Netjes en correct behandeld

Keurig afgeleverd. Leuk ontvangen.

Klantgericht en meedenkend

Camper voor een probleem gebracht. Probleem geanalyseerd en gerepareerd. Camper wordt in de avond keurig binnen gezet.

Al jaren klant en tevreden.

Geweldige garage eerlijke mensen en vakmanschap.

top

top!

Zeer kundig, prijs-kwaliteitverhouding prima, zorg voor auto en bestuuurder

Nvt

Prima, vakkundig en vriendelijk.

Eerste keer geweest, ik ben tevreden.

Vriendelijk en meedenkend personeel

Service wordt goed uitgevoerd waarbij gekeken wordt wat vervangen moet worden. Hierbij geen onnodige kosten berekend.

okee

veel persoonlijke aandacht

Kom al geruime tijd bij deze garage. Ik ben zeer tevreden. Goede prijs kwaliteit verhouding. Reparaties worden altijd perfect en vlot uitgevoerd. Ik ben ooit bij deze garage terecht gekomen omdat er een zeer positief artikel geschreven was in de plaatselijke krant. Dit was een objectief artikel dus geen reclame. Daarom ben ik toen naar deze garage toe gegaan en heb daar nooit spijt van gehad! En niet te vergeten vriendelijk en behulpzaam personeel.

Alles uitstekend geregeld !!

De zomerbanden opgeslagen, en afgelopen week was het zijraam kapot. Dezelfde dag werd alles geregeld, en ik kreeg een leenauto. Blij dat we weer naar Bosch Car Service Revelhorst zijn gegaan. Perfecte service!!

Vakbekwaam en zeer vriendelijke medewerkers

Mijn auto is al enige jaren naar tevredenheid in onderhoud bij Bosch Carservice. Zij kijken net even verder dan dat de neus lang is en zorgen dat alles weer tiptop voor elkaar us.

Correct en gewoon een fijn bedrijf!

Correct en fijn bedrijf, heeft service hoog in het vaandel

Gewoon goed

Gewoon goed zo als het hoort.

Vlot en no-nonsense

Kort en bondige communicatie, geen verkoop en service verhalen. Auto mooi op tijd klaar.

Prettig, vakkundig en vriendelijk.

Altijd prima service

Kom er al jarenlang met meerdere voertuigen. Altijd snelle vriendelijke service voor een goede prijs.

al jaren prima

Al jaren prima

Vriendelijk en deskundig personeel. Een telefoontje voor overleg en snelle service.

Je bent een klant geen nummer

Altijd snelle goede service

Vriendelijk, vlot, vakkundig

Behulpzaam en correct in afhandeling

Ik kon snel terecht bij deze garage voor jaarlijks onderhoud, auto werd weer keurig gewassen en met goede beurt afgeleverd. Kreeg zelfs een jaar auto pechhulp aangeboden, dat is nou een goede service.