Dat we al jaren met onze auto's bij garage Roos komen, zegt genoeg!

De persoonlijke benadering, de adviezen, het overleg en de net even wat extra service wordt zeer gewaardeerd.

Topservice! Helemaal blij en weer snel & veilig op pad!

Bedankt weer voor alles en het snelle helpen en handelen!

Ze staan voor je klaar

Als ik een vraag heb staan ze altijd voor je klaar. Hierdoor stap ik steeds weer met een gerust gevoel in mijn auto.

Snelle, vriendelijke vakkundige service

Reeds 6 jaar ervaring m.b.t. onderhoud en reparaties van mijn BMW 1-serie e87

Super bedrijf

Word super geholpen en kom graag hier terug

pretige omgang, goede afspraken die worden nagekomen

uitstekende service en eerlijk advies

al jaren klant naar grote tevredenheid. gewoon goede service, nette prijzen en eerlijke adviezen

Topservice

Vriendelijk, klant/ervicegericht, snel en prettige communicatie.

Perfecte service!!

Snelle hulp bij defecte startmotor!!

fantastisch

super nette garage, fijne mensen met vakkennis

Snelle service

Je kan vrij snel terecht bij de auto-garage. Daarnaast zijn het kundige monteurs.

Snelle en goede service.

Prima en vriendelijke service.

Snelle service zonder afspraak

Vriendelijk en klantgericht, koelvloeistof zonder iets daarvoor te rekenen bijgevuld. Waar vind je dat tegenwoordig nog.

Super garage

Dikke 10!

Bandenwissel en vervangen achter schokdempers

- Wederom goede service. - Helder kostenoverzicht vooraf. - Snelle reparatie, binnen 1 dag weer klaar.

Altijd snel en goed geholpen!

Duidelijk en snel

Duidelijke offerte en geen verrassingen achteraf

Super klantvriendelijk

Was er voor het eerst om een onderdeel te bestellen voor de Mini voor mijn zoon. Prettig geholpen en er liep ook nog even iemand mee naar de auto om te verzekeren dat ik het goede onderdeel ging bestellen.

Goede ervaring (jarenlang klant)

Goede garage, behulpzaam, vriendelijk, duidelijk en vakkundig. In mijn ogen werken ze iets meer out of the box dan de officiële dealers. Ben al jarenlang klant (met 1 serie en nu 4 serie). Ook wel eens iets misgegaan, maar ja kan gebeuren. Ze zijn ook erg direct, hoe t zit, geen gedraai eromheen. Erg fijn vind ik.

Probleem uitgelegd binnen een uurtje opgelost. Thx Garage Roos

Betrouwbaar en goed

Je wordt goed en eerlijk geholpen. Afspraken worden nagekomen en als het toch wat later wordt dan wordt je netjes en op tijd gebeld. Goede service en deskundige monteurs

Zeer behulpzaam, vakkundig en eerlijk advies

Al jaren mijn auto in onderhoud bij Roos. Altijd eerlijk advies en uitleg over noodzakelijke reparaties en aandachtspunten voor toekomstig onderhoud. Bij kleine dingen lukt het meestal om binnen een dag geholpen te worden. Service waar ik blij van word!

Uitstekende service!

Snel schakelen, fijne leenauto mee en heel vriendelijk te woord gestaan.

Fijne garage. Betrouwbaar en behulpzaam!

Ik ben hier vaker geweest om mijn auto voor onderhoud te brengen. Ben altijd goed en netjes geholpen. Personeel is aardig. Verder kun je tijdens het wachten op je auto een bakkie doen in de kantine of achter je laptop aan het werk gaan.

Bijzonder klantvriendelijk en goed vakkundig geholpen

Altijd goede ervaring

Omroepweg 15 1324KT Almere