zeer correct, nette inruilprijzen.

deal snel gesloten afspraak = afspraak keurige inruilprijs alles zoals afgesproken zeer vakkundige verkopers

Nice

Prima zaak, ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen, ze doen niet moeilijk en helpen je graag. Een groot aanbod aan motors dus als je even moet wachten gaat 't je geld kosten want er staat altijd wel wat moois tussen daar

Nice

Kleding lijkt verwaarloosd. Duidelijker communiceren met over levertijd en kenteken op naam zetten bij import motoren

Goede service met kwaliteit

Recent een Burgman scooter gekocht. Uitgebreid informatie gehad en product omschreven zoals in de advertentie. Prettige ontvangst en afwikkeling bij aankoop goed.

Gebruikte BMW R1200RT gekocht

Deze week heb ik mijn Honda NC700D Integra bij Jager Motoren ingeruild tegen een prachtige gebruikte BMW R1200RT. Het was snel en prettig handelen met verkoper Marcel. Het was voor mij de eerste keer dat ik een motor heb gekocht bij Jager Motoren, en zeker niet de enige keer.

Gebruikte BMW R1200RT gekocht

Een zeer prettige ervaring!

Voor het eerst een motor gekocht bij Jager motoren. Een zeer prettige ervaring. Ik kwam er met mijn ST 1300 en wilde die inruilen op een jongere ST1300. Contact met Patrick verliep prettig en een deal was snel gesloten. Dat ik mijn navisteun, de helibars en druppeladeraansluiting overgezet wilde hebben was geen probleem. Na een paar dagen rijden merkte ik dat hij niet prettig schakelde en dat de ventilator al 2 km aansloeg. Contact gehad met Patrick en teruggegaan naar Hoogeveen. Blijkt dat thermostaat niet goed is. Deze is zonder problemen vervangen, even eens het schakelen is opgelost! M.a.w. een top ervaring!

snelle handel, meedenken met de klant, prima service

Ik heb hier al meerdere motoren gekocht. Krijg altijd een goede inruilprijs en kan altijd goede zaken doen. Snelle levering van de motor en goede service.

Uitstekende ervaring. Direct, hulpvaardig en kwalitatief hoogstaand

Verschillende modellen goede proefrit kunnen maken. Heldere koop afspraken. Prettige sfeer, klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.

geweldig

Zeer netjes en correct geholpen.

Is goed

Oke

Prima ervaring tot nu toe.

Triumph Triple1050 gekocht met inruil. Fijne communicatie met verkoper en goede deal kunnen sluiten. Al Verscheidene tochtjes gemaakt en de motor rijdt fantastisch! Groet, Bob Badoux

Top zaak

Goed geholpen. Het heeft mijn verwachtingen ruim overtroffen

Klantvriendelijk, accuraat en snel.

I.v.m. afsluiting A50 ( komend vanuit Brabant ) kwamen wij pas rond sluitingstijd zaterdag 16.00 uur aan. Hierover gebeld maar Marcel gaf aan dat we welkom waren en wel wat later zou blijven. Snelle blik op mijn motor ( Ducati Multistrada 1200S ) en ik op de aangeboden motor ( Ducati Multistrada Enduro ). Daarbij ik gestrest omdat ik onderweg mijn duopassagier zadel verloren was welke flink beschadigd was. Daar werd geen punt van gemaakt en bij Boonstra was voor een paar tientjes wel een nieuw te halen. ( mooie relaxte constructieve reactie ! ) Aan tafel en snel ter zake met een reëel aanbod. Bedenktijd tot dinsdag de volgende week waarbij met een aanbetaling de koop gesloten zou zijn. Ca 2 weken later motoren omgeruild ( na een korte proefrit ) en betaald. Zelden op zo'n korte termijn met zo weinig controle werk een koop gesloten. Dit was wederzijds en het kan niet anders dat er WEDERZIJD veel vertrouwen in elkaar was. Ben tot nu toe dik tevreden en hoop ook dat Jager Motoren tevreden en succesvol is met de verkoop van mijn Multi Tricolore.

