perfect, zeker aan te bevelen

perfecte nissan qashqai gekocht bij autobedrijf van Schaik met weinig kilometers op de teller ziet er nog uit als nieuw. zeer vriendelijk geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

8 jaar geleden een gebruikte Chrysler HEMI 5,7 liter bij jullie gekocht. Meer dan 400.000 kilometer in gereden. Super tevreden. Nu op jullie advies een Jaguar XJ aangeschaft nieuwwaarde Euro 122.000,-- voor slechts Euro? 30.000,- met 85.000 km op de teller. Zoals jullie vertelden een zeer ondergewaardeerde auto. Nu 3 maand verder kan ik zeggen ,ik heb nog nooit eerder zo`n voortreffelijke auto gehad. Zelfs mijn ooit nieuw gekochte Mercedes 420 CDI kon hier niet aan tippen. Dank voor het advies en tot over x jaar.

perfect, zeker aan te bevelen

dik tevreden met mijn nieuwe Dodge Ram 1500, we kregen een goede inruilen en waren het snel eens

perfect, zeker aan te bevelen

jullie hebben mijn lang gekoesterde wens waar gemaakt: een splinternieuwe Dodge Ram 1500 Longhorn !!! Op een aantal plaatsen geweest voor een longhorn, door de zeer goede inruilprijs gelijk bij jullie de deal gedaan.

goede service, goed behandeld

goed bedrijf met mooie auto\'s en vriendelijk personeel.

zeer tevreden met mijn Q5, goed afgeleverd en alle afspraken na gekomen

goede service, goed behandeld

sympathieke mensen, mooi bedrijf en goede koffie. onlangs mijn audi Q5 opgehaald, alles goed verzorgd en afspraken zijn 100 % nagekomen.

perfect, zeker aan te bevelen

blij met mijn Porsche 997, zeer correct geholpen, het is de rit naar Leeuwarden dubbel en dwars waard geweest

perfect, zeker aan te bevelen

telefonisch een afspraak gemaakt en de rit gewaagd van Alkmaar naar leeuwarden, mijn nieuwe auto( een mini cabrio) stond al klaar voor een proefrit geweldig leuk geholpen door dhr de Jong, uiteindelijk gelijk de auto gekocht en een uurtje gewacht op een apk en een aflever beurt zodat ik hem gelijk mee kon nemen. Bedankt voor de service !!!

perfect, zeker aan te bevelen

Goed zaken met jullie gedaan, mijn Mercedes ML ingeruild voor een Nieuwe Dodge 1500 Pick up Laramie. Ben bij 3 adressen geweest maar kreeg hier de meeste inruil en ben op een zeer leuke manier aan een auto geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

wederom een leuke deal gedaan, alweer mijn 4e auto bij jullie vandaan. Op naar de 5e

perfect, zeker aan te bevelen

bedankt voor de goede deal en leuke aflevering !!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Betreft verkoop van mijn auto: Weer prettig zaken gedaan - In 2015 MB SL550 bij van Schaik gekocht, met heel veel plezier en probleemloos mee gereden, vandaag ivm emigratie voor eerlijke prijs terugverkocht aan Automobielbedrijf van Schaik. Dank voor toen en nu weer een goede ervaring - mocht ik ooit naar NL terugkeren, dan koop ik weer bij jullie een auto. Groet, Paul, Amsterdam.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Een prima autobedrijf en je wordt en er erg goed en vriendelijk geholpen. Ik heb een prachtige DS3 cabrio gekocht en ben daar erg blij mee. En als er iets aan de hand, bel even en ze zoeken naar de beste oplossing. Heren: TOP!

perfect, zeker aan te bevelen

bedankt voor de leuke ontvangst en aflevering van mijn mooie uppie !!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Onlangs een Seat Altea gekocht, met achteraf een technisch mankement. Zonder moeilijk te doen is na diverse reparaties de automaatbak vervangen, waarna de auto weer als nieuw rijd. Complimenten voor de service en vriendelijkheid van het personeel.

perfect, zeker aan te bevelen

leuk en goed geholpen,mooie Porsche Macan gekocht, uiterst tevreden !!!!

goede service, goed behandeld

Onlangs BMW 520 gekocht. Zeer fijn geholpen! Was zeer prettig zaken doen!

goede service, goed behandeld

ik heb hier onlangs een Audi A6 avant gekocht en ben goed en vriendelijk geholpen.Voor alsnog super tevreden !

goede service, goed behandeld

Bij binnenkomst eerst koffie aangeboden door de zeer vriendelijke medewerker en daarna konden we de auto uitgebreid bewonderen. Na wat onderhandelen kregen we een mooie prijs voor mijn in te ruilen auto. En de Jaguar aangeschaft. Deze werd dezelfde week al afgeleverd. Vooral de service sprong er uit. Er waren toch nog wat mankementjes maar die werden zonder moeilijk te doen allemaal opgelost. Zelfs werd de tank nog geheel gevuld vanwege het ongemak. SUPER. Als ik weer een andere auto wil hebben dan is dit bedrijf de eerste waar ik weer ga kijken.

goede service, goed behandeld

mooie winkel met hele mooie auto\'s

goede service, goed behandeld

relaxed bedrijf, mooie auto\'s en gezellige verkopers

perfect, zeker aan te bevelen

ontzettend vriendelijk en leuk geholpen door dhr de Jong. Zonder enig opdringerig gedrag hebben in de oriënterende fase gelijk een auto gekocht. Inmiddels rijden we er nu 2 weken in en zijn we zeer tevreden ( bmw 530 Touring)

goede service, goed behandeld

alles tiptop geregeld !!!

perfect, zeker aan te bevelen

van begin tot eind zeer vriendelijk en goed geholpen

Jupiterweg 1

8938AD Leeuwarden