Auto huren makkelijk te regelen.

Gemakkelijk, goed georganiseerd, fijne huurauto. Maar dit duurt langer als 30 seconden, daar heb ik wel een hekel aan.

Super service !

Als heel veel goede onderdelen kunnen kopen ,brommers op kenteken laten zetten en onlangs zeer goede basis gekocht voor nieuw project.

keurig netjes geholpen

apk keuring , remschijven en blokken vervangen en 2 nw banden, en ook de auto gewassen., dit alles netjes gedaan.

• Medewerkers

Heel prima, zoals altijd!

Klant is koning!

Teleurgesteld

De laatste jaren werden helaas afspraken geannuleerd, ook dit jaar. Bij de laatste afspraak was een medewerker vergeten de afspraak vast te leggen. Dat zijn geen fijne dingen. Wat hen wel siert is dat ze excuus aangeboden hebben en die geaccepteerd zijn. Zand er over en we blijven gebruik maken van hun diensten.

• Medewerkers

Hele fijne garage. Personeel is vriendelijk, medekend en heel vakkundig. Staan ook altijd voor je klaar.

• Medewerkers

Prima huurbakwagen, schoon en netjes. Duidelijke uitleg over gebruik laadklep.

• Medewerkers

uitstekende afhandeling van een schade aan de auto

De schade aan de auto is weer keurig verholpen. De auto ziet er weer als nieuw uit. Heel goede service en juiste informatie gekregen.

Geweldig.

Ik stond met een lekke band in de polder, ongeveer 2 km buiten het dorp. Er zat een stuk betonijzer in mijn band. Ik belde garage Wegman en kreeg daar Trudo Lakerveld aan de lijn. Het verhaal verteld en binnen een kwartier was hij ter plaatse. Wiel gedemonteerd en meegenomen naar de garage. Plug erin en band weer opgepompt. In een klein half uur was hij weer terug. Wiel gemonteerd en ik kon weer rijden. Pluim voor Autobedrijf Wegman B.V.

• Medewerkers

Fijne mensen met vakkennis !

Ik ben vriendelijk geholpen . Na aankoop wordt er meegedacht . De mensen zijn vakbekwaam .

Goed geholpen.

Goede service en advies

Klantvriendelijk, goede service en advies. Fijn dat we dit autobedrijf in ons eigen dorp hebben. Kwaliteit om de hoek.

Klantvriendelijk

Mijn winterbanden mochten al wat dagen eerder neergelegd worden. Verder was auto op tijd klaar en prettige mensen.

Alles prima

Fijn bedrijf

Prettige sfeer , goede service

Topservice!

Makkelijk bereikbaar, snelle afspraak, vriendelijk personeel en goede service!

• Medewerkers

Een luisterend oor, veel geduld goed geprijsd

Met veel geduld ons verhaal en wensen, aangehoord en ondanks dat wij onze zwart/gele MTX50SH/R particulier hebben gekocht toch perfect geholpen door Sander Wegman en zijn team met hun kennis en liefde voor de oldskool Honda "M"-lijn. Wij hopen nog lang van hun diensten gebruik te mogen maken Ga zó door, en kom maar snel met jullie 2e BIG HONDA Event

kundig en vriendelijk personeel

fijne en persoonlijke benadering

prima!

Erg tevreden. Trudo is geweldig in zijn vak en heel dienstverlenend.

• Medewerkers

Fijn dat er mee gedacht wordt . Van te voren de kosten worden besproken voordat men aan de slag gaat.

• Medewerkers

Erg behulpzaam en vriendelijk.

Goed en professioneel.

Super geholpen!

Auto gebracht Ik ben op de hoogte gehouden, en auto was snel gerepareerd en weer klaar voor gebruik

Industrieweg 4 4233 GA Ameide