Prima!

Vriendelijk personeel, snel geholpen

Snel en goed geholpen.

Ik hoefde geen weken te wachten op een afspraak en werd snel en goed geholpen.

Rijd weer als nieuw

Moest veel aan gebeuren, wegens aanrijding. Alles prima hersteld en auto rijd weer als nieuw.

Goede uitleg hoe en waarom!

Knip en klaar!

Goed en spoedig geholpen

Altijd zeer prettig en kundig

Ik kan altijd snel terecht en word vriendelijk behandeld.

Zeer correct

Bellen altijd netjes, als er wat buitensporig is

Fantastische service!

Het meedenken van de medewerkers door ophalen en terugbrengen van auto, het op de hoogte gehouden worden als er (onvoorziene) kosten zijn, de vriendelijkheid van de medewerkers, allemaal top!

tevreden

atijd vriendelijk en de de reparaties worden goed uitgevoerd.

ongelooflijk flexibel

Pech met de auto, het bergingsbedrijf kon de auto altijd brengen en de volgende dag staat hij weer voor de deur.

Goede snelle en terzakekundige service

Afspraak gemaakt voor een jaarlijkse service beurt met een APK en zomer/winterbandenwissel. Gewoon goed uitgevoerd, tijdig gebeld dat de auto weer gereed was.

Deskundige mensen en eerlijk

Ze hebben mijn zo goed geholpen, en ook uitleg gegeven. Dit is de beste garage die ik me kan voorstellen.

Prima garage

Auto rijdt weer prima

Miste bij aankomst de mooie groen fiets, de twee fietsen waren al vergeven. Men belde zoals altijd op, om precies te melden, wat de gebreken waren aan de auto, of het wel of niet noodzakelijk was om het direct te repareren en wat het ongeveer zou kosten om de reparatie door te voeren. Kosten van de reparatie vielen reuze mee. Auto rijdt weer als nieuw. Dus tevreden met de garage. Michiel Appels

Goede ervaring; communicatie en service waren top

Voor het eerst gebruik gemaakt van deze garage in geval van APK en onderhoud. Goede service, duidelijke communicatie en klantvriendelijk.

Al jaren goed

Staan altijd voor me klaar

Super fijne garage!

Ben weer ontzettend goed geholpen! Kon zeer snel terecht voor een afspraak, top! En een super service!

Snel & accuraat

Altijd keurig geholpen! Misschien niet de goedkoopste maar wel netjes, snel handelend, behulpzaam en voorbereidend op wat evt gaat komen zonder verkoop trucjes

Gewoon een goede en fijne garage!

Gewoon een goede en fijne garage!

Uitstekend service

Uitstekend service en heel klantvriendelijk

Zij staan er als vakmensen

Vriendelijk, zakelijk , klantvriendelijk, vakkennis m.a.w.Goed Team Bedankt. Kees Reeuwijk.

Zijn vriendelijk en attent

Maar met de airco is het toch iets mis gegaan, Voor de vakantie laten nakijken en opnieuw gevuld,maar de airco onderweg aangezet,maar werkte niet eens. Na de vakantie opnieuw naar de garage,is er een lek gecontroleerd in de condensor.????

Goed,

Goed, vriendelijk en meedenken kwa kosten besparing

Gewoon goede service

ABS indicator brandde, kon snel terecht voor het constateren van het probleem, daarna afspraak gemaakt om te repareren, kon erop wachten. Goede uitleg en goede prijzen.

Toppers

Altijd goed en vriendelijk