Goed en vriendelijk

Goed en vriendelijke mensen

Zeer goed en snel geholpen

Vriendelijk en vakkundig personeel. Weer goed geholpen.

Flexibel, vriendelijk, snel geholpen én kwalitatief goed

Kort gezegd had ik nieuwe banden nodig, wat ineens versneld werd door over iets heen te rijden waardoor een band langzaam leeg liep. Ze hebben snel de banden besteld, gekeken wat er mogelijk was qua planning en ik kon veel sneller terecht dan ik had gehoopt. En ook nog eens volledig naar tevredenheid. Perfect gewoon. Daar kan mijn merkdealer die ook nog eens veel meer geld voor hetzelfde vraagt nog een voorbeeld aan nemen, daar mocht ik een week wachten.

goede service vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk personeel

Professional mechanics en service

Snel en beleefd

Prettige behandeling, goede ontvangst

Over de kwaliteit als garage en de kwaliteit van geleverde onderdelen kan ik geen oordeel geven. Ik vond het algehele wel goed aan de prijs, alles wordt berekend

Altijd vriendelijk

Houden je goed op de hoogte met reparaties en kosten

Gewoon perfect

Gewoon perfect

Fijne, snelle, vriendelijke en goede service!

Altijd goede service

Zoals gewoonlijk weer goed en snel geholpen. Personeel denkt met je mee

Netjes op afspraak, kreeg de auto gewassen terug

Niet alleen de jaarlijkse beurten worden prima en tegen redelijke prijzen uitgevoerd. Mijn auto wordt zelfs thuis opgehaald en aan het einde van de dag weer teruggebracht. Maar ook als ik onverwacht tegen een probleempje aanloop staan de mannen klaar om mij te helpen. Echt top!

Correcte afhandeling

Fijne contacten en goede service

Snel gerepareerd voor een vriendelijke prijs.

Netjes en goed geholpen.

Netjes en goed geholpen. Probleempje achteraf netjes opgelost.

Snelle reparatie na autopech, top!

Ik ben na autopech ondanks grote drukte heel snel geholpen, en ook andere mankementen werden gezien en verholpen, natuurlijk na overleg! De auto was eerder klaar dan verwacht, heel fijn, en ze doen net dat stapje meer; mooi schoon afgeleverd, klok en radiozenders weer op orde gebracht. Super!

Attent en correct

Vriendelijk personeel en keurige nette uitleg

zeer vriendelijke personeel.

De vriendelijkheid was, wat ik nooit had gehad bij de vorige dealer. Zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.

Zoals gewoonlijk perfect werk met ook weer een persoonlijke benadering.

Gewoon goed en gezellig

Prima voor APK en onderhoud

Goed overleg over eventuele (meer)kosten bij reapratie en geen klachten, ik voel me vrij om dingen te vragen en te overleggen. Dankjulliewel

Heel eerlijk bedrijf.

Je kan er altijd snel terecht. Geen onnodige reparaties. En alles in overleg.

OP tijd en binnen budget

APK'tje met diverse werkzaamheden, gedaan wat nodig was en binnen, het door mij verwachtte, budget. Dus ik ben helemaal tevreden.

Service, vakmanschap en heel aardige gasten. Wat wil je nog meer.