Enthousiast team dat zorgt dat het voor elkaar komt.

Breng onze auto's al jaren naar Nieuwkoop Oud-Beijerland voor onderhoud en reparaties. Steeds een vakkundig en eerlijk advies. Als een vervangend onderdeel lastig te verkrijgen is wordt er extra inzet geleverd om het zelfs vlot uit het buitenland te bekomen. Wij hopen nog jarenlang klant te kunnen blijven bij deze mooie goed geoutilleerde vakgarage.

Klantvriendelijk en deskundig.

Weten waar ze over praten en nemen de tijd. Zeer klein minpuntje: bij de aflevering geen attentie, maar is jullie vergeven.

Goede service, vriendelijke mensen

Gisteren onze nieuwe Opel Astra opgehaald bij autobedrijf Nieuwkoop. Onze oude auto hebben we ingeruild. De auto stond netjes gepoetst op ons te wachten. Papieren werden in orde gemaakt en daarna kregen we nog uitgebreid uitleg over alle opties van de auto. Prima service, vriendelijke mensen.

Snel en zorgzaam.

Vakmensen met verstand, klantgericht als altijd. Helpen je uit de brand en geven advies waarnodig. Vakkundig krijg je de juiste orginele auto onderdelen geleverd in rap tempo! Spoedzaken verhelpt men zeer snel en extra wensen altijd mogelijk in overleg.

Wat een feest om een auto te kopen bij autobedrijf nieuwkoop!!

Wat een verademing is autobedrijf nieuwkoop!! Geen gladde praatjes, veel vakkennis en vooral zeer klantvriendelijk. Robbert is een topper!!

Ze hebben erg goed gelopen

Ik heb een auto uitgekozen die ontzettend veel knoppen en mogelijkheden heeft dat ze echt de tijd nemen om alles door te nemen. Ik ben er erg blij mee, op naar de mooie kilometers.

Goede service en eerlijk advies van iemand met verstand van zaken

Occasion aangeschaft, uitgebreide toelichting gekregen en alle tijd om beslissing in overweging te nemen. Goed bod op de in te ruilen auto. Nieuwe auto is afgeleverd volgens afspraak met beurt en enkele kleine extra's. Zeer tevreden.

Mooi, Schoon en vriendelijk bedrijf

Keurig geholpen door Robbert. Vriendelijk en enthousiast, mooi en schoon pand. Mijn vrouw is blij met haar fiatje 500. Bedankt!

Keurig bedrijf! Alles goed geregeld, blij met de auto!

Uitstekend bedrijf met goede service

We hebben onze nieuwe auto hier aangeschaft en onze oude auto ingeruild. Moet zeggen dat we echt zeer netjes geholpen zijn en dat ze afspraken ook echt nakomen! Al met al heel tevreden.

Op de juiste wijze geadviseerd bij de aanschaf van onze nieuwe auto.

Fijn geholpen en volgens afspraak alles afgewikkeld . Wij hopen dan ook een langdurige relatie op te bouwen bij Autobedrijf Nieuwkoop.

Top autobedrijf! Eerlijk, behulpzaam en vriendelijk!

Voor het eerst in 20 jaar een auto in de Randstad gekocht. Na veel zoeken kwamen we uit bij autobedrijf Nieuwkoop. Auto wezen kijken en meteen vriendelijk op weg geholpen. Eerlijk, transparant, meedenkend en vriendelijk! Direct aanspreekbaar, houden zich aan gemaakte afspraken, reageren snel. Met een goed gevoel zijn we hierheen gegaan, en met een goed gevoel hebben we een auto gekocht waar we tot nu toe ook met heel veel plezier in rijden. Voor ons blijft autobedrijf Nieuwkoop staan als vaste autobedrijf/garage. Wij raden iedereen aan om hierheen te gaan.

Top autobedrijf! Eerlijk, behulpzaam en vriendelijk!

Hier een auto gekocht, zeer tevreden tot nu toe. Respectvolle en vriendelijke mensen, mooi bedrijf. Top bedrijf!

Heb hier een auto gekocht, ben tot nu toe zeer tevreden met de aankoop. Respectvolle en vriendelijke mensen, mooi bedrijf. Gr.

Over Autobedrijf 'Nieuwkoop'

Al sinds 1983 uw vertrouwde én voordelige adres voor al uw wensen op autogebied. Als onafhankelijk Bovag-autobedrijf hebben wij alle vrijheid om ons eigen beleid te bepalen. Kijk bij Diensten of maak hieronder uw keuze voor een volledig overzicht van ons aanbod .Van het vervangen van een lampje tot het stellen van een diagnose en het maken van risico analyse – Autobedrijf Nieuwkoop staat 6 dagen per week (ook op zaterdag) klaar om u te voorzien van directe service. Indien mogelijk wordt uw wagen gerepareerd terwijl u wacht onder het genot van een kopje koffie.