Boven verwachting.

Ik heb bij dit bedrijf een schitterende giulietta gekocht, voor een nette prijs werd hij zorgeloos afgeleverd met een nieuwe distributie een beurt en meer dan een halve tank brandstof, ik heb een hele nette inruil prijs gekregen voor mijn vrij oude auto maar het gene waar ik de meeste bewondering voor had was de hoeveelheid geduld die mijn contact persoon had omtrent het wachten op de financiering. Het duurde ruim een maand voordat het geld werd gestort en ze hebben de auto al die tijd netjes vast gehouden, toppers!

Goede ervaring; zeer vriendelijk personeel, relaxed en enorm goed geholpen!

Na twee proefritten zeer goed geholpen en een mooie auto gekocht waar we tot nu toe erg blij mee zijn. De service is goed; klantgericht, er wordt met je meegedacht, de omgang is relaxed en het personeel zeer vriendelijk. We kijken met een goed gevoel terug op de aankoop van onze eerste auto! Bedankt Sebastiaan!

Snel en zeer correct

Ik had een Volvo gezien op meerdere sites en vond het een mooie auto Ik heb het contactformulier ingevuld en werd zeer correct de volgende ochtend gebeld met de vraag of deze persoon mij kon helpen. Ik ben zeer goed geholpen de verkoper was erg open en vertelde een eerlijk verhaal en stuurde me extra foto’s en filmpjes. Het was zo eerlijk dat ik de auto ongezien kocht. Mijn ouders op de trein gezet om de auto te halen deze werden op het station opgehaald ook hun waren erg positief over hoe ze geholpen werden Aan het verhaal van de verkoper was geen letter gelogen en geen kras verzwegen. Kortom een heel prettig bedrijf om zaken mee te doen fijne menselijke mensen die je laten voelen dat je er toe doet. Wanneer ik weer een auto zoek kijk ik zeker eerst op de site of ze er 1 hebben die voor mij past Toppers bedankt

Vorig jaar mijn auto bij van Schaik gekocht zeer tevreden over de gang van zaken doen niet moeilijk als er wat is. Zeer zeker een aanrader. Verkopers doen hun uiterste best voor een tevreden klant.

Geweldige service en beleefd personeel.

Naar e-mail en bel contact te hebben gehad met verkoper Sebastiaan, toch vanuit Gemert in de auto gestapt richting Leeuwarden en de Audi A3 bekeken. Aflever controle gehad en direct meegenomen naar huis. Bedankt voor het snelle zaken doen!

geweldig!

Toen ik het bedrijf auto van Schaik binnenliep werd ik vriendelijk begroet en goed geholpen toen ik daar om vroeg. Ik ben koppig en neem niet snel iets van iemand aan, vooral als het om grote geldbedragen gaat. De verkoper heeft mij daardoor alsnog goed geholpen. Voordat ik de auto op ging halen is hij mooi gepoetst en schoongemaakt, ik ben zeer tevreden over het bedrijf, zeker een aanrader!

Dodge mit Mängel gekauft - Een Dodge gekocht met gebreken

Ich habe einen Dodge Ram gekauft, knapp 3 Jahre alt. Er hatte verschiedene Mängel, die der Verkäufer mir bezahlen wollte, leider hält er sich nicht an die mündliche Vereinbarung. Es geht hier um eine defekte Zündspule, Lackmängel und die 21 er Tüv Abnahme. Hier besser alles schriftlich machen, dass ist kein ehrlicher Verkäufer! Ik kocht een Dodge Ram, bijna 3 jaar oud. Het had diverse gebreken die de verkoper mij wilde betalen, helaas komt hij de mondelinge afspraak niet na. Het gaat om een ​​defecte bobine, lakdefecten en de 21 Tüv acceptatie. Het is beter om hier alles schriftelijk te doen, dat is geen eerlijke verkoper!

Je kunt auto's kopen bij van Schaik in Leeuwarden , maar ze kopen ook graag in , mits natuurlijk van kwaliteit. Onlangs mijn Porsche verkocht bij dit bedrijf. Nette prijs en vlotte afhandeling. Zeer vriendelijk personeel, algehele indruk professioneel. Kom zeker een keer terug.

CONCLUSIE: IK ZOU HUN ZEKER NIET AANBEVELEN, COWBOYS!

Ik heb ongeveer 4 maanden geleden een Bentley Continental GT gekocht bij Autobedrijf van Schaik in Leeuwarden. Nadat ik de auto heb opgehaald kreeg ik al kort daarna een melding in mijn dashboard dat er van alles niet goed zat.... terwijl de auto ( in perfecte staat ) zou zijn volgens de verkoper Aart.. App contact gehad met de verkoper, auto terug gebracht naar hun en ik had volle vertrouwen dat het nu wel goed zou zijn, aangezien mij was verteld dat er van alles nog aan gedaan was.... Toen ik de auto terug had, kreeg ik weer meldingen en liet ik alles nachecken bij een plaatselijke (WEL GOEDE) autozaak, ik kreeg een waslijst met mankementen om mijn oren, de reactie dat het prutsers zijn die hieraan hebben gesleuteld en zelfs een simpel slangetje van €27.- wat ik duidelijk had aangegeven wat stuk was, heeft autobedrijf van schaik alleen dichtgelijmd... WAT EEN SERVICE! Ik ben absoluut niet moeilijk, heb zelf ook meerdere zaken, en dus dagelijks te maken met de service naar klanten toe... dit doen wij al 40 jaar, en als we dit op dezelfde manier als Autobedrijf van Schaik zouden hebben gedaan, denk ik dat we daar maar 5 jaar van zouden kunnen maken. Het gaat om occasions, niet nieuw, ook dat weet ik, maar dan verwacht je na zo'n aankoop wel een fijn gevoel wat absoluut niet het geval is geweest. Bij het ondernemerschap horen ook de lasten, niet alleen maar de lusten. CONCLUSIE: IK ZOU HUN ZEKER NIET AANBEVELEN, COWBOYS!

