Een ronduit plezierige koop ervaring.

Samen met mijn zoon hebben wij vooral de communicatie met verkoper Robbert en zijn vader, eigenaars van het bedrijf, als plezierig, accuraat en bovenal als vlot ervaren. In de week tussen proefrit en ophalen auto bleken een paar telefoontjes en e-mails voldoende om tot in de kleinste details tot overeenstemming te komen. Het bedrijf straalt degelijkheid, deskundigheid, netheid en zorgvuldigheid uit. Het is jammer maar met vijftig minuten ligt 'Nieuwkoop' als onderhoudsbedrijf wat te ver van Oostvoorne.

Hadden bij hun een auto met problemen ter reparatie aangeboden (die elders gekocht was ) bleek probleem met technische storing te zijn drama maar wat hebben deze mensen hun best gedaan om ons te helpen echt Super uiteindelijk kwamen ze met een hele goede andere oplossing . Kan bedrijf bij iedereen aanbevelen zeer betrouwbaar fijne mensen.

Hier geweest omdat er online een auto stond die ik graag wilde bekijken. Makkelijk via de mail een afspraak kunnen maken! Daar aangekomen werd er veel tijd voor me genomen. Daar besloten de auto te kopen en kon de auto een week later ophalen! Met een tevreden gevoel Daar weggegaan!

Goede en snelle service

Leuke auto gekocht. Vriendelijke geholpen, en nette service. Hopelijk veel veilige kilometers voor de toekomst.

Top bedrijf!

In eerste instantie zijn wij zonder enig verwachtingen gegaan. We zijn gewoon gaan kijken naar een Ford Fiesta die ze daar hadden. Bij binnenkomst werden wij naar buiten begeleid om de auto te bekijken. Na een proefrit wisten wij zeker dat we de auto willen hebben. Afspraak gemaakt en na twee dagen konden wij de auto ophalen. Wat een geweldige service. Robbert je bent GE-WEL-DIG

Betrouwbaar bedrijf

Autobedrijf Nieuwkoop komt zijn beloften na , ondanks dat mijn Bovag garantie al verlopen was hebben ze mijn verwarming voor de helft van de prijs gerepareerd ,ik ben dan ook zeer tevreden

Proffesioneel bedrijf, en verkoper!

Vandaag mijn Opel Astra 2006 ingeruild voor een Astra 2010. Al vanaf het telefoongesprek kreeg ik een goed gevoel over het bedrijf, en bij ontvangst werd dat bevestigt. Hele fijne vriendelijke ke verkoper, die verstand van zaken heeft. Voordat ik aankwam op afspraak was de auto helemaal nagekeken en zijn er wat punten verbeterd. Na een duidelijke beschrijving over de auto, het onderhouds verleden en een proefritje werden alle zaken keurig afgehandeld door de verkoper. Erg fijn om op deze manier zaken te doen.

Super service

Wij hebben net onze nieuwe auto afgehaald en de complete afhandeling is super afgehandeld. Het is een bedrijf waar de klant koning is. Autobedrijf Nieuwkoop, hartelijk bedankt voor de fijne samenwerking en jullie hebben een vaste klant erbij. Ga zo door, super service.

Super goed geholpen.

Ik ben super goed geholpen met het vinden van een tweedehands kia picanto! Alles werd helemaal top geregeld en we zijn super fijn geholpen. Nog heel erg bedankt!

Netjes en vriendelijk

Zeer vriendelijk en netjes geholpen

Vriendelijke en betrouwbare mensen, goed geholpen!

Was op zoek naar een leuke occasion; deze via de website gezien en meteen proefrit kunnen maken. Na overleg etc, prachtige auto gekocht. Robbert heeft mij goed geholpen en extra service verleend op de auto. Na 1 week deze kunnen ophalen! Goed bedrijf en veel keuze in occasions!

Super fijn geholpen

Ik ben fijn geholpen, goede prijs en ook achteraf nog goede service.

