Prima service deze vakman

Altijd prima service al jaren mijn vertrouwde adres.

Volgens sfspraak en reëel bedrag

Auto weggebracht voor een onderhoudsbeurt

Er kwam ‘n melding in mijn scherm te staan dat er onderhoud nodig was voor onze Kadjar dus gelijk mijn helden van fencor opgezocht! Het bleek om ‘n 60.000 beurt te gaan dus de afspraak was in no time geregeld én op zéér korte termijn. Voor die dag stond er ‘n zéér comfortabele leen auto voor ons gereed waardoor ik zorgeloos naar mijn werk kon, óók weer zo’n pluspunt van garage Fencor! Mannen bedankt en zéker tot de volgende keer!

Deze auto is mij ooit aanbevolen door FENCOR en sindsdien altijd in onderhoud bij hen. Contact verloopt heel fijn, onderhoud wordt keurig uitgevoerd en geen verassingen. Uiteindelijk is deze auto en garage een goede keuze gebleken.

prima geholpen

wordt er altijd super fijn geholpen

Perfecte service

Zeer goed advies en uitvoering

Luisteren goed naar je Deskundig advies Atijd eerst overleg Zeer aan te bevelen

Betrouwbaar en Vakmanschap

Een prettig bedrijf waar je als klant wordt gewaardeerd. Vakmanschap en klantvriendelijk staat hoog in het vaandel.

Prima Service!

Door nalatigheid mijnerzijds was ik hélemaal vergeten dat onze auto gekeurd moest worden in October en had nog maar enkele dagen te gaan dus snelheid was geboden. Mijn helden van Fencor dus maar gebeld en deze maakte ruimte voor me vrij zodat ik 3 dagen later en nog ruimschoots voor de deadline gekeurd en wel de werkplaats kon verlaten. Super bedankt mannen!!

top

Goed geholpen door Fencor

Altijd goede service

Ik kan altijd een beroep op de jongens doen…

Prima geholpen

Reparaties worden goed gedaan en prima uitleg gekregen hierover

Zo fijn om elke keer de auto gewassen terug te krijgen en alles is prima in orde. Het duurt vaak wel erg lang, soms langer dan week voor een kleine reparatie. Dat zou wel een verbeterpuntje kunnen zijn.

Super service

Was ziek kwamen de auto halen en weer netjes terug brengen .

Wederom super service !!

Wij komen hier al jaren , altijd super service en denken goed met je mee als er zaken gedaan moeten worden. Groot plus punt is dat er altijd vervangend vervoer ter beschikking wordt gesteld !! Dus zeker een aanrader.. :)

Duidelijk en eerlijk advies

Erg duidelijk met diagnose Goed en eerlijk advies over wat er moet gaan gebeuren. Goede prijs

Altijd vriendelijk personeel en oplossingsgericht

Vriendelijk en oplossingsgericht personeel.

Hele goede betrouwbare dienstverlening

Hele goede betrouwbare dienstverlening

Top!!

Netjes, professioneel en betaalbaar

Goede service en fijne hulp en fijne mensen

Goede prijs

APK en een kleine beurt voor een mooie prijs. Ook heel prettig contact met de medewerkers.

Ik word altijd prima geholpen...service is uitstekend...!!

Service is geweldig...heel klantvriendelijk...en ook altijd goed geholpen...daarom al jaren klant bij deze garage....!!!

De Mossel 23 1723HX Noord-scharwoude