Fijne afwikkeling

Goede en prettige contacten en goede afwikkeling! Vriendelijke en gastvrije ontvangst.

Vriendelijk en behulpzaam

Juiste en keurige telefonische afhandeling van mijn vraag

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend, nette behandeling en adequate afhandeling van zaken

Inruil van mijn 3e auto en oplevering van mijn volgende auto was naar wens. Kleine puntjes werden direct en netjes verholpen. Ben al jaren zeer tevreden en rij met plezier

Goede inruilprijs en een fantastische Audi TTS

Ik ben van m’n BMW Z4 overgestapt naar een Audi TTS. Ze boden me een goede inruilprijs en ik kocht daar een fantastische Audi TTS. Ik ben zo erg tevreden met m’n Audi. Bedankt!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geïnteresseerd in je wensen voor de auto

• Deskundigheid/Vakmanschap

dit heb ik nog nooit meegemaakt...

Weten jullie, ik heb nu mijn 3e TT bij Remco gekocht. Eerst 'n MK1, toen MK2, nu MK3. Ik heb nog NOOIT een autohandelaar gehad, die ZOOO persoonlijk en precies is. Als hij niet zo een enthousiaste vrouw had als Sabrina, was dit bedrijf nooit zo geworden. Ik kan het bijna niet beschrijven, maar zoveel plezier aan de aankoop van auto's heb ik in mijn 66 jarige leven nog nooit gehad. Ja, ik was ook wel " a pain in the ass" voor Remco, met al m'n telefoontjes en appjes, dat liep de spuigaten uit. SORRY REMCO en SABRINA. Maar ik ben ZOOO blij met die nieuwe TT, alles is echt perfect. Ik vind dit bedrijf helemaal niet te duur, integendeel, als je ziet wat je krijgt, is hij nog goedkoop vergeleken met andere handelaren. Complimenten ook aan zijn volledige team! Weet je, zo een goede TT inruilprijs, krijg je nergens. Ik heb het maximum aan rijplezier en heb nu al voor de 3e keer het bewijs: Remco is zoooo kieskeurig bij zijn inkoop, ik rij nu al jaren, eindelijk, zonder problemen. Echt TOPKWALITEIT auto's, ik kan het enorm waarderen. Remco, team en Sabrina, bedankt voor deze beleving, beter gaat niet... ABSOLUTE TOP, beter dan bij Audi Nederland. Jan Saris, Arcen.

Geweldige service

Onlangs een Audi TT aangeschaft bij Remco. Waanzinnig fijne auto! Na drie dagen was er een defect aan de koppelingscilinder. Volgende ochtend om 8.00uur stond er een leenauto bij mij voor de deur en een dag later kon ik mijn auto weer ophalen. Super betrouwbaar en topservice.

Deskundig en klantgericht

Heb Remco Nieuwenhuis Auto's De specialist op het gebied van de Audi TT begin dit jaar bezocht voor problemen met mijn Audi 2.0 TFSI Turbo motorblok in een Volkswagen Golf GTI. Ze wisten heel snel de oorzaak te achterhalen en een afspraak werd snel gemaakt voor reparatie. Tijdens die werkzaamheden viel mij op hun oplossingsgerichte no nonsens aanpak, klantvriendelijkheid en passie voor auto’s. Later dit jaar werd ook de APK keuring met zorg en zonder gedoe correct uitgevoerd waarbij problemen direct werden opgelost. Ik kan Remco en zijn collega’s van harte aanbevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en een vertrouwd adres.

Oplossingsgericht, goede service en een vertrouwd adres.

