Duidelijke afspraken

Afgelopen zaterdag een budgedbike gekocht zeer vriendelijk geholpen door Marcel Hele duidelijke afspraken over eventuele hulp bij pech Alleen jammer dat ze geen motoren op naam kunnen zetten Dit zou een verbetering zijn

Tevreden

Nette zaak.Harley heritage classic gekocht,en keurig afgeleverd. Zouden nog nieuwe bougies geplaatst worden,maar waren er nog niet dat ik hem ophaalde. Die zijn netjes na gezonden. Keurig geregeld. Groet Jos.

Klantvriendelijk en vakkundig geholpen

Klantvriendelijk en vakkundig geholpen zou het bedrijf zeker aanbevelen

Leuke zaak en die zijn afspraken goed nakomt

Gebruikte BMW 1200 RT gekocht zeer tevreden

topzaak, groot assortiment

leuke tent, veel variatie in het aanbod en altijd een praatje

Prettig geholpen en mooi bedrijf

Na vele jaren weer op zoek naar een motor, hier terecht gekomen. Heb uiteindelijk een heel mooi ander exemplaar aangeschaft dan vooraf bedacht. Blij met het goede advies.

Eerlijk

Eerlijk en vakkundig

relaxte aankoopuren

Hoi, mijn naam is luc en woon in de buurt van Tiel Na vele jaren ben ik in de gelegenheid om een Harley Davidson te kopen, na vele uren zoeken kwam ik telkens uit op een Road King uit 1998 ( rood ) die bij Jager motoren stond. Na tel. afspraak ben ik op bezoek geweest met nog 3 mannen die heel veel weten over HD. Na ontvangst proefrit gemaakt, mochten de motor goed bekijken, moesten allen nieuwe voorremmen op.(is geregeld ) Na de onvermijdelijke aangeboden koffie, de deal rond gemaakt, Jager motoren deed niet flauw wat betreft wat korting op diverse kleding , sloten etc. Bij op halen van de motor een week later bleken de sleutels "kwijt" te zijn. was wel ff een puntje, maar goed opgelost door nieuwe te bestellen bij de HD dealer in den Bosch ( 25 min. bij mij vandaan ) ze zijn nog niet binnen, maar komt goed. Al met al leuke koopervaring met Jager Hoogeveen. Ik ga zeker nog langs voor koffie als ik mijn maatje in Groningen ga bezoeken. (Jager is toch 2 uur rijden van mijn huis ) Met de groeten van Luc

Verschrikkelijk slechte zaak.

Keurige zaak als je er binnen stapt. Mooie gepoetste motoren , goede behandeling. Koop HD gesloten , na proefrit welke in de werkplaats dmv booster tot leven gewekt werd. Bij de koop afgesproken : thuisbezorgen , olie en remmen nazien + aanschaf origineel nieuw HD scherm en stuur rechtzetten. Motor is afgeleverd , werd lopend ( te voet ) Na afgeleverd . Chauffeur had het zo druk , dat de aangeboden koffie werd afgeslagen en hij zich uit de voeten maakte. Daarna de motor starten , vergeet het maar! Heb je veel geld betaald , voor een jonge fatboy , doet ie geen slag. Bij verder kijken , is het carter bijna droog , achterremblokken bijna ijzer op ijzer en nog steeds een scheefstaand stuur , want de "monteur" kon er niks mee. De beloofde nieuwe accu was niet geplaatst . Na veel contact met verkoper M van S. kreeg ik na een aantal weken een vervangende accu , welke helaas net zo rot bleek te zijn als de eerste. Een goede monteur en voormalig medewerker van deze club heeft een nieuw oliefilter geplaatst de halve liter teer vervangen door de juiste hoeveelheid nieuwe olie en de achterste remblokken ver vangen. De "nieuwe"doorgeladen accu erin en starten , wederom geen teken van leven. De rekening is door Jager keurig betaald. Daarna , heeft deze man de motor verder onderhanden genomen en de roestige bougies vervangen , de primaire kettingolie en versnellingbak olie vervangen alsmede het dichtgeslibde luchtfilter , welke er ruim 36000 km op zat vervangen. Plus een goede accu erop geplaatst. Met de verkoper M van S was geen enkele redelijke afspraak te maken . Het heeft nog wel wat gekost , maar de juiste monteur heeft waarschijnlijk de motor gered. Het originele bestelde scherm is echter een imitatie geworden met een aansluitkit van een sissybar , nogmaals besodemieterd door M van S. Ik was wel heel blij , dat de bandenspanning juist was , Daar zouden ze een medaille voor moeten krijgen.

