Hier krijg je het gevoel dat men echt interesse heeft in de klant.

De manier waarop je als klant wordt benadert en behandelt, is voor mij hoe je wilt dat alle bedrijven en winkels klanten moeten behandelen, afspraken nakomen en vaak voordeliger dan andere bedrijven. Gewoon een geweldig bedrijf met geweldig personeel, in de showroom en zeker ook in de Garage. Pas geleden weer een auto gekocht en dat is echt geen straf bij dit bedrijf. 👍

Na goed overleg receptie/werkplaats besluit genomen wagen af te voeren. Hierna een occasion aangekocht waarbij de afhandeling prima is verzorgd door Arjan en Ed.

Fijn bedrijf!!

Mooi autobedrijf goede service, mooie zaak! Nette aflevering van me auto

Klantgericht

Hoe simpel kan het zijn, klant hoog in het vaandel houden. Misschien nog wel belangrijker dan de auto zelf die je er koopt. Ergens niet mee tevreden ze lossen het gewoon netjes op. Daarom heb ik daar al meerdere auto’s gekocht. Ruime keuze aan (import) tweedehands auto’s, als je goed oplet zitten daar hele mooie deals tussen. Geen megadealer maar een lokaledealer met nog persoonlijke aandacht.

Meer dan uitstekend geholpen!

Gedurende het hele proces van vrijblijvende interesse in een nieuwe auto tot en met het afleveren en de nazorg voor wat betreft het wegwijs maken in de talloze technische mogelijkheden en accessoires ben ik tot mijn grote tevredenheid geholpen en begeleid door de verkoper, de back office en de werkplaats. Een aanrader dus dit bedrijf.

Een goed bedrijf

Zeer tevreden alles netjes volgens afspraak auto keurig afgeleverd top

Klantvriendelijk, goed advies en transparante onderhandeling

Een Nissan Qashqai company car gekocht en echt zo goed als nieuw. Eerste auto bij dit bedrijf en aangenaam verrast bij het contact. Zeer vriendelijk en niet opdringend. Afleveren is goed en kleine zaken worden zonder probleem opgelost. Kortom een garage om aan te bevelen en om zeker terug te komen.

Al jaren een prima bedrijf!

Al vanaf mijn allereerste auto, een echte oldtimer, word ik ieder jaar perfect geholpen door de medewerkers van Autobedrijf Den Hartog in Hellevoetsluis. Zowel door de medewerkers van de receptie, het magazijn, de verkopers als monteurs. Er wordt meegedacht, goede suggesties aangeboden en de service is altijd prima. Het is zelfs mogelijk dat mijn auto thuis wordt opgehaald en gebracht, heel fijn! Na mijn oldtimer volgden een Astra, Zafira en nu een Antara. Allemaal aangeschaft bij Autobedrijf Den Hartog en stuk voor stuk prima auto's. Ga zo door allemaal!

Heek erg slecht!!!!oplichting pas op!!!

Heb een mooie 1 jaar oud Opel Astra gekocht, 21.000€. Achteraf bleek dat de auto meerdere schade, Total loss was, “gerepareerd” en aan mij verkocht was! Zonder deze schade door te geven! Pas op! Oplichting!!

perfect, zeker aan te bevelen

Prima geholpen door de sales van dit bedrijf bij de aanschaf van een tweede hands auto. Deskundig, vriendelijk en niet opdringerig. Volledig duidelijk en transparant over alle voorwaarden zodat je weet waar je aan toe bent. Een top bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

Na een lange zoektocht met erg fijne hulp van Den Hartog de auto die ik zocht kunnen vinden. Met alle geduld en kennis geholpen bij het maken van deze keuze. Nog altijd blij met mijn aankoop.

goede service, goed behandeld

Zaterdag 13 April 2019, ik ben op 2 0 maart 2019 geopereerd aan mijn rug en moest een hogere instap auto zoeken en kwam terecht bij Opel den Hartog, na een goede ontvangst en gesprek met het personeel heb ik daar een Opel Crossland X gekocht. omdat ik zelf in Den Haag woont en nog niet zo lang kan rijden ben ik er zo gekomen samen met mn zoon uit Rotterdam als chauffeur,als Service is de auto toen voor mij thuis bezorgt in Den Haag wat ik dus erg op prijs heb gesteld en hier voor de verkoper Ed ,nog er Bedankt voor deze service.

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn ouders kopen al jaren hun auto\'s bij den Hartog. Inmiddels heb ikzelf ook al vier auto\'s gekocht, de laatste auto was mijn eerste nieuwe auto. Bij de drie jong gebruikte auto\'s en mijn nieuwe Opel Grandland werd er veel tijd en aandacht geschonken qua uitleg en hebben de jongens van de verkoop mij ook geholpen om Android auto op mijn telefoon te installeren. Nog elke dag als ik in mijn auto stap, dan heb ik een brede grijns op mijn gezicht. Mijn ervaring met den Hartog is dus al jaren top, harde werkers, gericht op particulieren en een TOP service!

goede service, goed behandeld

Prima garage, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Kom hier sinds jaren en heb hier onlangs mijn 13e nieuwe opel (Granland X) gekocht. De verkoopmedewerkers zijn niet opdringerig en nemen altijd ruime tijd voor voorlichting.

voldoende, een redelijke ervaring

Begin dit jaar een nieuwe Mokka X gekocht. Bij het wegrijden in de eerste versnelling ontstonden er schokkende bewegingen. Dit bleek een fout in de software te zijn. Had een kleine moeite geweest om de Mokka-rijders hier op te attenderen. Heeft inmiddels een update van de software plaatsgevonden. Euvel is verholpen. Ook \"klappende\" geluiden wanneer de airco aan staat. Is niet te verhelpen, dit is een \"product eigenschap\"....?

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Tijdens aanschaf traject heeft Sales-Jedi Ed ons gedegen, vriendelijk en geduldig bediend. Aflevering ging ook top! ( & vlotter dan verwacht! :-) Ga zo door allen daar!

perfect, zeker aan te bevelen

Na lang zoeken het probleem gevonden en naar volle tevredenheid opgelost.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Hele goede service! Tijdens de aanschaf van mijn nieuwe auto ben ik geholpen door Ed, hij neemt ruim de tijd voor je, zodat je zeker weten de juiste keuze maakt.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik kom al vanaf 1974 bij De Hartog, dat zegt al genoeg.

voldoende, een redelijke ervaring

• Service N.v.t.

Prima, al jarenlang.

goede service, goed behandeld

Zeer behulpzaam. Sympathiek personeel zowel verkoop als wel op de werkplaats

Gemoedelijk en altijd behulpzaam

slechter dan verwacht

Bij aanschaf van een Opel Grandland X in december hoorde volgens de omschrijving van de auto een ruimtebesparend reservewiel tot de uitrusting van de auto maar bij controle bleek dit niet aanwezig te zijn.Het resultaat: uiteindelijke bijbetaling van € 175 voor een wiel dat aanwezig moest zijn en nu na 6 weken wachten nog steeds geen reservewiel ontvangen en rij ik dus al meer dan 1 maand zonder reservewiel rond.