Een warm welkom en goed geholpen

Goed geholpen door Ed . Zoals afgesproken stond de auto klaar voor één proefrit. Ik wilde hem meteen meenemen. Ed heeft alle papierwerk geregeld. Ik had van mijn inruil auto niet alle papieren aanwezig. Ik kon dit later regelen. De koffie was ook heerlijk en geen druk om iets te moeten beslissen. Hele vriendelijke mensen die bereidt zijn om alle technische vragen uit te zoeken.Ed begrijpt als geen ander dat auto kopen een speciale gelegenheid is waar je een hoop geld uitgeeft. Onlangs is mijn auto thuis opgehaald door Ed voor een afleverbeurt. Alles waar ik om vroeg daar is rekening meegehouden. Ik kan ze alleen maar aanbevelen. Mocht ik ooit weer een auto kopen dan zien ze mij zeker terug. Ik ben trots op mijn koets .

Fijne ervaring

We waren op zoek naar een occacion, maar wilden nog niet direct beslissen. Dit ook direct aangegeven tijdens ons bezoek. Dit was totaal geen probleem. We hebben een afspraak gemaakt voor proefrit van occacion naar keuze. Auto stond op afgesproken tijd klaar. Helaas was de rijervaring niet wat wij hadden verwacht. Dit ook na terugkomst van de proefrit gemeld. Daarna een kort gesprek gehad en er werd ons succes gewenst met de speurtocht. Zeer aardige mensen.

Heel fijn geholpen

Wij zijn heel fijn geholpen door Ed vd aankoop van een Opel grandland x . Dikke 10 voor dit bedrijf

In

Er is in heel nederland geen eerlijker en beter automobiel bedrijf als den hartog in hellevoetsluis Ik heb al diverse auto,s gekocht daar Nooit problemen gehad . Eerlijke prijs en een eerlijke inruil prijs altijd Door ED altijd goed en perfect geholpen ook arjan een hele fijne man Ga u daar een auto kopen vraag naar ED wat een wereld man is dat Echt een dikke 10 voor het bedrijf En het personeel Ook voor de monteurs en de mensen van de service balie

Zeer vriendelijk & eerlijk

Misschien bijzonder voor een review maar ik heb uiteindelijk besloten niet tot aankoop van een Opel Insignia bij de firma Den Hartog over te gaan. De reden had echter niks te maken met het bedrijf maar alles met de ruimte achterin. Mijn zoon, die niet mee was bij mijn bezoek, bleek niet echt te passen als hij achterin zat. Ik ben echter vol lof voor de behandeling die ik heb gekregen. Ik had vooral met Ed te maken en hij is zeer vriendelijk en transparant bij de verkoop. Hij denkt met je mee en is niet bezig met gladde verkooppraatjes. Helaas voor Ed is het niet tot een koop gekomen, maar ik vond de ervaring dusdanig positief dat ik deze graag met anderen wilde delen!

Vriendelijk!

Ik had een paar weken geleden een oude Opel Astra gekocht en wilde hem toch voor de zekerheid voor een kleine beurt naar de werkplaats brengen. De afspraak maken ging super want kon al heel snel terecht. Mijn auto was snel weer klaar en ben super goed geholpen. Hele vriendelijke medewerkers! Volgend jaar kom ik hier weer terug voor een kleine beurt!

Eerlijk bedrijf

Recentelijk een mooie Ford Focus gekocht bij den Hartog auto’s. Het contact is vriendelijk verlopen via Ed. Een open en eerlijke communicatie en onderhandeling, er wordt waargemaakt wat men beloofd. Zeker een aanrader voor aankoop van een auto t.o.v. de grote landelijke dealerbedrijven!

Ik heb sinds juli 2020 een Opel crosslandX Deze auto bevalt mij prima ik had een paar kleine dingetjes en die zijn keurig netjes opgelost. Ik kreeg voor mijn eigen auto een goede inruilwaarde. Alles netjes Corona proef afgehandeld

Duidelijk verhaal en eerlijke prijs!

Via een landelijke verkoopsite werd ik geantedateerd op een auto waar ik naar opzoek was.. Ik vond de auto! echter dik een uur rijden van mijn woonadres.. Toch eerst maar even bellen of het zin had om in de auto te stappen. Zelf had ik wal huiswerk gedaan dus kwam redelijk beslagen ten ijs vond ik zelf, als vrouw ;-). Duidelijk mijn vragen gesteld en het dillema waar ik tegen aanliep. Ed was zeer behulpzaam en eerlijk, maar vooral redelijk! Het werd een ouderwets 'autokoop' feestje. Showroom koffie, gemoedelijke sfeer en vooral een eerlijk verhaal! Het werd gewoon een gezellige toestand! En trost ben ik met de auto direct naar huis gereden! TOP. Heren bedankt! Ik hoop jullie niet meer te zien... ;-) (dan is de auto goed namelijk, maar twijfel geen seconde) Het dikke uur naar huis heeft de auto zich bewezen en dus jullie eerlijke verhaal ook!