Prima ontvangst en prettig contact, ontspannen sfeer top

Wat een assortiment, gelukkig wist ik wat ik wilde zien. Proefrit geen probleem, neem de tijd was het commentaar. Daarna terug en nogmaals alle ruimte zonder commerciële druk. Heerlijk ontspannen en veel advies. Kan geen minpunten aangeven. Maar de motor moet zich nog bewijzen. Dank Marcel.

Weer zeer tevreden.

3e motor gekocht in Hoogeveen. Prettig ongedwongen kunnen kijken naar een andere motor. Bij de eerste 2 geen inruil en bij de 3e wel en ongezien een goede reële inruilprijs gekregen. Van beide kanten eerlijkheid is dan ook geboden. Rij nu zeer plezierig en naar tevredenheid op mijn R1200GS. Als er ooit nog weer een andere moet komen rijden we weer naar Hoogeveen. Ook al is Nijeveen, Nieuw-Leusen, Staphorst, Havelte of Rogat dichterbij...

Man en man, woord en woord!

Wij kwamen vrijblijvend voor een proefrit op de nieuwe Honda Goldwing DCT, omdat deze een lagere opstap en betere zitpositie heeft. De reden was dat mijn vrouw meer en meer moeite kreeg om op onze motorfiets op- en af te stappen. Ook gingen naar verloop van tijd haar spieren verzuren. Tijdens ons gesprek hebben we wel even stevig onderhandeld over de uiteindelijk overeen te komen prijs. De verkoper liet ons niet in de steek en we kwamen tot een win/win deal. De voorwaarde was wel eerst een flinke proefrit met veel stops om op- en afstappen goed in te kunnen schatten. Ook de verzuring in de spieren bleef weg. We hebben onlangs flink in de Eiffel kunnen toeren en het is voor ons een prima motorfiets en we hopen er nog met heel veel plezier van te kunnen genieten. Ik heb met pijn in mijn hart de FJR ingeruild, maar heb nu een motorfiets die voor ons toch beter is!! Ik wil Marcel bedanken voor zijn bemiddeling, dat heeft hij goed gedaan. We zijn er erg blij mee!!

Overwegend positief, maar, ben een kat uit de boom kijker

Telefonisch gebeld over bepaald type motor, half uur later live bekeken. Gesprek met verkoper positief. Proefrit (paar dagen later, en te kort) gemaakt. Nu mijn eigendom, en servicebeurt inmiddels ook gehad.

Erg deskundig en prettig bedrijf.

In vrijheid de showroom bekijken zonder bovenop je huid te zitten. Heb je vragen, staan de verkopers meteen klaar voor je. Vervolgens een motor gekocht en de kleine probleempjes zijn keurig, volgens afspraak, opgelost.

slecht

teleur gesteld in de afhandeling verkoper had geen tijd was gehaast ik kom mijn oude motor inleveren nieuwe stond klaar hier is je sleutel en je redt het wel he gelukkig was er een andere collage die wel bereid was om nog iets uitleg te geven over mijn nieuwe aankoop maar die had eigenlijk ook geen tijd maar ik was zijn klant ook niet ik weet het maar het is geen pakje boter wat koop ik de afhandeling zeer teleurstellend en beneden maats weet of nog eens zaken zou doen met deze firma

Beste meneer Stoer, Spijtig om te horen dat u het zo heeft ervaren, we zaten op dat moment midden in de bouwvak en helaas ook met halve kracht qua personeel. U kwam de motorfiets ophalen op een piekmoment van de dag (de showroom liep op dat moment vol). Mijn collega heeft netjes met u het papierwerk gedaan en eenmaal bij de motorfiets kwam ik, de genoemde collega tegen en heb u toen netjes te woord gestaan. Ik heb u alles uitgelegd over de motorfiets, u gaf ook aan: "gelukkig hebben we er ook een boekje bij en kan ik daar ook nog lekker in rond speuren", maar de basis is u zeker wel uitgelegd. Ik ben toen de showroom weer ingelopen, mijn collega is toen nog bij u geweest, er is een praatje gemaakt en we hebben elkaar de handen geschud. Wel erg jammer dat we u telefonisch onbereikbaar was na deze review, wij zijn van mening u ondanks de drukte dat u leuk bent vertrokken. Wij hebben het wel als leuk ervaren, leuke deal gemaakt voor beide. Bedankt in ieder geval voor de feedback. Met vriendelijke groet Team Jager motoren.