk en geduldig en uitstekende uitleg

Zowel ontvangst, aankoop en aflevering zeer professioneel. Bij aankoop goede adviezen om de juiste keuze te kunnen maken. Niet opdringerig en alle tijd daarvoor nemend. Bij aflevering echt alles nagelopen op werking en hulp bij diverse persoonlijke instellingen. Duidelijke uitleg en geduldig. Zeer tevreden.

geweldig

In geen tijden zo'n prettig bedrijf meegemaakt. Vakkundig, klantvriendelijk, goede locatie en een aangename entourage.

Vakkundig en professioneel.

Vanaf het eerste telefonische contact tot aan het afleveren van de auto was alles tot in perfectie geregeld. Vriendelijk te woord gestaan waarna we een afspraak voor bezichtiging hebben gepland. Auto stond keurig klaar en was precies als beschreven was. Vervolgens de deal rond kunnen maken met inruil en binnen een week hebben ze de auto kunnen afleveren.

• Bereikbaarheid

Naar aanleiding van een zeer tegenvallend bezoek aan een grote Volvo dealer in de regio, besloten we om door te rijden naar Nunspeet. Wat een wereld van verschil. Vriendelijk ontvangst, gelijk een proefrit kunnen maken en daarbij een betere inruilprijs voor de inruilauto. Ook de aflevering is 'ouwerwets' . Uitvoerige uitleg, enkele dagen na de aflevering wat vraagtekens bij de bediening? Geen probleem alles keurig uitgelegd. Hou vol zo en zorg ervoor dat bij het groeien van de organisatie je niet op een grote dealer uit de omgeving gaat lijken

geweldige en klantvriendelijke service

mijn 4e auto bij Mudde Kok en nooit een teleurstelling

• Bereikbaarheid

Prima ervaring met deskundige uitleg bij overdracht van de nieuwe auto

Auto zag er geheel volgens verwachting uit en we zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst.

• Bereikbaarheid

Eerlijke en zeer prettige medewerkers en uiteraard perfecte auto's

Mijn ervaring met de inmiddels 4 volvo ''s is zeer na tevredenheid

Deskundig/ eerlijk

Alles was mogelijk waarbij een eerlijk advies werd gegeven passend bij onze Situatie en gericht op onze wensen

• Bereikbaarheid

Mijn eerste reactie toen ik binnen kwam was, wat een luxe en mooi pand. Dit berekenen ze vast door. Maar niks is minder waar! Wat een service, vriendelijkheid , eerlijkheid en juiste prijs. De verkopers denken met je mee, geven een eerlijk advies, en zijn altijd te bereiken. Bij aflevering hield het ook niet op, uitgebreid de tijd genomen om de auto door te nemen, alles was al voorbereid, auto zag er spik en span uit, en wederom het prettige, vriendelijke contact.

• Bereikbaarheid

Na een kleine hapering in de communicatie (iets met een mailadres verkeerd overnemen), is alles keurig naar wens verlopen.

Fantastisch service

Bij mudde kok met goed koffie en een gebakje ontvangen. Hierna de auto goed kunnen bekijken en mee proef gereden alles in een ongedwongen en relaxte sfeer. Geen vervelende verkoop technieken maar gewoon zoals het hoort. Nette inruil gekregen voor onze auto en hierna was de koop rond. Ook de aflevering ging zoals het hoort, de puntjes die we hadden aangegeven waren aangepakt en alles eerst goed uitgelegd. Overal word de tijd voor genomen. Hier kunnen andere auto bedrijven een voorbeeld aan nemen!

• Bereikbaarheid

Goede communicatie en fijn geholpen

Goed ontvangen, nemen de tijd en doen hun uiterste best om alles uit te leggen.

• Bereikbaarheid

Een prachtig bedrijf met aandacht voor de klant en oog voor detail

Bij Mudde-Kok een mooie Volvo XC60 gekocht. Vanaf het ontvangst tot de aflevering 100% tevreden! In de showroom in alle rust de Volvo kunnen bekijken en alle vrijheid voor een proefrit. Na een gunstige vraagprijs, ook een goede inruilprijs gekregen. Geen handje klap, maar gelijk objectieve/realistische prijzen. Kortom een betrouwbaar en integer bedrijf waar de klant centraal staat. En niet te vergeten de heerlijke koffie met een broodje aangeboden door gastheer Okki. Top!

• Bereikbaarheid

Topervaring met een uitermate goed georganiseerd autobedrijf

Vanaf het moment van verkoop tot aan ontvangst en aflevering uiterst prettig, vakkundig en betrouwbaar!

Prima eerste ervaring bij Mudde Kok

Bij Mudde Kok terecht gekomen bij het zoeken naar een frisse tweedehands Landrover. Onze eerste ervaringen met de garage zijn meer dan prima: vriendelijk personeel met een realistische verhaal, geen gladde verkooppraatjes. De uiteindelijke oplevering van de auto was tot in de puntjes geregeld en in detail gepland en duidelijk gecommuniceerd. We hebben nog geen ervaringen mbt het onderhoud.

• Bereikbaarheid

Professioneel en zeer snelle service.

Super service en alle afspraken meer dan nagekomen. Goede communicatie en meedenkend. Binnen een week de auto kunnen ophalen en een hele duidelijke uitleg gekregen. Wij komen hier zeker terug!

Geweldig Bedrijf

Van het begin tot eind geweldig geholpen! Zeer klantvriendelijk,.Ze hebben alles gedaan om de auto op tijd teveren. Personeel neemt alle tijd om je vragen te beantwoorden. Bij het ophalen van de auto kwamen we met de trein en daar werden we opgehaald door Mudde Kok. Wat een service! We hopen lang in deze auto te mogen rijden maar als we weer toe zijn aan een nieuwe auto dan weten we waar we moeten zijn!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Vriendelijk betrokken en keurige aflevering van mijn gekochte Volvo

Fijne garage waar ze de tijd voor je nemen.

Kan niet beter.

Wij zijn op een bijzondere wijze geholpen en dat bedoelen wij op alle fronten. Ontvangst, benadering en afhandeling was gewoon perfect!!

Geweldig bedrijf, goede service

In een rap tempo een prachtige Volvo cc gekocht en hemel en aarde bewogen om hem op tijd te leveren op het moment dat het mij uitkwam. De kleine probleempjes die de auto had waren allemaal netjes verholpen en ik zou dit bedrijf zeker aanraden voor wie op zoek is naar een betrouwbaar autobedrijf.

Vlotte en correcte afhandeling

Klantvriendelijkheid en service uitmuntend

Een warm welkom bij binnenkomst, verkoper communiceert uitstekend, luistert naar onze wensen, en we kwamen snel tot een overeenkomst. De persoon die de auto aan ons afleverde was uiterst correct en heeft ons voldoende voorzien van informatie over de auto. Geen moeite te veel. Dit is onze tweede auto welke bij Mudde Kok is gekocht.

• Bereikbaarheid

Great service and client approach

This was a pleasant experience from the first to the last moment of the purchase. Very professional and good service. In every communication they went an extra mile with a personal touch. Wide range of stock in a very good condition.

Makkummerwaard 2 8321WV Urk