Uitstekende kwaliteit en prijs

Vriendelijke en vlotte receptie. Uitstekende monteur (Jort) die meedenkt me en voor de klant. Erg fijn bedrijf.

Als ze kunnen doen ze alles!

Blijkbaar was er iets mis gegaan met het maken van de online afspraak. De wagen stond dus niet ingepland. Toch geaccepteerd en de tijd gevonden voor de apk plus onderhoud. Top bedrijf!!

Prettige garage met goede service, vervangauto bij lange reparatie

Duidelijk in de kosten, vriendelijk.

Goede en snelle service

Gewoon top

Goede en snelle service

Vriendelijk en snel geholpen. Niet goedkoop.

Prettig bedrijf

No no nonsens bedrijf

Duidelijke communicatie

Ivm grote van de bus nu naar de vestiging in Zutphen geweest. Ook hier positief over het bedrijf net als in Vorden.

Er wordt zorgvuldig en goed gewerkt. Tip. Als de auto de dag ervoor gewassen is, liever niet nog een keer door de wasstraat. Schoon is schoon. Dan liever een wasstraatbon voor een ander moment.

Snelle en goede service, klantvriendelijk, goed resultaat.

Fijne garage!

Denken goed mee, proactief en eerlijk. Meerdere ervaringen gehad en tot nu toe elke keer met een tevreden gevoel weggereden. Erg fijne garage, zo zie je ze niet vaak meer!

Top bedrijf

Top bedrijf.

Vriendelijk en snel

Goede service, vriendelijk, meedenken. Uitstekend!

werd snel geholpen bij pech

Kreeg vrijdag 30 dec. in de middag pech met de auto, slechts enkele kilometers van huis. Monteur van Bosch Revelhorst was er snel en heeft ervoor gezorgd dat de auto in de garage kwam en wij thuis.

Service hoe het hoort te zijn klasse

Goede service bedankt

Prima garage en goeie service

Je wordt en correct behandeld. Goede en betrouwbare garage. Dicht bij mij in de buurt. Ben er blij mee

ondanks drukte toch tijd vrijgemaakt voor een onvoorziene grote reparatie

Vriendelijk personeel. Ondanks grote drukte toch tijd gevonden voor een grotere onvoorziene reparatie van mijn auto. Ik kwam voor een grote beurt. Het duurde wel een paar dagen, maar begrijpelijk bij een volle planning.

Goed de APK geregeld en duidelijke communicatie. Bedankt!

Goede service, snel, vriendelijk en problemen zijn adequaat opgelost!

Snel en goed

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Flexibel en meedenkend

Goede communicatie en vakwerk

Goed en vriendelijk geholpen.

Super goed! Fijne goede garage met vriendelijke en deskundige medewerkers

Al jaren komen wij hier en voelen ons hier thuis!

Goede prijs kwaliteit verhouding. Geen onzin en bij beurt alleen vervangen wat noodzakelijk is

Prima mensen, goede service. Duidelijk

Makkelijk afspraak APK keuring en onderhoudsbeurt. Werd erna keurig thuisgebracht en later weer opgehaald! Ging snel. Fijn bedrijf! Mensen waat je vertrouwen in kunt hebben!