Zij staan er als vakmensen

Vriendelijk, zakelijk , klantvriendelijk, vakkennis m.a.w.Goed Team Bedankt. Kees Reeuwijk.

Zijn vriendelijk en attent

Maar met de airco is het toch iets mis gegaan, Voor de vakantie laten nakijken en opnieuw gevuld,maar de airco onderweg aangezet,maar werkte niet eens. Na de vakantie opnieuw naar de garage,is er een lek gecontroleerd in de condensor.????

Goed,

Goed, vriendelijk en meedenken kwa kosten besparing

Gewoon goede service

ABS indicator brandde, kon snel terecht voor het constateren van het probleem, daarna afspraak gemaakt om te repareren, kon erop wachten. Goede uitleg en goede prijzen.

Toppers

Altijd goed en vriendelijk

Strakke planning, afpraken nagekomen

Ondanks diverse reparaties en bijkomende onderhoudsbeurt was de auto dezelfde dag klaar. Prima !

Ik weet dat de auto’s bij Marco in goede handen zijn !

Super Garage

Top Garage altijd eerlijk en betrouwbaar en Service voorop.

Ze maken tijd voor je!

Hoe druk ook, altijd vriendelijk! Alsof je de enigste klant bent! Al zeker 20 jaar een tevreden klant!

heel goed

alles keurig gedaan volgens afspraak

Goed, snel en proactief

Onderhousbeurt en APK. Goede communicatie, denken mee en snelle afhandeling.

Na het bijvullen van de Olie was de computer niet gereset, nu in 2de instantie orde gemaakt. Prima zo

grote beurt verwacht ik net iets meer

Ik ben al jaren klant, en naar tevredenheid. Nu voor een grote beurt, terwijl in nov APK eraan komt. Ik kan mij herinneren dat bij een grote beurt ook de auto altijd even netjes wordt gemaakt, het is immers weer een rib uit je lijf. Maar helaas viel dat wat tegen!

Goed bedrijf en netjes te woord gestaan.

Ik kon er meteen terecht en werd netjes ontvangen. Moest wel een paar dagen wachten op het repareren van mijn auto, maar dat kwam door de vakantie periode. Verder is het netjes afgehandeld.

Staan altijd voor me klaar.

Ik heb een autorijschool en mijn auto moet rijden. Deze garage helpt me hierbij en het lukt ze aardig.

prima service

altijd een vriendlijk woord en goede servic

Goed geholpen en eerlijke feedback

Vriendelijk, behulpzaam aan de telefoon en op de zaak en vlot geholpen

Afspraak apk, snel en deskundig geholpen en gewezen op aandachtspunten die in de toekomst de veiligheid in gevaar kunnen brengen.

Snel en deskundig geholpen

Ze hadden het erg druk, maar om familieomstandigheden moest de klus snel geklaard worden en dat was gelukkig gelukt, heel erg bedankt! Gr. Jegor en Irina

Op tijd en binnen budget

's ochtends gebracht, 's middags opgehaald en rijdt weer als een zonnetje. Rekening binnen budget. Wat wil een mens nog meer?

Goede service!

Reparatie correct volgens afspraak uitgevoerd.

geen commentaar

Klant vriendelijk

Er wordt altijd dingen bespoke voor dat het uitgevoerd wordt

Helemaal happy.

Snel, vriendelijk, goed en betaalbaar.

Palmpolstraat 14

1327 CG Almere