Hallo Dhr J. Nanninga Jammer om te horen dat u het zo ervaren hebt, wij bieden bij verkoop altijd aan, aflever check. Of een afleverbeurt. U had duidelijk gekozen voor een check. Wat ons zeker te verwijten viel was dat de achterrem niet goed was. (ijzer op ijzer is overdreven je hebt nog proefgereden en het was allemaal perfect) hebben we netjes betaald bij een monteur bij jou in de buurt. Accu werd zonder problemen na gestuurd zonder enig bewijs te hoeven tonen dat hij kapot was! Moest nog op de lader maar dat was allemaal geen probleem want het was toch winter😉 Ik heb u meegenomen in het bestellen van het ruitje, u heeft geen cent teveel betaald! Wij stonden met alle genoemde punten open voor een oplossing ook de genoemde beurt, communicatie is de Key, dat was juist het punt waar het met u mis ging. Nogmaals zelfs na deze oneerlijke slechte review, ben ik berijdt u te helpen. Ik heb meerdere malen gezegd, bel gerust ook met de beurt en/of garantie kon u bij ons terecht, ook financieel wouden wij u er mee helpen. Wij wensen u veel en veilige kilometers toe. Mvg M van S En team Jager motoren

Vriendelijk en uitstekend geholpen

Mijn ervaring met dhr, Jager was zeer prettig en uitstekende service achteraf gekregen.

Bij binnen komst tegelijk een goede ontvangst.

Wij hadden totaal gen ervaring met motor rijden, en gingen op zoek naar Piaggio 400LT MP3. Jager Motoren had de keus uit 3 verschillende MP3. Wij werden geholpen door MARCEL een zeer positief persoon. Binnen 15 minuten hadden wij de deal rond, MP3 400LT gekocht. Mochten ook eerst wel een test rit maken, hebben wij niet gedaan omdat het vertrouwen in elkaar gewoon perfect was te noemen. Ook tegelijk nieuwe helmen gekocht, ook dit ging op een leuke manier. Dus alles met elkaar zijn wij tevreden klanten die hun aankoop hebben gedaan bij Jager Motoren. Met vriendelijke groet: Jantina & Jan Bisschop

Team Jager, weer bedankt voor het advies en kundigheid! Marcel van Slooten bedankt voor jou hulp bij het zoeken naar een motor die bij mij past. De Yamaha yfz n rijd als een treintje. Een zeer ruime keuze bij jullie! Top!

Prettig, eerlijk

Goed geholpen, eerlijk advies en prima service.

Goede service denken graag mee in oplossingen.

4 weken geleden ducati panigale gekocht bij jager Hoogeveen Proefrit mee gemaakt mooie machine dus uiteindelijk gekocht. 2 weken later zou ik hem ophalen met de bus wand ik kom namelijk uit Brabant . Dat is toch wel heftig 2.5 uur heen en 2.5 uur terug met de moter. Dus opgehaald thuis 2 keer gestart en daarna in de garage gezet omdat het ging regenen. Aantal dagen later ...het was mooi weer dus tijd voor een rondje. Helaas geen reactie met geen mogelijkheid te starten. Na wat mailverkeer met jager kwamen we tot de conclusie dat de bougies waren vetgeslagen. Volgens jager zou het als er een bougie vervangen zou worden de tweede automatisch aanslaan. Uiteindelijk zelf een vervangen na dag sleutelen. Helaas nog steeds geen teken van leven. Dus weer contact gezocht met jager. Na nog wat mailverkeer verder vertellen ze mij dat ik hem geheel op kosten van jager kan laten uitlezen en repareren bij mij in de buurt scheelt ritje naar Hoogeveen. Helemaal prima ik de bus geleend moter achterin en naar Oisterwijk biggelaar ducati dit was echt een vakman . Hij hem uitlezen kon niets vinden geen storingen dus hij kwam wederom tot dezelfde conclusie dat ook de andere bougie moet worden vervangen. Hij gelijk actie en binnen 10 min was het geregeld. Hij starte daarna direct. Hebben hem een tijdje laten draaien nogmaals geprobeerd en wederom in een keer starten. Probleem opgelost!

Prettig zaken gedaan met Marcel

Heb een positieve ervaring met Marcel van Jager Motoren. Reageert snel en duidelijk en zowel de aankoop- als inruilprijs waren naar wens. Een probleem met de verlichting is prima onder garantie opgelost. Tip is om een grondige proefrit te maken. Het is een handelsorganisatie waar niets mis mee is. Dus inkoop / verkoop en ze kennen de motoren vaak niet. Test zelf of alles goed functioneert. Mooi bedrijf met een erg ruim en mooi aanbod aan motoren in verschillende prijscategorien.

Super netjes

Super hebben alle tijd voor je,weten waar ze over praten,nette en goede service ,ruime keuze

Goed bedrijf

Erg goede sfeer.

Goed geholpen bij de aanschaf van mijn eerste motor. Alles werd netjes en duidelijk uitgelegd qua aankoop en het personeel was deskundig en klantvriendelijk. Top service bij Jager Motoren!

Prima zaken doen

In goed overleg en met goede afspraken!

Proffesioneel en relaxt in the same time.

Prettig dat de verkoper door had dat 'verkooppraatjes' aan mij niet besteed zijn, omdat ik al wist wat ik wilde. En dat hij (Marcel) begreep dat 'amicaal' voor mij een prettige manier van converseren is. En dat hij zelf voorstelde om de garantie uit te breiden naar 2.000 km, i.p.v. 'alleen maar' 3 maanden. Want ik kocht mijn motor vlak voor de winter en dan rijd ik amper.

