slecht

teleur gesteld in de afhandeling verkoper had geen tijd was gehaast ik kom mijn oude motor inleveren nieuwe stond klaar hier is je sleutel en je redt het wel he gelukkig was er een andere collage die wel bereid was om nog iets uitleg te geven over mijn nieuwe aankoop maar die had eigenlijk ook geen tijd maar ik was zijn klant ook niet ik weet het maar het is geen pakje boter wat koop ik de afhandeling zeer teleurstellend en beneden maats weet of nog eens zaken zou doen met deze firma

Beste meneer Stoer, Spijtig om te horen dat u het zo heeft ervaren, we zaten op dat moment midden in de bouwvak en helaas ook met halve kracht qua personeel. U kwam de motorfiets ophalen op een piekmoment van de dag (de showroom liep op dat moment vol). Mijn collega heeft netjes met u het papierwerk gedaan en eenmaal bij de motorfiets kwam ik, de genoemde collega tegen en heb u toen netjes te woord gestaan. Ik heb u alles uitgelegd over de motorfiets, u gaf ook aan: "gelukkig hebben we er ook een boekje bij en kan ik daar ook nog lekker in rond speuren", maar de basis is u zeker wel uitgelegd. Ik ben toen de showroom weer ingelopen, mijn collega is toen nog bij u geweest, er is een praatje gemaakt en we hebben elkaar de handen geschud. Wel erg jammer dat we u telefonisch onbereikbaar was na deze review, wij zijn van mening u ondanks de drukte dat u leuk bent vertrokken. Wij hebben het wel als leuk ervaren, leuke deal gemaakt voor beide. Bedankt in ieder geval voor de feedback. Met vriendelijke groet Team Jager motoren.

Vlot geholpen

Vlot geholpen en goede inruilprijs gehad

Goed en vakkundig geholpen bij De Jager Motoren

Ik had via de e-mail een voorstel gedaan om mijn motor in te ruilen en daar werd al heel snel op gereageerd. Ik kreeg een reactie van Patrick en hij gaf aan dat wij er wel uit zouden komen en adviseerde mij de Motor te komen bekijken. Het ging om een Honda Afrika Twin 1100 DCT. Na de proefrit nog een beetje onderhandeld over het bedrag dat ik moest bijleggen maar daar kwamen we snel uit samen en vervolgens de koopovereenkomst getekend. Een week later had de motor bij het RDW een Nederlands kenteken gekregen en kon ik de motor ophalen. Het betrof een import uit Duitsland. Niks mis mee want in Duitsland zijn ze streng qua kilometer registratie en wordt niet gerommeld met tellerstanden. Alles wordt daar geregistreerd. Op de dag van ophalen alle zaken keurig geregeld door Patrick. Vervolgens met een big smile en een jonge motor uit 2020 onder mijn kont weer naar huis. De Jager Motoren hebben allemaal keurig nette en vooral jonge motoren staan met relatief weinig kilometers op de teller. Ze zitten jammer genoeg niet in de randstad niet naast de deur (ik kom uit Dordrecht) maar het was de twee ritten meer dan waard!

Klant vriendelijk

Op hun site zag ik mijn droom motor staan een rood zwarte Honda F6B . Bij aankomst was een proefrit geen probleem Marcel reed hem direct naar buiten . Inruilprijs oude motor kwam overeen met wat ik in mijn hoofd had en een dag later kon ik hem al ophalen . Nu 2 weken later en 2000 km verder ben ik er nog steeds heel erg blij mee . Zon Goldwing rijdt echt fantastisch ben er haast niet af te meppen had ik veel eerder moeten aanschaffen . Interactie met Marcel was prima klant gericht en meedenkend . Geen idee hoe de technische service is bij hun daar kan ik dus geen oordeel over vellen.

Great to deal with. Bike as Described. Very Helpful

Great to deal with Arjan and his team. Very helpful and the bike was as described. Will certainly keep an eye on his Website for more bikes.

• Would you recommend us? Yes

Veel,heeeel veel schitterende bikes!!!!

Goede en vriendelijke hulp. Eerlijke inruil prijzen. Heb hier al vele motoren vandaan tot volle tevredenheid. Aanrader!

Amazing

Great honest service, great costumer service from Marcel on the sales team!

Wat een schofterige actie

Ik draag iemand aan om hier een motor te komen. Door rdw langer wachten op het kenteken. Arme vent komt na 1 uur reizen aan. Tja vergeten te bellen… niet zo handig. Vervolgens zou de jager de motor brengen met een gratis remschijfslot.. nou je raad het al, zelf de motor moeten halen en een remschijfslot met 50%. Oftewel, geen enkele afspraak nagekomen… Als je de verkoper erop aanspreekt dan krijg je een grote mond. Dit is dus de laatste keer dat ik iemand aandraag hier te kopen. Heb de 5 mensen maar even verteld juist hier niet te kopen.

Beste Miranda, In dit bedrijf kan het soms erg druk zijn, dat heb je met eigen ogen gezien en daarom kan ook hier een keer miscommunicatie ontstaan. wij hebben dit in onze ogen met de betreffende klant netjes op gelost. Ik zou je graag willen uitnodigen zodat je onze kant van het verhaal ook kan horen. Mocht je dit niet nodig vinden vind ik het jammer dat je je mengt met de betreffende klant. Team Jagermotoren,

Klantgericht, meedenkend

Net geslaagd voor mijn rijbewijs en op zoek naar een eerste motor bij Jager motoren. We hebben kunnen kijken naar een passende motor qua formaat, type en rijstijl. Het is een prachtige Yamaha XV 1700 Road Star Midnight Special geworden, waar ik de afgelopen week met veel plezier al aardig wat tourritjes mee gemaakt heb!

