Goede vakkennis

Stolk had binnen 5 minuten een juiste diagnose van het probleem gesteld. Iets waar mijn (nu vorige) garage niet achter kwam.

Volledig onderhoud

Goede communicatie over de werkzaamheden van een Volvo 850 uit 1995. Achteraf een heldere uitleg over de rekening. Zeer coulant.

professionele garage, klantvriendelijk en oplossingsgericht

Sinds kort hebben wij een opknap Porsche 911, Garage Stolk heeft ons goed geholpen. Moderne werkplaats, transparant m.b.t. kosten, klantvriendelijk en adequaat in hun aanpak. Aanrader!

Goede service en eerlijk verhaal

Auto voor reparatie na storing en prima geholpen. Vervolgens volledige check van de auto in laten plannen. Goed en volledig uitgevoerd. Eerlijk verhaal over de status van de auto en goed uitgelegd. Eigenaar wekt vertrouwen hierdoor. Erg fijn!

Prettig contact en vakbekwaam geholpen.

Ondanks al het flinke achterstallige onderhoud aan mijn Berlingo, hebben de medewerkers van Stolk er toch weer een lekker rijdende en veilige auto van kunnen maken. Good job!

Professioneel en servicegericht

Prima service en klantgerichte instelling. Ondanks dat de reparatie van mijn auto omvangrijker bleek dan aanvankelijk gedacht, kon ik mijn auto op de afgesproken tijd ophalen. Goede communicatie en snelle afhandeling.

Prima adres voor onderhoud elektrische auto

De vraag was een APK en het nakijken van de airco en een algehele controle, maar uiteindelijk moest er een hoop vervangen worden van onze inmiddels 6 jaar oude C-zero. Het enige wat tegenviel waren de totale kosten, dat lag niet aan Stolk Autoservice, maar aan de hoeveelheid te vervangen onderdelen. ;-) Emiel Stolk heeft netjes uitgelegd wat er gedaan moest worden en een prijsindicatie afgegeven. Toen ze ontdekten dat de remschijven niet meer gangbaar te maken waren kreeg ik nog een foto per mail om de staat van de schijven te laten zien met een opgave van de extra kosten. Doordat er onderdelen besteld moesten worden duurde het een dag langer, die dag had ik geen mogelijkheid om samen de auto op te halen. Dat was echter geen probleem, de auto werd netjes thuis afgeleverd! Per mail ontving ik de meest gespecificeerde factuur die ik ooit van een autobedrijf heb ontvangen: 5 pagina's met omschrijving van alle werkzaamheden en materialen. Al met al een klantbeleving waar menig merkdealer een puntje aan kan zuigen!

heel klantvriendelijk en professioneel!

Ik kwam eigenlijk alleen maar om de motorolie te laten verversen, maar ze kwamen nog meer zaken tegen die ook aangepakt moesten worden en dat hebben ze voortreffelijk gedaan! Ik ben zeer tevreden!

Prettige, zeer kundige en betrouwbare garage

“Een prettige, zeer kundige en betrouwbare garage” zijn de eerste woorden waaraan ik denkt als je het hebt over Stolk Autoservice. Dit alles vult Stolk Autoservice aan met een klantgerichte en persoonlijke houding. Dit gaf ons het vertrouwen om onze auto in onderhoud te doen bij Stolk Autoservice voor servicebeurten, jaarlijkse APK keuring en en als er zich een probleem voordoet weet je zeker dat ‘zonder het te vragen” het extra stapje wordt gezet om het snel en vakkundig op te lossen.

Geweldig goed bedrijf

Met pech stil komen te staan op vakantie en geholpen door Stolk / Emiel. De auto als nieuw terug gekregen, klasse

Na de reparatie heb ik een nieuwe auto teruggekregen:)

Stolk Autoservice was een second opinion nadat ik geen goed gevoel had bij mijn garage. Via mijn vader kwam ik hier terecht. Omdat de reparatie kostbaar was wilde ik weten of het het waard is om deze uit te voeren. Na een eerlijk advies en voorgestelde offerte hakte ik de knoop door om de reparatie te laten uitvoeren. Geen spijt van gehad. Mijn Ford Ka rijdt als nieuw, het lijkt haast een nieuwe auto. Erg genieten van het weer veilig kunnen rijden en ik lig als een dijk op de weg.

VAKKUNDIG

Een goeie en vriendelijke vakkundige vak garage.

Super service, snel onderdeel besteld en op de camping vervangen.

Smorgens om 9:30 gebeld (ging wat mis in de communicatie) ivm defect brandstoffilter-huis. Om 11:30 uur was de monteur op de camping en om 12:00 uur gerepareerd en vervangen. Perfecte service. Helaas een duur onderdeel, maar daar was helaas niks aan te doen. Kortom: heerlijk vakantie, en reparatie binnen aanzienlijke tijd. Dank Stolk!

Super goede service en goede communicatie

Ik ben erg tevreden over de service van Stolk Autoservice. De communicatie is ook naar behoren, als ik een vraag heb over een te vervangen onderdeel, krijg ik daar een duidelijk antwoord op. Alle afspraken zijn nagekomen. Fijne garage!

Kwaliteit is goed, communicatie kan beter!

Zie mijn mail van 20-11-2019

Beste Jan. Bedankt voor je review met feedback! Ik ben mij niet bewust van een e-mail. Zojuist hebben wij jouw persoonlijk gemaild om met jouw in gesprek te gaan. Een 5 is niet waar wij het voor doen en we gaan voor een tevreden oplossing! MVG, Emiel Stolk

Deskundig en servicegericht.

Prettige ontvangst, flexibel met afspraken, deskundig.

Hele fijne service en heel persoonlijk!

Een garage die het omrijden uit Groningen waard is :)

Wat een service en wat een fijn bedrijf

Vandaag de auto voor een APK en onderhoudsbeurt gebracht. Zeer duidelijke en nette communicatie. Goede uitleg en onderbouwing van de werkzaamheden. Concurende prijs, schone en verzorgde omgeving en bovenal lekkere koffie. Tot zeker weer ziens. Dank je Emiel en crew!

geheel tevreden over de behandeling van de 30.000km beurt.

correct en op tijd geholpen

fantastische service

duidelijke uitleg over de verrichtte werkzaamheden en goede indruk van de werkplaats (alles schoon en opgeruimd)

perfect, zeker aan te bevelen

Heel goed! Prettig contact, vriendelijke medewerkers, goeie auto! Veel kwaliteit voor een vriendelijke prijs!

• Reden bezoek Andere reden

klantvriendelijk, gericht op service