Heel netjes

Onze nieuwe auto werd heel netjes afgeleverd, we zijn er zo blij mee. We waren echt toe aan een grotere auto, en we zijn zo goed geholpen. Heel vriendelijk personeel. We hopen dat het voorlopig niet nodig is, maar als we een nieuwe auto nodig hebben zouden we hier zeker terugkomen.

Heel vriendelijk en professioneel

Ik kwam gericht voor een bepaalde auto. Na een rondje over het terrein werden we ontzettend vriendelijk te woord gestaan, ondanks dat het erg druk was. We wilden graag een rondje rijden en dat werd tussendoor voor ons geregeld. De auto is helemaal naar onze zin, dus bij terugkomst hebben we met lekkere koffie erbij een fijne zaak gedaan. De auto stond een paar dagen later glimmend op ons te wachten. Echt aan te bevelen! De werkplaats ziet er bijzonder fris en opgeruimd uit.

Top service, transparant en klantgericht

Hele goed service, Robbert heeft veel tijd voor je en legt zaken transparant uit. We hebben door hem veel vertrouwen gekregen en gelijk een auto gekocht!

Super goed geholpen

Toen ik binnen stapte had ik gelijk al een goed gevoel en Robert die achter de balie staat is zeer klantvriendelijk...ik zou iedereen aanraden om daar naar toe te gaan...zij hebben ook een ruim selectie van tweedehands prachtige auto's...ik heb daar uiteindelijk een prachtige mooie Peugeot 108 gekocht...zeer tevreden.

Rob was erg klantvriendelijk en heel duidelijk en snel!

Zeer vriendelijk correct super bedrijf

Kwam bij auto Nieuwkoop via een advertentie op internet. Afspraak gemaakt om de Volvo XC60 te bekijken. Ontvangen door een vriendelijke medewerker die ons op ons gemak de auto liet bekijken. We maakten een proefrit en bij terugkomst werd de deal gesloten. Zelfs werd de mogelijkheid geboden om 2 auto,s in te ruilen kregen mooie rieele inruil prijs terug. Zeer tevreden met deze aankoop en zeer goede service. Voor onze volgende auto gaan we zeker weer naar AUTO Nieuwkoop te Oud Beijerland.

Mijn eerste auto gekocht bij dit bedrijf prima service

Ben echt super tevreden. Werd super goed geholpen en alles werd goed uit gelegen. Personeel was ook super vriendelijk. Zeker een aanrader.

Lekker direct

Fantastisch!

Autootje van onze dochter hier gekocht, wat een aardige, hartelijke mensen! Top!

Een echte aanrader!

Zeer prettig en professioneel geholpen. Robbert heeft alle tijd genomen om de gekochte auto goed heel uit te leggen! Je kunt zien dat er met passie in dit bedrijf gewerkt wordt. Mooie auto gekocht met 6 maanden bovag garantie en van een bedrijf waar ik alle vertrouwen in heb.

prettige ervaring

prettige en ervaring met enthousiaste en deskundige medewerker

Onze ervaring was zeer goed, vriendelijk,niet opdringerig en goede service

Rembrandtstraat 2

3262 HR Oud-beijerland

186640 950

Over Autobedrijf 'Nieuwkoop'

Al sinds 1983 uw vertrouwde én voordelige adres voor al uw wensen op autogebied. Als onafhankelijk Bovag-autobedrijf hebben wij alle vrijheid om ons eigen beleid te bepalen. Kijk bij Diensten of maak hieronder uw keuze voor een volledig overzicht van ons aanbod .Van het vervangen van een lampje tot het stellen van een diagnose en het maken van risico analyse – Autobedrijf Nieuwkoop staat 6 dagen per week (ook op zaterdag) klaar om u te voorzien van directe service. Indien mogelijk wordt uw wagen gerepareerd terwijl u wacht onder het genot van een kopje koffie.