Ik word altijd prima geholpen...service is uitstekend...!!

Service is geweldig...heel klantvriendelijk...en ook altijd goed geholpen...daarom al jaren klant bij deze garage....!!!

Vriendelijke mensen

Super klantvriendelijk en goede service

Top service!

Goed mee denkend

Onze auto gaf onderhoud aan en dus met mijn “helden” van Fencor gebeld voor een afspraak! Deze gaven aan dat het volgens schema nog lang niet nodig was en hebben de interval wat opgehoogd en tevens alles gecheckt! Her en der wat olie en vet er op En we kunnen weer veilig op pad. Bij een ander hadden ze gewoon ‘n onnodige beurt gegeven om de kas te spekken vandaar deze pluim voor Fencor. Goed mee gedacht Helden!!

Snel gereageerd en gedaan wat afgesproken was

Goeie ervaring

Auto door de APK, zelfs met onderdelen van de sloop en keurig gewassen stond de auto klaar.

Geweldige service!

De medewerkers geven goed advies en de service is fantastisch. Ze werken nauwkeurig en een goede dienstverlening.

Super goed bedrijf

Super goed bedrijf, en prima service

Door weersomstandigheden was niet op tijd de leen auto terug die ik nodig had terwijl mijn auto in reparatie was. Ik werd persoonlijk naar huis gebracht door dit bedrijf. Toen mijn auto klaar was werd deze zelfs aan huis gebracht.

Vriendelijke professionele sfeer en reparaties

Auto gebracht voor apk. Uitstekende service. Goed en vakkundig geregeld.

buitengewoon goed garagebedrijf.

Prettig bedrijf om hier het onderhoud van je auto te laten doen. Ervaren personeel , eerlijk en een bijzonder goede service. Dus samengevat ,Super,

super goed klantvriendelijk groetjes eric leeman

ik geef deze garage dikke voldoende zeer tevreden groetjes eric leeman

Super goed bedrijf

Ik word altijd super fijn geholpen

Direkte hulp.Goed en zeer betrouwbaar.

Zie boven.

Zaken gaan meestal goed

Is altijd goed geregeld, alleen vorige week had ik een leenauto verwacht(zoals afgesproken), maar die was dus al uitgegeven helaas.

Top service!!

Door een navigatie foutje was mijn spiegelglas gesneuveld dus meteen met Fencor contact gezocht en de uiterst vriendelijke man vertelde mij dat hij de volgende dag binnen zou zijn echter Fencor was eigenlijk gesloten ivm vakantie! Maar men verzekerde mij dat de spiegel evengoed gerepareerd zou worden ondanks de vakantie stop! Nou ja zeg, waar maak je dat nog mee tegenwoordig? Bij Fencor dus! Er bleken nog wat krassen op de deur te zitten door de aanrijding en de heren hebben deze keurig weg weten te poetsen als extra service. Kortom Fencor is en blijft mede door deze actie mijn garage en ik hoop dat deze reactie bij mag dragen aan een nóg grotere aanloop bij mijn”Helden” wat dat zijn het! Voor wat er nogvan over is gebleven, nog een hele fijne vakantiemannen en zéér graag tot ziens!

zeer tevreden

Garagebedrijf Fencor staat bij mij bijzonder hoog in het vaandel. Zeer betrouwbaar en een service die er mag zijn. Ook heel goed klantgericht

Goed bedrijf met prima service

Word altijd super goed geholpen, ben erg tevreden

Een garage die ik vertrouw

Tot nu toe een positieve ervaring.

Geweldige service!

Dit garagebedrijf werkt accuraat, snel en is betrouwbaar. Geef goed advies, resultaat en oplossingsgericht!

Goede garage voor een prima prijs en met vriendelijk personeel.

Auto doet het weer prima na een grote beurt en APK.

Voek me bij fencor thuis

gewoon super

keurig netjes behandeld. goede service. echt een aanrader. kom er al jaren met veel genoegen.

Ik stond met lege accu Belde en met 15 minuten waren ze er Auto meegenomen accu doorgemeten Was af dus nieuwe accu en klaar Ik ben hier zeer tevreden over

De Mossel 23 H

1723HX Noord-scharwoude