Heel klantvriendelijk

Klantvriendelijk, goede service, het voelt echt heel gemoedelijk, veel kennis in huis,je krijgt het gevoel dat alles voor de klant

• Deskundigheid/Vakmanschap

De beste TT-expert van heinde en verre

Perfecte service, aardige mensen - en een 2003 Audio TT Cabrio waar zelfs de APK-keurmeester in het strenge Duitsland echt van onder de indruk was. Ik kan Remco, Paul en hun collega's alleen maar aanbevelen. Nr. 1 voor Audi TT, tot ver buiten Nederland!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Goede service en verstand van de handel

Wederom een auto gekocht bij Remco, meedenken en service gewoon goed. Ook tijd voor een gezellig praatje, aflevering ook weer perfect!

Top bedrijf!

Voor het eerst hier een auto gekocht. En helemaal tevreden. Er werd uitgebreid de tijd genomen om alles uit te leggen. Hier kennen ze de klanten tenminste nog. Niet te vergelijken met de grote automobielbedrijven. Is er iets met de auto wordt het direct opgelost. Ook merk je dat hier erg veel vakkkennis zit.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alle werkzaamheden correct en volgens afspraak uitgevoerd

top

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Alweer onze 3e TT gekocht bij Remco en Paul Zelfs een keer problemen gehad met de motor ook dit top opgelost dmv een ruilmotor onder volledige garantie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super firma - fantastisk team!!!!!!!!!

Jeg har netop modtaget min længe ventede drømmebil - TT 225 HK Quattro, årgang 2001. Jeg bor i Danmark og havde ikke mulighed for at se bilen i virkeligheden. Jeg havde rigtig mange gode snakke med Remco og Paul - herigennem fik jeg tryghed og stolede derfor på alle oplysninger om bilen og bilens stand. Jeg kunne efterfølgende konstatere, at alle oplysninger var fuldstændig i overensstemmelse med virkeligheden. Bilen levede helt op til mine forventninger, Remco og co. var ærlige, forsøgte ikke at forherlige eller pynte på noget. Billeddokumentation modtog jeg undervejs, alt i alt, en tryg og super behandling, alt som aftalt på forhånd. Jeg giver Remco, Paul og teamet mine allerbedste anbefalinger. Du kan trygt købe din næste drømmebil her. Det vil jeg også gøre næste gang.

• Would you recommend us? Yes

Vertaling vanuit het Deens naar Nederlands. Super bedrijf - fantastisch team!!!!!!!!! Ik heb zojuist mijn langverwachte droomauto ontvangen: TT 225 PK Quattro, bouwjaar 2001. Ik woon in Denemarken en heb niet de gelegenheid gehad om de auto in werkelijkheid te zien. Ik heb veel goede gesprekken gehad met Remco en Paul, hierdoor kreeg ik zekerheid en vertrouwde ik daardoor op alle informatie over de auto en de staat van de auto. Vervolgens heb ik kunnen constateren dat alle informatie volledig in overeenstemming was met de werkelijkheid. De auto voldeed volledig aan mijn verwachtingen, Remco en co. waren eerlijk, probeerden niets te verheerlijken of te verfraaien. Ik kreeg onderweg fotodocumentatie, al met al een veilige en super behandeling, alles zoals vooraf afgesproken. Ik geef Remco, Paul en het team mijn allerbeste aanbevelingen. U kunt hier veilig uw volgende droomauto kopen. Dat zal ik de volgende keer ook doen.

Helemaal blij

Gisteren bij Remco Nieuwenhuis Auto's geweest, was gelijk verlieft op een Audi TT MK3, heb ze ook gelijk meegenomen. Fijn bedrijf, mensen met passie voor auto's werken hier

• Service N.v.t.

fantastische kwaliteit en service

Inmiddels ben ik meer dan 12 jaar klant bij Remco Nieuwenhuis. Dit weekend heb ik voor de 2e keer een auto TT gekocht. De kwaliteit van de service is heel goed. Remco en Paul en hun team zijn zeer vriendelijk en gastvrij. En de service is altijd goed. Ze kennen de auto's en het type heel goed, en dat maakt een groot verschil. Ze hebben meestal alle onderdelen in huis, en prima leenauto's beschikbaar. Ze lijken niet goedkoop in aanschaf of onderhoud, maar met de top-kwaliteit die ze leveren krijg je nergens meer waar voor je geld. De eerste TT (MK1 coupe) die ik bij ze kocht heb ik meer dan 250.000 kilometer mee gereden. De teller staat op ruim 350.000 ondertussen, maar de motor en de auto is nog steeds in top-conditie.