Super toffe mensen

Vandaag mijn Mercedes b classe gekocht Lekker wa drinken gehad ook voor mee naar huis te nemen De ontvangst was gewoon super goed Ik zou zeker mensen aanraden om hier een auto te kopen Heb vandaag 6 uur in de auto gezeten voor een auto te kopen en met een goed gevoel thuis gekomen

6 sterren Top

Enorm eerlijk, gastvrij garagebedrijf. Vandaag een Prachtige Toyota Aygo gekocht. Bij de inruil wagen was iets niet goed en voordat hij wist of we wel of niet tot een deal zouden komen wilde hij eerst iets af stellen aan de wagen voordat we terug zouden rijden! Echt Top! Zo een garage moet je met een lampje zoeken. Een dikke aanrader.

Top service!

Erg content met mijn aangeschafte Seat Leon automaat! Bedankt voor de juiste Service. Gr Paul

Auto gekocht bij van Schaik 3 manden geleden Goede mensen Goede service Betrouwbaar Ik ben zeer tevreden! Senad uit Alkmaar

zeer tevreden

Fijn geholpen tijdens de aankoop van onze Suzuki Vitara. Wij zijn al een tijdje klant bij Van Schaik, er is altijd tijd voor je en je krijgt altijd een correct en vriendelijk antwoord en of oplossing voor je probleem. Beste garage.

Nette aflevering en het bedrijf krijgt mijn vertrouwen

Bij de aflevering van mijn occasion ben ik zeer goed behandeld. Net bedrijf

Top garage

Super goeie ervaring met deze garage Super vriendelijke mensen en Super behulpzaam

net bedrijf, met nog echte comunicatie , en nette product omschrijving.

Handelt correct, omschrijving correct, duidelijkre en heldere afspraken en snelle respons bij communiceren.

Zeer tevreden, Super geholpen!

Heel tevreden, wij komen uit Brabant en moesten er 2.5 uur voor rijden. Voor de rit contact op genomen en de verwachtingen doorgesproken. Bij aankomst stond de auto netjes klaar. Testrit gemaakt en details besproken.. alles netjes geregeld en de auto een aantal dagen later opgehaald. Ook voor onze oude auto werd netjes gezorgd. Sebastiaan bedankt voor de hulp en gastvrijheid!

Prettig contract met Sebastiaan Wijma

Zag een mooie Renault Talisman op Autotrack staan bij Van Schaik. Het via de site een inruil voorstel gevraagd voor onze Ford Mondeo. Na een telefoontje naar hun toe zijn we gaan kijken. Heb ook aangegeven dat we in Drachten ook één hebben zien staan en daar ook even gaan kijken, dat was geen enkel probleem. Uiteindelijk bij deze garage de auto gekocht.

Topservice

Ik heb een zeer goede ervaring met Autobedrijf van Schaik. Vriendelijk en kundig personeel die mij hebben geholpen aan een prachtige auto. Ik zal hier de volgende keer zeker terugkomen, ook vanwege de lekkere koffie.

Fantastisch!

Super vriendelijke mensen, nemen de tijd voor je en zorgen dat alles perfect geregeld is.

Klantvriendelijk

Goede zaken gedaan met eerlijke prijzen.

Super top ervaring met verkoper Sebashiaan Wijma

Auto februari j.l. gekocht en oude auto ingeruild. Onderhandeling super verlopen met verkoper Sebastiaan Wijma. TOP. Ondanks de nog weinig gereden kilometers voldoet de auto prima. En ook nog 6 mnd garantie. Bedankt Sebastiaan.

Goed contact en service

Audi A4 gevonden bij deze garage. Contact gelegd en vervolgens contact gehouden met nogal wat vragen van te voren. Woon zelf in het zuiden dus wilde van te voren al e.e.a. weten en uitsluiten. Ter plaatse eerst een bak koffie gehad en vervolgens naar de auto gegaan. Kunnen regelen dat, indien de auto zou bevallen, ik de auto direct zou kunnen meenemen. Dit ook ivm de reisafstand. Dit werd dus allemaal in werking gezet. Zeer netjes! Toevallig kwamen we erachter dat er geen mattenset aanwezig was in de A4. Viel mij pas laat op en de garage was het ook nog niet opgevallen. Op kosten van de garage een nieuwe mattenset kunnen bestellen voor de A4, deze zal bij mij thuis worden afgeleverd. Zeer netjes dacht ik zo!

Mini Cooper S

Ik heb mijn Mini Cooper S gekocht bij van Schaik. Aan de andere kant van het land voor mij, maar daar heb ik geen spijt van. Aad heeft mij geholpen; deskundig, geïnteresseerd en klantvriendelijk. Prima service, alle gemaakte afspraken zijn nagekomen en zelfs wat extra. Ik ben een zeer tevreden klant en ben erg blij met mijn aankoop.