Topservice!

Fijne mensen die meedenken en goede service bieden. Aanbevelingswaardig!

Goed service

Goed service

Gewoon goed

Prima geholpen

Prima tot goed, moeilijk om te beoordelen, omdat ik er niet bij ben geweest….

Maar ik vertrouw erop dat er goed werk is verricht!

Wederom adequaat en snel geholpen!

Mooie zaak, goed geregeld!

Ik bracht mijn auto eigenlijk altijd naar de dealer voor onderhoud. Ik werd door een klant getipt om de auto eens hierheen te brengen. Aangezien ik retrofits doe voor Mini’s heb ik kennis mogen maken met Dirk-Jan en zo wat info uitgewisseld. Top gozer! Top bedrijf! Onderhoud is keurig uitgevoerd, online bij bmw en in de auto keurig weggeschreven zoals het hoort! Mvg, EACarWorks

Zeer klantgericht.

Kon einde middag nog even terecht en werd direct geholpen, super!

Geweldig geholpen weer!

Top, kan niet anders zeggen dat ik weer uitstekend ben geholpen. Vriendelijke en eerlijke garage!

Top service!

Goed snel geholpen

Echt geweldige service en professioneel!

Vlot en correct geholpen. Tijdig geinformeerd over de status van mijn auto en het probleem opgelost. Ik ben erg blij met hun service.

Standaard winterbanden wissel

Zie titel, geen bijzonderheden.

Fijne professionele garage

Ik word altijd vriendelijk geholpen, ze denken met je mee en willen problemen oplossen. Snelle service ook en vervangend vervoer als je de auto even daar moet achter laten. Tot nu toe erg tevreden over garage Roos.

Altijd meedenken en meewerken aan oplossingen

Al 7 jaar goede ervaringen met mijn Mini, vooral doorgaan!!!!!

direct geholpen bij een defect aan auto

Snel kunnen handelen door defect in 1 werkdag te verhelpen

Goede communicatie en goed overleg. Alles wordt heel duidelijk uitgelegd. Klantvriendelijk! Een hele fijne ervaring gehad!

Topgarage

Op korte termijn afspraak inplannen, goede service en duidelijke uitleg over de kosten die vooraf worden doorgebeld. Bij het ophalen werd de auto ook nog volledig schoon afgeleverd.

Vriendelijke mensen, goed advies en goede service

Vriendelijke mensen, goed advies en goede service

Geweldig garage, snelle service en vriendelijk personeel

Mijn zakelijk mini is daar in onderhoud en ik kan zeggen, in een woord : Geweldig. Een afspraak is snel gemaakt op kort termijn. Reparaties goed uitgevoerd, soms kan je er zelf op wachten onder genot van een heerlijk kopje koffie. Ook bij een spoed reparatie "schakelen" zij snel. Ik hoor wel eens anders van mijn collega's die soms maanden van te voren een afspraak moeten maken bij de dealer waar de auto in onderhoud is.

Snel en efficiënt geholpen

Roos gebeld omdat ik een raar geluid hoorde aan één van mijn wielen. Ik kon dezelfde dag komen, ze hebben een diagnose gesteld en direct het probleem opgelost. Kosten 50 euro. Zeer tevreden. Wat ik wel jammer vond is dat je geen monteur te spreken krijgt. Dus diegene die aan jouw auto gewerkt heeft spreek je niet. De uitleg gaat via de receptie. Dat vind ik persoonlijk niet handig.

Prima geholpen

Snel en vakkundig geholpen

Goede service!

Eerste keer bij Garage Roos. Heel goede ervaring!

Ze doen wat ze beloven. Hebben een goede communicatie.

Prima service.

Goede service en ze denken mee aan de beste en voordeligste oplossing.

Attent,vriendelijk.professioneel,vakkundig

Naar de wensen van de klant