gewoon goed

eerlijk en prijs kwaliteit verhouding goed

Staan altijd klaar om je te helpen

Staan altijd klaar om je te helpen. Service is goed. Dit voor reparatie, onderhoudsbeurt tot de aanschaf van een auto

Fijn personeel top service

Snelle service, goede communicatie en eerlijk

Na eerst een offerte te hebben aangevraagd, kreeg ik deze binnen een paar uur. Deze was in vergelijking met andere autobedrijven in de buurt sneller, goedkoper en eerlijk. We konden ook snel terecht voor de reparatie en kregen gratis een leenauto (brandstof natuurlijk wel voor eigen rekening). Al met al zeer tevreden over prijs, klantvriendelijkheid en service!

Fantastische service allround

Afspraak, auto brengen en helemaal nagekeken weer ophalen, vriendelijke service, helemaal tevreden

top

Ik word er altijd super goed geholpen

Zeer vriendelijk zeer professioneel.

Niet voor niets ben ik al zo,n 20 jaar vaste klant bij dit bedrijf.Hopenlijk blijven de contacten zoals ze nu zijn.

Prima!

Fijne mensen!

Wederom goede service gehad bij Fencor , ook de leen auto welke ter beschikking wordt gesteld is altijd fijn..

Vriendelijk, behulpzaam en deskundig

De drukgroep van mijn Ford moest vervangen worden. Erg tevreden over , duidelijke afspraken, leenauto gekregen en verder vriendelijk en deskundig personeel. Ik kom er al jaren en de service blijft uitstekend.

Zeer slecht

Waardeloze garage, komt prijs afspraak niet na, reparatie van lekke kop duurde 8 maanden en was € *** euro in plaats van de afgesproken € *** maar daar wist hij niet meer van, ook heeft de reparatie 8 maanden geduurt, auto stonden maanden de moter er uit gewoon buiten. 3 keer terug geweest om dat er steeds lekkages waren, zelf een keer met pech langs de snelweg gestaan, turbo slangen zaten gewoon los, ANWB vond dat de moter zeer slordig in gebouwd was, de auto is nog steeds niet goed maar ga er nooit meer heen, als je klaag, dan krijg je een brief van zijn advocaat. kosten van het afslepen van de auto werd ook niet vergoed. eigenaar is ook bij nooit op de zaak aanwezig.

Geachte heer Kaan, Uw reactie verbaast ons geenszins. Graag zouden wij middels deze weg hierop als volgt willen reageren. Wij plaatsten het een en ander dan ook graag in (de juiste) context. U plaatste deze beoordeling, nadat u de openstaande vordering betaalde. U erkende daarmee uw verschuldigdheid. Het staat u uiteraard vrij om een review te plaatsen. Echter, het is daarbij wel van belang dat hierbij de juiste feiten en omstandigheden worden benoemd. Dit is ons inziens niet het geval en wij trekken de betrouwbaarheid van uw lezing van de feiten ernstig in twijfel. Er was sprake is van een lekke koppakking. Deze reparatie is naar onze tevredenheid uitgevoerd, aangezien het koelsysteem naar behoren functioneerde. Naderhand hebben zich diverse complicaties voorgedaan welke onvoorzien waren, maar niets met de koppakking reparatie van doen hadden. U spreekt o.m. over een motorolielekkage. Dit betrof een lekkage aan het motorcarter. Wij hebben deze lekkage uit coulance voor u gratis uitgevoerd. Verder stelt u dat de ANWB constateerde dat er slangen niet goed waren gemonteerd. Deze diagnose kan niet correct zijn. Immers, nadat deze zouden zijn vastgezet was er geen positief resultaat. Auto moest desondanks afgesleept worden. De juiste diagnose had moeten zijn dat de beide roetfilters volledig dichtgeslibd waren. Ook hier hebben wij coulance toegepast. Het de- en monteren van de beide roetfilters hebben wij niet aan u doorberekend. Ten aanzien van uw opmerking over de lange reparatietijd van 6 maanden merken wij als volgt op. Er is sprake van een voertuig uit 2009 met een complexe motor en een kilometerstand van meer dan 350.000. Het valt dan te verwachten dat veel onderdelen niet en of moeilijk te verkrijgen waren. Bovendien hadden deze een lange levertijd. Tevens was, zoals bij u bekend, sprake van een benodigde reparatie aan een schroefdraad in het motorblok door een extern revisiebedrijf. Samengevat: Het is jammer dat u in uw review niet de juiste gang van zaken uiteenzet en daarbij niet vermeldt dat wij uit coulance een (aanmerkelijk) gedeelte van de uitgevoerde werkzaamheden niet in rekening hebben gebracht. Enkel en alleen om u tevreden te stellen. Toen u uw betalingsverplichtingen niet nakwam, achtte wij ons genoodzaakt om een jurist in te schakelen. Uiteindelijk heeft u de rekening betaald en daarmee de vordering erkend. De overige beoordelingen van onze klanten geven een juiste weergave van onze werk- én handelwijze. Wij voeren onze werkzaamheden naar plicht en geweten uit en wij doen ons uiterste best om iedereen tevreden te stellen. Dit laatste bleek in uw geval helaas niet mogelijk.

Goede en klantvriendelijke service

2e keer met onduidelijke klacht bij ze aangeklopt. Hadden snel boosdoener ontdekt. Goede communicatie erover. Meedenken qua prijs en onderdelen en bij ophalen auto ook kapotte onderdelen laten zien. Geeft extra betrouwbaar gevoel.

Prima niets op aangemerkten .

Altijd bereid om te helpen, houden zich goed aan de gemaakte afspraken. H

Prima service en vriendelijke klantbehandeling.

Mijn auto rijdt weer als vanouds.

Prima en snelle service.

Snelle en persoonlijke service. Prima.

Altijd vriendelijk en professioneel, zoeken alles tot het uiterste uit. Top bedrijf!

Goed en vertrouwd

Edwin en Kees zijn altijd even vriendelijk.

top

vriendelijke mensen en goede service

Heb een bedrijf bus in onderhoud. Lossen snel problemen op als ze er zijn. Weten waar ze over hebben

zeer goed geholpen

De old timer is zeer vakkundig gerepareerd en we gaan er weer met een gerust gevoel gebruik van maken.

Tot nu toe erg tevreden.

Fijne vriendelijke bediening. Geloofwaardig, geeft vertrouwen. Ik ga zeker weer heen! Nog maar 1 x geweest

Eerlijke garage

Ze weten precies wat er aan de auto gedaan moet worden. Niet meer en niet minder

Prima service deze vakman

Altijd prima service al jaren mijn vertrouwde adres.

Volgens sfspraak en reëel bedrag

Auto weggebracht voor een onderhoudsbeurt