de uitspraak uitstekend geholpen bij aankoop occasion Opel Mokka X is niets te veel gezegd

We kwamen zomaar kijken naar de kleur van een Mokka X.Reden we wilden nog wel één keer als oudjes een andere Opel.Dan heb ik mijn leven lang,meer dan 50 jr. , Opel gereden.Ontvangst was bijzonder vriendelijk en konden op ons gemak kijken en verkoper nam alle tijd. Voor onze Opel Corsa was de inruilprijs boven het gemiddelde in onze omgeving ,Dordrecht.Ook op de occasion werd korting gegeven. Dus wij tevreden.Maar ook heel belangrijk,we mochten beiden mijn echtgenote en ik ,een uitgebreide proefrit maken. Er werd niets gepusht om de auto te kopen.Juist daarom besloten we de auto wel te kopen.Een niet aanwezige reparatieset voor een lekke band werd binnen één dag afgeleverd op ons adres in Dordrecht. Ik noem dit ,wat voor mij ook al is geschreven,EEN BEDRIJF WAAR DE KLANT NOG OP DE 1e PLAATS STAAT.Aan dit bedrijf mogen veel merkdealers een voorbeeld nemen.

Slecht

Ik was om 8:30 daar geweest voor een band op een velg zetten en monteren aan auto,18 uur gebeld dan auto klaar was, met een belagelijk hoge rekening bijna 60€. In Rotterdam doe je voor 12,50-15€.... heel slecht vind ik dat...eerst een hele dag wachten voor iets die in 15 min klaar moet zijn en dan 4 keer zo hoog rekening, echt om te schamen...

Uitstekend geholpen, bij kopen EN afleveren

Ik ben zeer tevreden over autobedrijf Den Hartog. Zowel bij de verkoop als bij het afleveren ben ik goed en deskundig geholpen. Vragen over het gebruik van Android Auto werden allen tot tevredenheid beantwoord. Men heeft dat zelfs opnieuw geïnstalleerd op mijn telefoon waardoor alles prima functioneert. En er werd bijvoorbeeld gratis een kleuren lakstift nagestuurd. En ook zeer belangrijk, de auto bevalt erg goed. Kortom ik ben een tevreden klant en kan garage Den Hartog aanbevelen.

Prima geholpen

KLANT VRIENDELIJK.

GOEDE UITLEG BIJ REPARTIES AUTO.

zeer te vreden goede seviece zeer klant vriendelijk

Een goed bedrijf zeer attent goede uit leg en klant vriendelijk en behulpzaam dat is wat een klant wil

Zeer aangenaam!

Duidelijke informatie en goede zaken gedaan. Vriendelijk personeel dat je niets opdringt.

Zeer goede service en deskundigheid.

Zeer goede service en deskundigheid.

prima service, heel betrouwbaar

zie bovenstaand

Eea is heel prettig verlopen

Voor het eerst een auto gekocht bij den Hartog. De keuze was snel gemaakt. Alles is perfect verlopen. Zeer professioneel en klantvriendelijk.

Betrouwbare vakgarage

Een garage om een paar kilometers voor om te rijden!

We waren zeer tevreden hoe Autobedrijf Den Hartog handelde.

We kregen de tijd om rustig een proefrit te maken. Er werd geen druk uitgeoefend om geforceerd een beslissing te nemen. We werden netjes ontvangen.

Aankoop nieuwe auto is in gemoedelijke sfeer verlopen.

Oplevering heeft volgens afspraak plaats gevonden met de nodige praktische instructie.

op een zeer fijne wijze geholpen met de aanschaf van de auto

Op een zeer fijne manier geholpen door de heer van Ochten en zijn assistent op zaterdag. Moet wel 1 ding vermelden. De prijs van de 2e hands auto was aantrekkelijk en voor ons de juiste kleur.Dit heeft de doorslag gegeven. Het inruilbod voor onze auto was om te huilen en was ook niet echt uitnodigend om bij jullie langs te komen. Dit schrikt mensen toch ook af. De heer v Ochten heeft mij wel uitgelegd hoe de prijs tot stand komt maar persoonlijk denk ik dat dit beter kan. Voor de rest niets dan lof hoe jullie omgaan met je klanten, uiterst correct en alle afspraken zijn feilloos nagekomen.

aankoop van een tweede hands auto

De vragen de we stelden werden geduldig en duidelijk beantwoord.

Alles prima geregeld

Alles van de auto goed uitgelegd en als je vragen hebt gelijk antwoord