top services

auto weg gebracht, keurig een leen auto mee gekregen. snelle services zelfde dag kon ik mijn auto weer ophalen! ik kom hier zeker weer terug.

Altijd tevreden over deze garage, al vele jaren.

Altijd tevreden over de service, ik zou iedereen deze garage aanbevelen.

Een telefoontje en alles was geregeld toen ik de auto bracht. Snel handelen en goede service

Service gericht

Klantvriendelijk en deskundig wordt er gewerkt in dit verzorgde bedrijf.

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Een betrouwbare en goede BMW-specialist die heel klantvriendelijk is.

Geweldige service!

Geweldige service. De onderdelen waren heel snel binnen en de wachtruimte is netjes en mooi. Ook voor de kids was het geen straf om te moeten wachten.

Duidelijk en vriendelijk!

Mijn auto mocht weer voor onderhoud. Ik werd vriendelijk ontvangen en op de dag goed op de hoogte gehouden. Er moesten wat onderdelen vervangen worden en telefonisch netjes doorgekregen wat er moest gebeuren en wat het ging kosten. Auto was weer op tijd klaar aan het einde van de dag. Prima service.

Top geholpen!

Mooie werkplaats en vakmensen

Word altijd prima geholpen bij garage Roos. Goed bereikbaar, vriendelijk personeel en prima communicatie vooraf over de werkzaamheden. Goed alternatief voor de BMW dealer.

een prima garage met geweldige service

vakmanschap, meedenken, goed onderhoud plegen en dat alles met een vriendelijke lach.

Snelle service

Bij het wegrijden constateerde ik een lampje wat aanging en direct naar de garage gereden. Ondanks dat ik geen afspraak had, ben ik toch (snel) tussendoor geholpen.

Super service

Altijd even vriendelijk en komen altijd met oplossingen. Echt een fijne betrouwbare garage

Goede service en fijne garage

Snelle en goede service bij problemen!

Top Garage, met goede service en vriendelijke medewerkers.

Kon wachten op het uitvoeren van een kleine beurt. Gelijk geholpen en een keurig overzicht van de aandachtspunten met een te verwachten kosten overzicht.

Naar mijn inzicht uitermate vriendelijk geholpen

Professioneel en met veel kennis van zaken geholpen

Goed vriendelijk betrouwbaar bedrijf

fijne werkplek als je wacht fijne koffie en koekjes erbij fijne nette wachtruimte en flexibel in het vinden van oplossingen

Snel, degelijk en goed

De BMW wilde eerst niet starten en braakte daarna rook en benzine. Kon hem nog net naar Roos brengen. Daar was binnen een paar dagen diagnose gesteld, en reparatie in goed overleg. Heel prettige ervaring (al blijft onderhoud aan BWM wel een erg dure hobby ;-)

Goede service, houden zich aan afspreken.

Altijd direct antwoord op vragen, zowel telefonisch als per mail. Afspraken worden nagekomen en geen onverwachte verrassingen. Ik ben zeer tevreden.

Top geregeld

APK SNEL EN GOED GEREGELD. En ook nog advies gekregen!

vandaag slecht

Vandaag kwam de prijs afspraak niet goed uit in mijn nadeel

Topservice!

Fijne mensen die meedenken en goede service bieden. Aanbevelingswaardig!

Goed service

Goed service

Gewoon goed

Prima geholpen

Prima tot goed, moeilijk om te beoordelen, omdat ik er niet bij ben geweest….

Maar ik vertrouw erop dat er goed werk is verricht!