Betrouwbaar bedrijf, goede service

Heb hier een auto gekocht, ben tot nu toe zeer tevreden met de aankoop. Respectvolle en vriendelijke mensen, mooi bedrijf. Gr.

Gewoon een vertrouwd adres

Ik heb door de jaren heen al meerdere auto's hier gekocht en in onderhoud gehad en altijd tevreden geweest. Ook onze laatste aanwinst vandaag hier op mogen halen. Gewoon een nette zaak waar je goed, vriendelijk en vooral eerlijk geholpen wordt. Ik blijf hier nog jaren klant en kan Nieuwkoop ten zeerste aanbevelen.

Snel en netjes afgehandeld

Via marktplaats contact gehad. We kregen een nette inruil. Zodoende 1 x kijken zaken gedaan en meenemen. Betrouwbaar bedrijf, die alles snel en netjes regelt.

Wat een enthousiasme

Hij is er voor de klanten!

Super goede service!!

Komen zeer goed en betrouwbaar over

Goede service.en uitleg. Mooi een hele schone garage. ben heel erg goed en vriendelijk geholpen.

Veel kennis en passie

Zelden kom je autovakmensen tegen met zoveel liefde, passie en kennis. We kochten 'n prachtige occasion die met topservice is afgeleverd. Daar kwam nog een cursus van ruim 'n uur bij om de vele opties van de auto te snappen. We hopen er lang plezier van te hebben maar komen zeker terug bij auto Nieuwkoop!

prima bedrijf

Op een leuke manier geholpen. Geen koude drukte

Erg behulpzaam, vriendelijk personeel

Robbert heeft ons erg goed geholpen. Ondanks de drukte nam hij alle tijd voor ons. Met plezier een auto gekocht bij autobedrijf Nieuwkoop

goed geholpen door een zeer enthousiaste verkoper!

Een garage bedrijf met veel ervaring dat weet waar ze over praten! Je hebt het gevoel dat je er al jaren komt, wat je een vertrouwd gevoel geeft! Kortom, een fijne garage !!!!

Vlot, duidelijk, conform afspraken

Ik heb een occasion gekocht en mijn oude ingeruild. Correct geholpen bij de testrit, goed beargumenteerd een inruilprijs geboden gekregen. Er was nog enige onderhandelingsruimte. Auto stond op het afgesproken moment klaar, alles was conform afspraken. Keurig dus.

Prettig bedrijf.

Vriendelijk en eerlijk geholpen door kundige mensen. Ook de keurmeester van Mijnautocoach had een zeer goede indruk van het bedrijf en de auto die we uiteindelijk hebben gekocht.

Goede service en vriendelijk personeel, goed geholpen.

mijn kennismaken is goed begonnen.

al bij de eerste keer werd ik keurig te woord gestaan en goed geholpen, De auto is als nieuw afgeleverd, mensen die ik meegemaakt heb waren aardig en vriendelijk en ik hoop dat de volgende tijd ook zo zal blijven.

Fantastisch autobedrijf

Online een mooie auto gezien. Even gebeld en snel de deal gesloten. Auto nog niet live gezien. Deze viel niet tegen toen wij hem gingen ophalen. En er waren wat extra zaken geregeld uit voorzorg. Dat is nou top service. Zelf ben ik ook werkzaam in de autobranche. Maar zo wil je geholpen worden. Dus voor mij een dikke 10!

Mooi bedrijf met goede service

Sinds een aantal jaar onze 2e auto bij dit bedrijf in onderhoud naar volle tevredenheid. Recent een mooie auto gekocht ter vervanging van mijn ingeleverde lease auto.. Hierbij zeer vriendelijk geholpen door eigenaar Robert. Bij bezoek en proefrit uitgebreide toelichting en advies gehad. Auto is vervolgens in top conditie afgeleverd. Een mooi bedrijf waar service en aandacht voor de klant centraal staan en dat alles voor nette prijzen. Tevens zelden zo'n schone en net opgeruimde werkplaats gezien.

Fijn bedrijf!

Zeer fijne ervaring met deze garage. Vriendelijke mensen en top service!

Zeer goed geholpen

Goed geholpen bij een mooie verzorgde auto

Goed bedrijf

Degelijk bedrijf, de houden hun woord. Bedankt voor de service!

Voor ons een goed autobedrijf.

Goed en deskundig geholpen door Robbert. Enthousiaste en aimabele man met verstand zaken. Aanrader dit bedrijf. Meer hoef ik niet zeggen.

Vriendelijk, behulpzaam en eerlijk!

Fijne vakmensen! Goede service!

Top service en er wordt meegedacht!!!

Vriendelijk deskundig goed gevoel Betrouwbaar!

Rembrandtstraat 2 3262 HR Oud-beijerland

186640 950

Over Autobedrijf 'Nieuwkoop'

Al sinds 1983 uw vertrouwde én voordelige adres voor al uw wensen op autogebied. Als onafhankelijk Bovag-autobedrijf hebben wij alle vrijheid om ons eigen beleid te bepalen. Kijk bij Diensten of maak hieronder uw keuze voor een volledig overzicht van ons aanbod .Van het vervangen van een lampje tot het stellen van een diagnose en het maken van risico analyse – Autobedrijf Nieuwkoop staat 6 dagen per week (ook op zaterdag) klaar om u te voorzien van directe service. Indien mogelijk wordt uw wagen gerepareerd terwijl u wacht onder het genot van een kopje koffie.