Goed geholpen, toppers. Bike ingeruild en een mooie meegenomen.

5 sterren

Heb hier een motor aangeschaft. En mijn motor ingeruild. Proefritje geen probleem. Motor werd ertussen uit gepakt en kon rijden Werd netjes geholpen. Motor nagekeken en als er wat is gewoon langskomen. En betrokken bij de klant. Dus prima geholpen weer.

Goede service, vriendelijk personeel.

Goed en snel geholpen. Na aanschaffing bleek de accu niet goed meer te zijn. Gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen.

Storing in veersysteem goed opgelost

Mooie Ducati Multistrada 1200 aangekocht. Er zat een foutmelding in het veersysteem. Gezien mijn woonplaats (regio Zwolle) mocht ik de motor voor reparatie aanbieden bij een motorzaak in Zwolle. Probleem vakkundig opgelost en rekening bij Jager Motoren ingediend. Goeie oplossing scheelde mij een hoop heen en weer rijden! Goed meegedacht, dank hiervoor.

Prima zaak

Mijn K1200GT ingeruild voor een K1300R. Meerdere proefritten gemaakt en alles was geen probleem. Goede deal gemaakt. Na de winterstop een grote beurt en dan weer opnieuw garantie afgesproken. Dat geeft vertrouwen. Groet, Carlo

goede en snelle afhandeling

Prettige ervaring, motor ingeruild en een motor gekocht voor een goede prijs

Uitstekend bedrijf

Mijn motor aan De Jager verkocht voor een prima prijs. Meteen een aanbetaling gekregen en een paar dagen later is de motor opgehaald en stond het resterende geld meteen op mijn rekening. Prima zaken gedaan met deze heren!

Top deal kunnen maken !!

Een geweldige Harley-Davidson Electra Glide Limited 2016 kunnen aanschaffen,goede inruil kunnen realiseren met verkoper Marcel,is een man van zijn woord,kan luisteren en is eerlijk,ook de service is goed. Jager-motoren is zeker aan te bevelen.

Uitstekende afhandeling onder garantie

Een BMW 800GS gekocht bij Jager Motoren en helaas binnen de garantietermijn een probleempje met de handvat verwarming. Ik woon in de omgeving van Rotterdam en daarom kon ik van Jager Motoren op hun kosten de reparatie elders laten uitvoeren. Een top service!!

Fantastisch!

Heldere eerlijke nuchtere benadering, afspraak is afspraak. Goede prijs voor mijn inruilmotor gekregen op aangeschafte HD. Ritje naar Hoogeveen is het zeker waard geweest....

ben tevreden over jager motoren

hd verkocht, triumph r3 rocket gekocht, met 20 min alles rond,, .trekken de motor uit de zaak, ga maar effe ryden, niks geen gelul. kom er zo weer.

Ben er zeer goed behandeld en afspraken werden exact nagekomen was top

Was op zoek naar een bmw s1000xr met weinig km in tripple Black of ocean blue ze hebben deze voor mij opgezocht in Duitsland en voor een mij passende prijs opgehaald alles precies zoals gewenst helemaal top Gr Henk Seinen Hengelo

Gewoon 5 sterren.

Snel en eerlijk zaken doen. We waren er binnen het half uur uit. Kapitale motorfiets maar geld dik waard. Mooie eerlijke inruil. Wat wil je nog meer. Zie je mensen zeuren dat de motor niet klaar staat voor de aangevraagde proefrit. Ze trekken hem zo uit de showroom voor je en rijden maar. Ik zie het probleem niet. Fijne zaak en wat een voorraad !

klantvriendelijk en deskundig

Ik heb de service als heel fijn ervaren

Slechte garantie bij Jager motoren

Ik kocht in mei 2021 een BMW 1200 GS Adventure van 2017. Snel bleek het achterspatbord de band te raken en de bouten helemaal te zijn uitgeslagen. Ik kreeg te horen dat dit niet onder garantie valt. Men wilde wel proberen om het provisorisch vast te zetten. Dit terwijl het doorgesleten was. Dat is geen BMW waardige oplossing. Mooie praatjes bij verkoop maar ze laten je daarna stikken. Mijn advies: koop hier geen motor! Peter

Beste Peter Kramer uit Zeddam, Jammer van de onterechte review...... dit komt omdat er duidelijk is gecommuniceerd, dat er op originele accessoires helaas geen garantie zit, iets wat ook duidelijk op de koopovereenkomst staat. En wat je eigenlijk wel had kunnen weten omdat de hele branche zo werkt. Daar komt bij wanneer je iets hoort tijdens het rijden wel stopt en niet door rijdt om later maar eens te gaan kijken wat het precies is geweest. En het is een after-market spatbordje, waar ook de motor zonder dat spatbord ook prima rijdt. Maar goed we hebben de schade toch weer aangeboden om het deugdelijk te repareren, allen je had geen zin om naar Hoogeveen te rijden, sterker nog je begon eigenlijk te dreigen met een jurist. Zie mail: ik ga hier nog eens goed over nadenken en een jurist raadplegen. Het gaat soms ook om principes. Je ziet het dus niet als garantie omdat, er geen onderdelen los te krijgen zijn? Anders was het wel door jullie vergoed. Want als het bij jouw om principes gaat beste Peter, dan is voor ons de lol er vanaf..... We wensen je wel veel goede en vooral veilige kilometers toe, met of zonder spatbord. Vriendelijke groet, Team Jager Motoren

Goed geholpen en goed personeel