Zeer negatief en vermoeiend.

Ik zou jager motoren zeker niet aanbevelen. Ik kocht in mei dit jaar een Honda cbr600F. In totaal heb ik de motor 4 maanden in "bezit" gehad waarvan ik er maar +/- 1 maand mee heb kunnen "rijden". De motor had vele elektrische problemen die varieerden van : - Een defecte voorlamp stadslicht en groot licht(nooit kunnen repareren na 4x proberen) - Een nieuwe accu die leeg liep. - Motor die uitviel op de snelweg tijdens rijden met een flikkerend dashboard (zeer gevaarlijk). - Licht zekeringen die eruit knalden en daarbij kortsluiting veroorzaakten. - Hoofdzekering die eruit knalde. - Handvat verwarming wat op het voorlicht aangesloten was. Bij ieder probleem heb ik telefonisch contact gezocht wat elke keer erg moeizaam verliep en een strijd was met denigrerende toon en opmerkingen. Elke keer (4+ keren) was de motor 3+ weken in hun bezit en bij elke update die ik vroeg na 2 weken hoorde ik "we zijn er nog niet aan toe gekomen". "We zijn ook maar mensen en geen machines." Ik kon dus niet verwachten van een garage dat zij een probleem konden constateren en verhelpen van een aankoop van 4400 euro binnen een redelijke tijd. Het probleem van het licht werd elke keer afgeschreven als iets kleins wat zo verholpen zou zijn. Na 4 maanden is dit nog niet gelukt. Ik kreeg na veel vragen wel een leen motor ter beschikking. Deze was ook vaak ter beschikking omdat ik hem 2 dagen ervoor had afgeleverd en dus weer kon ophalen. Jager kwam zelf niet met oplossingen, deze stelde ik voor. Uiteindelijk waren we er beide klaar mee. Ik heb door deze ervaring geen vertrouwen meer in deze dealer en een stuk minder in motoren, gezien ik 5x heb stilgestaan (aan de kant van de (snel)weg of thuis) en elke keer mijn licht kapot was waardoor ik een boete riskeerde. Uiteindelijk hebben we de koop ontbonden, waarmee ik enorm blij mee ben. Jager heeft elke keer (op hun manier) de motor geprobeerd te "repareren", maar tevergeefs.

Beste Lisa, Een verhaal heeft altijd 2 kanten en in mijn beleving is het toch anders. Ik snap heel goed dat het vervelend is dat een motor niet naar behoren kan functioneren. Maar we hebben je altijd netjes te woord gestaan en meegedacht in oplossingen. Ook de motor bij je opgehaald en de leenmotor kosteloos gebracht. De storing in de koplamp zat er inderdaad in en was lastig te traceren omdat deze na ong. 200 km stopt met branden. Dat je in de dikke 8000km wat je met de CBR gereden hebt ook toevallig een kapotte spanningsregelaar hebt gehad kan natuurlijk gebeuren. En dat we je dan direct ophalen en het probleem repareren zodat je weer naar huis kan rijden zie ik nergens staan. Wat natuurlijk niet fair is dat je ons neer zet als een bedrijf wat geen inzet toont. We hebben het complete aankoopbedrag terugbetaald ondanks dat je toch een dikke 8000km met de CBR hebt gereden. Dan nog maar te zwijgen over de km’s van de leenmotor. Wat betreft ontbinden niet gemakkelijk? we hebben na afspraak de laatste keer netjes overlegd dat wanneer het niet goed is je het aankoop bedrag terug krijgt.. Wat dan wel een achterbakse handeling is dat je iedereen hier bedankt voor de inzet en goede zorgen? en dan op zaterdag avond om 23.30 uur een negatieve recensie schrijft? Dat zegt dan ook genoeg over de persoon zelf. we wensen je wel veel rijplezier met de nieuwe motor voor 2021.. mvg team Jager Motoren

Top bedrijf

Vriendelijke verkopers!

Prima verlopen

Vorig jaar ging het niet zo geweldig Motor gekocht aangegeven dat hij een verkeerd geluid had dat werd niet gehoord Bij thuiskomst was de dinamo kapot Heb deze keer een betere ervaring.

topbedrijf

Ze geven een eerlijk oordeel over je in te ruilen motor, en vragen een reele prijs voor hun occasions

Eerlijk bedrijf met goede service

Ik ben er tevreden over Jager motoren omdat het een eerlijk bedrijf is en goede service verleent. Mijn bij Jager Motoren gekochte MV Augusta wilde ineens niet meer starten, na overleg mocht ik hem op hun kosten laten maken bij een specialist van Italiaanse motoren bij ons in de buurt. Achteraf was het slechts een probleempje met de accu maar toch. Ze hebben mij zonder gedoe een meer dan goede service geboden. Als klant was ik maar wat blij dat ik terug kon vallen op de dealer.