Prima.

Wederzijds vertrouwen.

Super expérience

Acheter une voiture à l’étranger ( dans ce cas aux Pays-Bas) pour un particulier n’est pas chose facile. En tout cas pour un première.. Mais je me suis très vite senti en confiance. Remco Nieuwenhuis a répondu à toute mes interrogations et craintes en me rassurant . Super contact, un tout grand merci … j’ai pu trouver le véhicule que je cherchais et ne trouvais pas sur le marché Belge.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen duidelijke uitleg en fijne mensen

Eerste bezoek goede rondleiding gehad met uitleg over verschillende modellen. Inruilprijs vanaf foto’s gedaan. Mooie inruilprijs, die ook bleef staan na bekijken auto ter plekke. Auto werd niet afgekraakt om zo minder te bieden. Goed gevoel bij aankoop auto.

Helemaal top

Met een grote glimlach de kleine probleempjes weer onder garantie verholpen van een niet werkend schakelaartje. Dit service aspect, zonder gedoe, vind ik kenmerkend voor dit bedrijf. Bedankt en weer top gedaan.

Het was gewoon top

Waren op zoek naar een VW camper en kwamen via internet bij Remco uit. Nu verwacht je daar geen camper. Maar wat leuk om een hobby met elkaar te delen. Remco is zelf ook helemaal van de camper en weet er veel van. We kregen alle ruimt om te kijken er mee te rijden. Elke keer als ik de VW camper voor mijn deur zie staan wordt ik weer blij dat deze nu van ons is. vriendelijke groet Mik en Karen

Een aangename ervaring.

Op een middag naar Ermelo gereden om eens te kijken of de auto die ik in gedachten had iets voor mij zou zijn. Werd netjes ontvangen en na zo'n lange rit heeft u misschien wel zin in een kop koffie, nou graag. Daarna rustig door de showroom gelopen en staan kijken naar al dat moois dat daar staat opgesteld. De TT waarvoor ik kwam zag er mooi uit maar daarnaast stond een TT die mij nog veel meer aansprak. Een Quattro van de eerste eigenaar met niet te veel km op de teller. In zeer goede staat en zonder ook maar een krasje aan de buitenkant en erg netjes van binnen op een klein gebruiksspoor na. Technisch in zeer goede staat volgens Remco en de grote beurt moet de TT nog hebben. We werden het eens over prijs en ik hakte de knoop door. Op een vrijdag na de vakantie de TT opgehaald. Niels deed de overdracht en Paul vertelde het een en ander over een aantal zaken die voor mij nieuw waren ( tja , je eerste TT ). Een en ander heel relaxt en overal tijd voor niks haast, niks stress het voelde zeer vertrouwd. Paul, Remco en Niels een hand gegeven en terug naar Friesland gereden. Dit is nog eens autorijden , wat een genot en wat een vermogen in elke versnelling meer dan genoeg power om spontaan blij van te worden , in een woord geweldig. Zelfs geen rammeltje of wat dan ook , de motor , de wind en de afrolgeluiden van de banden dat is wat je hoort in deze auto Helaas nog niet de gelegenheid gehad om er veel meer km's mee te rijden maar dat gaat zeker gebeuren.

Fijne ervaring

Ten eerste heel fijn en prettig geholpen door Niels met de aanschaf en inruil. Daarnaast met de aflevering heel netjes geholpen door Paul. Hij nam de tijd om alles uit te leggen. Tot nu toe zijn wij heel tevreden en erg blij met de prachtige TT. Groeten, Massimo en Erik