Top service.

Erg goed geholpen alles professioneel opgelost!

Heel snelle, vriendelijke én adequate service

Zoals altijd goed meedenken, goed advies en schappelijke prijzen

Altijd Top service

Fijne sfeer top service aardige mensen, eerlijk en betrouwbaar.

klasse

James Tiggelman biedt altijd net dat beetje meer waardoor je elke keer blij weggaat. Knap!

Goede sevice

We worden altijd netjes geholpen. Ook fijn is het autoplan dat je kunt afsluiten. Fijne service, bekwaam personeel. En marktconforme prijzen.

Uitstekend autobedrijf

Autoband sensoren/ventielen geen contact met MMS meer, foutmelding. Uitgelezen, accu in slechte staat, ook gelijk maar vervangen. Volgende dag, bleek kapot te zijn (af fabriek). Aan het eind vd dag, even tussendoor, auto opgehaald nieuwe en goede accu geplaatst (uiteraard zonder verdere kosten). Probleem waren de autoband sensoren zelf. Nieuwe sensoren besteld, werkten niet. Weer andere sensoren besteld, moest eerst nieuwe software in, daarna inlezen waarna alles weer werkte. E.e.a. kostte veel meer tijd dan gepland, hetgeen perfect afgehandeld is tegen voor mij acceptabele kosten. Beide partijen hebben veel geleerd.

altijd doen ze wat ze beloven

Vragen altijd na bij de klant bij geconstateerde problemen aan de auto. Bij een nieuwe auto in onderhoud checken ze keurig ook de andere zaken die niet specifiek bij de beurt horen om zeker te stellen dat alles goed is.

Vriendelijk, deskundig en gunstig geprijsd.

Alle vele jaren maak ik met veel plezier gebruik van de diensten van Autobedrijf Tiggelman.

Na het spoelen van mijn DSG versnellingsbak loopt mijn transporter weer als een zonnetje! Ook heel fijn dat ik kon wachten met een kopje koffie. Niet alleen een aanrader om je versnellingsbak te laten spoelen maar ook een super goede service en vriendelijke mensen.

Prima service. Correcte behandeling. Fijn personeel!

Ook dit jaar weer goed geholpen met jaarlijkse onderhoudsbeurt en APK voor mijn Volvo V70.

Super vriendelijk en behulpzaam

ANWB gebeld voor mijn auto en ik had zsm een nieuwe accu nodig. Meneer van de anwb was zo lief en belde naar autobedrijf Tiggelman voor mij! Zij konden mij meteen helpen en idd daar aangekomen, heel snel en erg vriendelijk geholpen! Tot service met een heerlijke koffie om bij te komen! Dank jullie dat ik weer mobiel kan zijn!

Goed en bekwaam

Goede ontvangst, denkt mee qua kosten, goede monteurs

Klantvriendelijk en reparatie op maat. Aanrader!

Heel aangenaam.

Probleem snel opgelost

Nog een bedrijf waar service hoog is. Wordt altijd geholpen,ook voor spoed gevallen.

Snel, eerlijk en betrouwbaar

Weer fijn om te weten dat je op een betrouwbaar adres terecht kunt!

Fijne garage, duidelijke communicatie

Fijne garage en eerlijke en duidelijke communicatie. Breng m'n auto hier met vertrouwen.

Op een prettige manier geholpen. Fijn dat de uitlaat hersteld is, de auto is nu rustiger Het uitlijnen van de voorwielen heeft de stabiliteit goed gedaan.

Prima!

Vriendelijk personeel, snel geholpen

Snel en goed geholpen.

Ik hoefde geen weken te wachten op een afspraak en werd snel en goed geholpen.

Rijd weer als nieuw

Moest veel aan gebeuren, wegens aanrijding. Alles prima hersteld en auto rijd weer als nieuw.

Goede uitleg hoe en waarom!

Knip en klaar!

Goed en spoedig geholpen

Altijd zeer prettig en kundig

Ik kan altijd snel terecht en word vriendelijk behandeld.