Duidelijke communicatie en eerlijk advies.

Vlot, duidelijk, correct en eerlijk.

Snel en eenvoudig online een afspraak in te plannen. De volgende dag direct een offerte in huis. De volgende dag alles geregeld en geen verassingen achteraf.

Fijn persoonlijke contact en prima service e

Vriendelijke ontvangst. Goede service, ik kreeg direct een leenauto aangeboden. Bedrijf straalt vertrouwen uit

Prima bedrijf

Goede trekhaak en fietsendrager gekocht, betaalbaar en goede service

Zoals gewoonlijk; Goed

Alle benodigde reparaties uitgevoerd, netjes en binnen afgesproken budget. Auto rijdt weer lekker en kan er weer even tegenaan.

Top bedrijf, met vriendelijk personeel!

Voor de eerste keer naar Tiggelman. Geen spijt. Fantastisch geholpen, alles keurig in overleg. Er moest veel aan de auto gebeuren, ze zijn ons daarbij tegemoet gekomen. Super! Bij ophalen bleek de auto ook nog eens te zijn gewassen en gezogen. De auto rijdt weer als een trein!

Auto mooi gewassen, stofzuigers niet heel krachtig

Vriendelijke man die de programma's regelt, auto netjes gewassen, tussendoor nog handmatig, achteraf mogelijkheid tot gratis stofzuigen. Heel fijn, alleen hebben ze de stofzuigermonden al een tijd geleden verkleind, waardoor het stofzuigen nu langer duurt en minder effectief is. Al met al blij met m'n schone auto!

Snel, duidelijk en eerlijk.

Ik kon snel terecht voor de APK, kreeg snel duidelijk te horen wat er moest gebeuren, waarom en de kosten, ik kon zelf meebeslissen. De prijs kwam overeen met wat gezegd was. Komt allemaal heel eerlijk en oprecht over. En ivm Corona extra hygiëne maatregelen waardoor mijn autootje van binnen ook nog eens erg schoon was. Top!

Super!

Service zoals service nog verwacht mag worden. Meedenken, duidelijke uitleg over de te verrichten werkzaamheden en als er dan onverwachts toch nog wat opduikt word je direct gebeld. En dat alles tegen zeer vriendelijke prijzen.

Netjes gewerkt!

Goede ervaring en volgens afspraak

De medewerker heeft mij bijzonder goed geholpen, dit was een geheel nieuwe ervaring voor mij dan dat ik gewend ben.

Absolute professionele ervaring

Goede en adecuate service in no time. Top!

netjes

Trekhaak laten installeren. Netjes weggewerkt. Nog niet gebruikt maar de installatie ziet er iig heel netjes uit!

Professioneel

Onderhoud en APK van auto van bijna 15 jaar oud. Door regulier onderhoud hoeft er niet bijzonder veel aangepakt te worden, zoal airco. Rest oké. Niet goedkoop, maar ook niet extreem duur. Pfessioneel team. Tevreden!

Weer goed

Zoals gewoon: deskundig en hulpvaardig.

Vriendelijke meedenkende mensen. Top bedrijf !

Altijd als ik hier kom zijn de medewerkers vriendelijk, en meedenkend en probleemoplossend. Ga zo door.

Vriendelijke behandeling en snelle actie bij klein probleem

Vriendelijke behandeling en snelle actie bij klein probleem.

Na afspraak werd 27 februari 2020 een afneembare trekhaak onder mijn Peugeot 308 gemonteerd. Eind van de dag auto weer opgehaald. Trekhaak was keurig gemonteerd en de monteur gaf een duidelijke uitleg over het aanbrengen en verwijderen dan de trekhaak. Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf en de vriendelijkheid van hun medewerkers.

Zoals altijd .... zeer goed

Al bijna 20 jaar vaste klant bij Tiggelman. Zeer betrouwbare garage en deskundig en vriendelijk personeel. Ze zullen je nooit opzadelen met onnodige kosten en geven goed advies. Zeker een aanrader.

Uitstekend!

Ik kon snel terecht voor een APK, die vlot werd uitgevoerd. Ik werd goed op de hoogte gehouden en kon zelf aangeven wanneer ik de auto wilde brengen en halen. Dank ook voor het gebruik van de leenfiets!

Reparatie ok maar....

Door het niet verkrijgbaar zijn van een onderdeel kwam ik 300 euro duurder uit dan gepland. Hier was met mij wel overleg gepleegd, maar toch... Het post-it stikkertje op mijn nota : “auto moet nog gewassen worden” werd snel weggehaald toen ik de auto kwam ophalen. Op mijn vraag of de auto gewassen was hoorde ik, neen, daar was geen personeel voor. Jammer, want ik geef normaal ***** voor Tichelman.

Snel en vlot, denken met je mee

Snel en vlot geholpen, er wordt meteen een proefrit gemaakt om te kijken wat je bedoelt en alles voor een eerlijke prijs.

Top garage

Goede service en kennis en aardige mensen.

Top geregeld

Service en kwaliteit zijn maximaal bij James Autoservice Almere.

Vakkundig en klantgericht

Meedenkend en klantgericht bedrijf. Keurige montage. Snel gewerkt. Ze willen dat alles naar wens verloopt en denken mee.